Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin

Kommentit (2971)

Vierailija
1381/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne anoreksian väliin kysyn että miksi kunkkulapset ei saa pelata monoply peiä vai tarttuuko siitäkin pöpöjä nii kuin äyriäistä. Ee tiiä. Hoviasiantuntia sairaanhoitajat vastatkaa kun lääketiede on hakusessa. Kiitos valmiiksi vastauksesta.

Asiantuntia ruokaterapeuuina vastaan sulle tietämätön että siitä tarttuu hölynpölynbagteeri joka voi aiheuttaa tulipunanaamaisuutta vaikka olisi siniverinen. Yritän kysyä golleekoilta lisää tieto ja raportoin sinulle.

Vierailija
1382/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nälkää kärsivät riutuneet ei voisi raskautua, olisi Afrikan nälänhätä jo kuivunut kokoon, sillä lapsia ei syntyisi, mutta kyllähän niitä syntyy jatkuvasti- kuolemaan vauvana nälkään :( Katet ja Dianat saa varmasti kaikki ravintoaineet vaikka piikkinä, kyllä niistä pidetään huolta. 

Dianalla oli bulimia, mutta eikö tämä Catherinen syömishäiriö ole vain arvailua? Muistan lukeneeni häiden aikaan että hän oli vähähiilihydraattisella Atkinsin dieetillä, jota hänen äitinsä on myös noudattanut ainakin välillä, jospa hänellä on nytkin joku vastaava? Sopusuhtainen on, eikä pääkään ole iso, vaan oikein siro. Kuten myös Meghanin ulkonäköä ei ole syytä ruotia, miehensä toimia taisi tämä ketju koskea.

Kyllä syömishäiriö on edelleen syömishäiriö, vaikka olisi Atkinsin dieetillä saavutettu.

Ihan vain faktatietona, kun monella tuntuvat faktat olevan hukassa.

Varmasti on, en vain itse ole nähnyt muuta kuin palsta-arvailuja aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän tonnikeiju siellä nyt on innostunut...

Vierailija
1384/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äyriäisistä mitään tartu. Niitä syö kaikki. Hourulan höpö aivopieruja.

Vierailija
1385/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiden alla laihduttaminen on syömishäiriö niin sitten kaikki morsiamet ja iso sulhasista on syömishäiriöisiä.

Vierailija
1386/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei äyriäisistä mitään tartu. Niitä syö kaikki. Hourulan höpö aivopieruja.

Kiitos. Tätä aamunaurua odotin 😂

Vierailija
1387/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Anoreksiallako mammojen viikon alkoi. Hyvä me. Minä istun täällä yömekko päällä jalat ristiasenossa ja juon teetä peukalo etusormiotteella leuka maaston suuntaisesti. Kun aamuseremoniani loppuu lupasin pelata lasten kanssa monopöly peliä. Meillä kaikilla on kivat lempinimet joita vaihtelemme. Eilen kävimme katsomassa suomen tangokunikaallista ja otimme selfieitä. Ihanaa päivää myös kaikille.

Kuule kyllä se on niin jotta sinun sinun elämäntyyli ei sovi hvviin. Ihan kauhheet tavat suulla on. Häpäset tämän kyllä tämän arvostetun hovikeskustelun. Koko monarkiakin pyörähtää tästä häränpyllyä. Pitäisi panna kunnioitusta meidän sädekehään.

Vierailija
1388/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne anoreksian väliin kysyn että miksi kunkkulapset ei saa pelata monoply peiä vai tarttuuko siitäkin pöpöjä nii kuin äyriäistä. Ee tiiä. Hoviasiantuntia sairaanhoitajat vastatkaa kun lääketiede on hakusessa. Kiitos valmiiksi vastauksesta.

Asiantuntia ruokaterapeuuina vastaan sulle tietämätön että siitä tarttuu hölynpölynbagteeri joka voi aiheuttaa tulipunanaamaisuutta vaikka olisi siniverinen. Yritän kysyä golleekoilta lisää tieto ja raportoin sinulle.

No no no sitten vaikutta siltä että ainakin yksi on salaa pelannut kun aina naama punaisena ellei joku hyppäys hävetä maailman silmissä

Vierailija
1389/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se anoreksia meni loppuun. Jospa koronakin loppuisi

Vierailija
1390/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi. No miksi.. No miksi.. No siksi. Menneen talven lumia. Vetvon vatvon Vetvon vatvon. Mennyt ei muuksi muutu. Tulevaisuus muuttaa

Vierailija
1391/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittaa kuinka isot tähdet avautuvat mt-ongelmistaan ja kuinka he eivät ole saaneet apua ongelmiinsa. Paljonko pitää tienata vuodessa jotta on varaa terapiaan?

Maailmassa on paljon tähtiä ennen ja jälkeen jotka ovat avautuneet. Ei ole ollut kysymys rahahasta. Huvita rauhassa. Lepo.

Vierailija
1392/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi. No miksi.. No miksi.. No siksi. Menneen talven lumia. Vetvon vatvon Vetvon vatvon. Mennyt ei muuksi muutu. Tulevaisuus muuttaa

Jos/kun mennyt ei muuksi muutu, niin miksi tämä pari velloo menneessä eikä nauti ihanasta nykyhetkestään? Kysyn miksi, koska se on sallittua ja tämän keskustelun aihe.

Vierailija
1393/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä pariskunta nyt tässä kusee omiin muroihinsa. On varmasti totta, että hovissa kasvaminen on traumaattista ja se on ollut traumaattista ihan kaikille kuningatar Elisabeth mukaan lukien. Omista vanhemmista joudutaan eroon jo pienenä ja pitää käydä sisäoppilaitosta. Mutta nämä asiat voisi käsitellä yksityisesti oman perheen kesken ja muuttaa käyttäytymismalleja oman perheen sisällä. Harry on elänyt aivan käsittämättömän etuoikeutettua elämää, jossa on huonona puolena ollut yksityisyyden menettäminen ja vanhoilliset kasvatustavat. Meillä kaikilla on tragedioita elämässämme, jotka joudumme käsittelemään. En ymmärrä ollenkaan miksi niistä tragedioista pitäisi itkeä julkisesti aina jokaisen tilaisuuden tullen. Jos hovissa ollaan kuningatarta myöden vihaisia Harrylle niin en ihmettele yhtään. Sitähän emme tiedä mitä mieltä siellä oikeasti ollaan, mutta itse olisin vihainen. Perheen keskeiset asiat käsitellään perheen kesken eikä yritetä rahastaa niillä tai hakea huomiota niin kuin Harry näyttää tekevän. Tulee ihan oikeasti julkiuushakuisuus mieleen, että saa lisää pontta omille yksityisille projekteilleen. Nämä kaikki jututhan suunnitellaan tarkasti PR-väen kanssa.

Harry kävi Etonia. Se on mummolan vieressä. Hän kävi siellä mummolassaan päivittäin.

Ei hän missään sisäoppilaitoksessa riutunut.

Vierailija
1394/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittaa kuinka isot tähdet avautuvat mt-ongelmistaan ja kuinka he eivät ole saaneet apua ongelmiinsa. Paljonko pitää tienata vuodessa jotta on varaa terapiaan?

Maailmassa on paljon tähtiä ennen ja jälkeen jotka ovat avautuneet. Ei ole ollut kysymys rahahasta. Huvita rauhassa. Lepo.

Kannattaa jättää vastaamasta viesteihin jotka aiot poistaa…

Vierailija
1395/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos/kun mennyt ei muuksi muutu, niin miksi tämä pari velloo menneessä eikä nauti ihanasta nykyhetkestään? Kysyn miksi, koska se on sallittua ja tämän keskustelun aihe.

Niinhän toki nauttiikin täysin siemauksin

Vierailija
1396/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei kyllä voi nauttia ja velloa katkeruudessa yhtä aikaa.

Vierailija
1397/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan Dianan ystävät jaksavat seurata Harryn toilailuja? Muutama on jo jättäytynyt pariskunnan oman onnensa nojaa.

Vierailija
1398/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä pariskunta nyt tässä kusee omiin muroihinsa. On varmasti totta, että hovissa kasvaminen on traumaattista ja se on ollut traumaattista ihan kaikille kuningatar Elisabeth mukaan lukien. Omista vanhemmista joudutaan eroon jo pienenä ja pitää käydä sisäoppilaitosta. Mutta nämä asiat voisi käsitellä yksityisesti oman perheen kesken ja muuttaa käyttäytymismalleja oman perheen sisällä. Harry on elänyt aivan käsittämättömän etuoikeutettua elämää, jossa on huonona puolena ollut yksityisyyden menettäminen ja vanhoilliset kasvatustavat. Meillä kaikilla on tragedioita elämässämme, jotka joudumme käsittelemään. En ymmärrä ollenkaan miksi niistä tragedioista pitäisi itkeä julkisesti aina jokaisen tilaisuuden tullen. Jos hovissa ollaan kuningatarta myöden vihaisia Harrylle niin en ihmettele yhtään. Sitähän emme tiedä mitä mieltä siellä oikeasti ollaan, mutta itse olisin vihainen. Perheen keskeiset asiat käsitellään perheen kesken eikä yritetä rahastaa niillä tai hakea huomiota niin kuin Harry näyttää tekevän. Tulee ihan oikeasti julkiuushakuisuus mieleen, että saa lisää pontta omille yksityisille projekteilleen. Nämä kaikki jututhan suunnitellaan tarkasti PR-väen kanssa.

Kuule, sisäoppilaitoksissa opiskelevat edelleenkin hyvin monet  -  etuoikeutetut, koska muilla ei siihen edes ole varaa  -   tänäkin päivänä monissa maissa.    Ja kuule, monilla on todella hyvät kokemukset siitä ja ymmärtävät olleensa etuoikeutettuja.   Ne ovat mahtavia paikkoja, joissa oppilaista huolehditaan erinomaisesti ja opetus on monipuolista ja korkeatasoista.     Ja hei, se ei ole vankila, vaan sieltä pääsee kyllä pois.    Harry on ollut äärimmäisen etuoikeutettu päästyään yhteen UKn arvostetuimmista kouluista, johon hänellä ei todellisuudessa edes äly riittänyt.  Hänen tuloksensa ovat erittäin nolot (vaikka luokkakaverit väittävät niissä olevan jopa ilmaa).

Jokaisen elämään kuuluvat traumat.  Kukaan ei ilman niitä selviä.  Kas kun 2 vuotta vanhempi   -   siis vain 2 vuotta vanhempi.  -   William on käynyt läpi saman homman, mutta lopputulos on täysin eri.    

Ei, ei tarvitse tulla kertomaan, että ovat erilaisia persoonia.  Tiedän kyllä tästä alasta vähintäänkin perusaasiat.   Pointti on siinä, että yrität, kuten niin monet muutkin tuoda jotain typeriä "sisäoppilaitos" ym patenttihömppiänne kuvioon.    Ongelma on tyypin sisällä, ei ulkopuolella.

Vierailija
1399/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei kyllä voi nauttia ja velloa katkeruudessa yhtä aikaa.

Pakko taas nauraa kun tiukille ottaa 🤣

Vierailija
1400/2971 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias mies on katkera siitä, mitä on joutunut kokemaan? Kannattaako tuota jatkaa, ehkä voisi jo katsoa eteenpäin ja jättää menneet taakse. Nyt voi ottaa lusikan kauniiseen käteen ja luoda itselleen paremman tulevaisuuden, jossa ei ole minkäänlaisia ongelmia. Moni muu kuninkaallinen on joutunut kestämään kaikenlaista, mutta kannattaako jatkaa mudassa rypemistä? Onko ruotsin kuninkaallisillakaan ollut aina niin helppoa, kun iskä (Kaarle Kustaa) on heilastellut muiden naisten kanssa yms. Edesmenneet Philipin lapsuus oli varmaan kanssa aika kamalaa, mutta ei paljon julkisuudessa puinut elämäänsä. 

Eläintarhassa ei saa valittaa, kuuluu niihin vanhoihin sääntöihin. Vapaudessa saa valittaa nii paljon kun sielu sietää.

Siis mä olen niin "samis" ton harryn kanssa. Mun porukoilla on yritys ja heillä ei koskaan ollut aikaa mulle, kun olin lapsi. Yritys oli ykkönen ja mä olin kakkonen.

Nyt mä teen duunii samassa firmassa.

Mä en saanut valita perhettä, johon synnyin. Mä en valinnut osaani.

Toisaalta tunnen olevani äärettömän etuoikeutettu kun minulla on työpaikka näinä aikoina. Rahaa on riittävästi mukavaan elintasoon. Ok. en pidä työstäni mutta harva kai työstään niin pitää?

Tällaisia Harryn kaltaisia "uhreja" on maailma täynnä. Syntyä äärettömän etuoikeutettuun perheeseen tai johonkin missä perhe on myös yritys/työpaikka, oli se sitten firma tai farmi.

Jos Harry haluaa surra, hänellä on varmasti parhaat terapeutit, mitä rahalla saa.

Hän halusi olla "just Harry". Nyt hän kuitenkin on sinnikkäästi "Prince Harry". 40v. äijä, joka kaivaa vanhaa isäänsä kuin tunkioo. Siis lähes 40v. aikamies??? jolla on ollut aikaa ja rahaa pistää pääkoppansa kuntoon.

kun olin 16v. mä suhtauduin isääni hyvin negatiivisesti ja oltiin usein napit vastakkain.

Kun olin 26v. suhtauduin häneen myötätuntoisesti ja arvostavasti, kun näin mistä hän oli selvinnyt ja mitä hän oli saavuttanu. Toki myös vähän säälien, kun hän oli sellainen "kelkastapudonnut" nykyaikana.

Toivon sydämestäni, että tuo "kelkastapudonnut" ei enää 40v. äijänä ala liian tiuhaan vierailemaan rakastamassaan Las Vegasissa, jota lähelle Kaliforniaan on nyt päässyt asumaan.

Muuten voi jutut ja vanhojen kaivelut käydä entistäkin hurjemmiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän