Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin

Kommentit (2971)

Vierailija
2561/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekusten lapsista voi tulla????

Varsinkin kun kummallakin puolella mielisairautta...

Kasvatuksen kierre on katkaistava. Philip sai nuoruutensa kasvaa enimmäkseen toisten hotissa. Äiti 6 vuotta mielisairaalassa. Vanhanajan kasvu siirtyi chrlesin. Parempaa esimerkkiä ei ollut. Lisäksi äidin menetys koulussa pois kotoa, ja ahdistava salailun ilmapiiri YM sotkut jättää herkälle oman varjon. Mielisairaus suvussa on altistava. Nykyään ei voi niinkuin ennen sulkea mielisaisaalaan niinkuin ellun serkut pois hovin mainetta pilaamasta. Tältä alueelta koko maailma, pojat ja me ollaan kaikki tietoisia ilman Harryn kertomista.

Charles oli hyvä isä. Hän oli läsnä. Tuo Harryn hömpötys ”genetic pain” on huuhaata. Vastuu omista ongelmista siirretään muiden syyksi. Ihan samanlainen ajatusmaailma kuin kivikissalla.

Juuri näin. Kasvatustapa on ylipäätään muuttunut sadassa vuodessa, jokainen sukupolvi on sitä muokannut, normaalisti tämä tapahtuu suht rauhassa asioita tiedostaen, ei tällä lailla syyttäen. Minkälainen on Archien lapsuus vanhempiensa keskittyessä mustamaalaamaan sukua velloen menneissä?

Ja Elisabethin serkut, kuningataräidin veljen lapset, olivat perineet sairauden äidiltään, koska sama sairaus tämän äidin siskon lapsilla, jotka eivät olleet sukua Elisabetille. Ei ehkä kuitenkaan verrattavissa tähän Spencerin suvun tyyppiseen epävakauteen...

Vierailija
2562/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt ole jo kaikki hyvin. Mitä Harry ja Meghan vielä haluavat. Heillähän pitäisi onni olla ylimmillään, kun on jo yksi lapsi ja toinen kovaa vauhtia tulossa. Ovat saaneet, mitä ovat halunneet. Nyt voivat vapaasti toteuttaa itseään ja elää omanlaistaan elämää. Turha on enää menneitä muistella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole mustamaalamista kun kurtoo mikälaista oli ja miten sen tunsi. Lisäksi painolastina hävettävänä maailman silmissä koko suvun tarina. Eilen lisäksi ne arkistoista löytyneet 70v paljastus ellun öljy hommasta josta koko maailmalle vahinkoa. Onhan nämä poikien lastina jä hävettävänä.

Vierailija
2564/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekusten lapsista voi tulla????

Säilyy geeneissä sukupolvelta toiseen.

Vierailija
2565/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt ole jo kaikki hyvin. Mitä Harry ja Meghan vielä haluavat. Heillähän pitäisi onni olla ylimmillään, kun on jo yksi lapsi ja toinen kovaa vauhtia tulossa. Ovat saaneet, mitä ovat halunneet. Nyt voivat vapaasti toteuttaa itseään ja elää omanlaistaan elämää. Turha on enää menneitä muistella. 

Olen samaa mieltä

Vierailija
2566/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hyvää mainosta terapeutille tämä Harryn käytös.

Vierailija
2567/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Harry koskaan kuullut armosta ja anteeksiannosta? Jos on sitä mieltä, että isä oli pas ka, niin oisko jo aika aloittaa alusta ja todellakin katkaista tuo kostonkierre, kuten on myös maininnut, että laittaa hommalle stopin. Näyttäis itse esimerkkiä. Taitaa olla koko homma samaa fillarointia, eli kuvien mukaan sitä harrastettiin paljonkin, mutta Harryparkahan ei sellaista lainkaan muista. Oli varmaan Towerin tyrmässä suurimman osan aikaa.

Nyt ymmärrän tämän sukupolvien ”kivun” Diana kosti antamalla haastatellun ja Harry toistaa saman.

Harry on ottanut Dianan traumat kannettavaksi.

Vierailija
2568/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ellu jachrles ensimmäiset vai toiset serkut keskenään?

Vierailija
2569/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI heitä koske monarkkian säännöt. Tietysti jokainen arvostaa äitiään,ja maailma tykkäsi Dianasta.

Vierailija
2570/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Harry koskaan kuullut armosta ja anteeksiannosta? Jos on sitä mieltä, että isä oli pas ka, niin oisko jo aika aloittaa alusta ja todellakin katkaista tuo kostonkierre, kuten on myös maininnut, että laittaa hommalle stopin. Näyttäis itse esimerkkiä. Taitaa olla koko homma samaa fillarointia, eli kuvien mukaan sitä harrastettiin paljonkin, mutta Harryparkahan ei sellaista lainkaan muista. Oli varmaan Towerin tyrmässä suurimman osan aikaa.

Nyt ymmärrän tämän sukupolvien ”kivun” Diana kosti antamalla haastatellun ja Harry toistaa saman.

Myös isänsä traumat ja edesottamukset. Kyllä poikien tiedossa nämä pettämiset ja jättämiset ym. on. Ne tuolla aiemmin jo keskusteltu.

Vierailija
2571/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI heitä koske monarkkian säännöt. Tietysti jokainen arvostaa äitiään,ja maailma tykkäsi Dianasta.

Ei koske Marklejakaan monarkian säännöt. Olen tosi tyytyväinen heidän puolestaan että ovat saaneet kerrottua jotain omista traumoistaan suhteessa tyttäreen ja siskoon. Varmasti satuttanut tuo täydellinen dumppaus. Thomas ei ole edes nähnyt lapsensa lasta.

Miltä kuulostaa? Niinpä.

Kovasti kannat huolta Meghanin suvusta.

Minä en kertakaikkiaan pysty kuvittelemaan ja uskomaan, että oma isäni toimisi noin vahingollisesti minua kohtaan, että myisi minut rahasta. Oma isä!

Ihan kaikki ei ole anteeksiannettavissa, eikä asioista tietämättömien mummujen tarvitse siitä huolta kantaa.

Vierailija
2572/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ellu jachrles ensimmäiset vai toiset serkut keskenään?

Mielenkiintoista. Vastatkaa ketkä tiedätte

Vierailija
2573/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koske Marklejakaan monarkian säännöt. Olen tosi tyytyväinen heidän puolestaan että ovat saaneet kerrottua jotain omista traumoistaan suhteessa tyttäreen ja siskoon. Varmasti satuttanut tuo täydellinen dumppaus. Thomas ei ole edes nähnyt lapsensa lasta.

Miltä kuulostaa? Niinpä.

Minä en kertakaikkiaan pysty kuvittelemaan ja uskomaan, että oma isäni toimisi noin vahingollisesti minua kohtaan, että myisi minut rahasta. Oma isä!

Ihan kaikki ei ole anteeksiannettavissa, eikä asioista tietämättömien mummujen tarvitse siitä huolta kantaa.

Ei se isä ole tehnyt mitään muuta kuin myynyt muutaman paparazzikuvan itsestään.

Samaa mitä Meghan tekee itse ammatikseen.

Vierailija
2574/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaa? Niinpä.

Hyvältä kuulostaa. Sinä varmaan juoksisit ilosta vihellellen Thomasin tapaan käyttäytyneen isäsi luo. Kaiken lisäksi isä kiristää Meghania: Hän jatkaa haastattelujen antamista koko ajan jos Meghan ei tule tapaamaan häntä. Oma isä!

Vierailija
2575/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaa? Niinpä.

Ei se isä ole tehnyt mitään muuta kuin myynyt muutaman paparazzikuvan itsestään.

Just. Etköhän unohda jotain?

Vierailija
2576/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaa? Niinpä.

En.

Meghan sen sijaan on panetellut häntä toistuvasti ja todella rumasti.

Vierailija
2577/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry kosti antamalla haastattelun, Meghan kosti ilmeisesti isänsä haastattelut myös antamalla haastattelun. Pariskuntaa sympatiseeraavat ihmiset kauhistelevat kuinka hirveitä Meghanin sukulaiset ovat, kun antavat haastatteluja, mutta näillä taas on ihmeellinen etuoikeus siihen.

Meghan on julkisesti kiittänyt äitiään siitä, että tämä on osannut olla tahdikkaasti vaiti, verrattuna isäänsä.  Miksi tämä ihanne ei koske Meghania itseään ja Harrya?

Vierailija
2578/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaa? Niinpä.

Hyvältä kuulostaa. Sinä varmaan juoksisit ilosta vihellellen Thomasin tapaan käyttäytyneen isäsi luo. Kaiken lisäksi isä kiristää Meghania: Hän jatkaa haastattelujen antamista koko ajan jos Meghan ei tule tapaamaan häntä. Oma isä!

Viestini oli osittain sarkasmia. Ajattelin että tämä rinnastus olisi hieman auttanut näkemään mitä tekee Harry ja Meghan. Ajatelkaa oma tytär! Ajatelkaa, oma poika!

Vierailija
2579/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuulostaa? Niinpä.

En.

Meghan sen sijaan on panetellut häntä toistuvasti ja todella rumasti.

Valikoiva muisti siis sinulla. 🤥

Vierailija
2580/2971 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koston ja panettelun kierteelle ei tule loppua. Hyvä ettei kuningashuone ole alkanut ottamaan kantaa aina jokaiseen kotkotuseen. Tästähän ei ikinä tulisi loppua. Harry sanoo: sinä teit niin vuonna 1 ja minä sain traumat. Tähän voisi sitten sanoa toinen osapuoli: En ole ikinä tehnyt tuota. Syyttely jatakuisi puolin ja toisin, eikä kukaan tiedä, mitä oikeasti on tapahtunut. 

Eipäs, juupas, eipäs.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän