Mitä et voi tehdä ilman älypuhelinta?
Mikä asia tai sovellus on sellainen, että älypuhelimen omistaminen siihen on pakollista (ei voi hoitaa asiaa esim. tietokoneella)? Joku viestintäsovellus joka sinulle tärkeä?
Kommentit (65)
Yhteydenpito tuttavien kanssa menee melkein kokonaan sovellusten kautta. Osan saa tietokoneellekkin, mutta harvemmin sitä konetta kantaa mukana esim. töissä tai kaupassa.
Whatsappia ei voi käyttää tietokoneella, jos sitä ei ole käytössä älypuhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Peruspuhelun soittaminen.
Tuon voi helposti tehdä ilman älypuhelinta. Esimerkiksi näppäinpuhelimella.
Töitäni, mutta teen ne sitten ihan paikkakuntatietämyksellä. Firman puhelimessa ei ole enää nettiä, kun joku oli käynyt sillä lukemassa IS
Polttoainetta toki joskus kuluu jos menee etsimiseksi, mutta enhän minä sitä maksa, heheh
En ole varma, mutta käsittääkseni Instaan ei voi ladata kuvia tietokoneella.
Tarvitsen etäyhteyden työpaikan tietokoneeseen 24/7.
Peruspuhelut ja tekstarit, yksi mobiilipeli, Instagram (kuvia ei voi ladata läppärillä).
Vierailija kirjoitti:
Sen voi toteuttaa ilman älypuhelintakin.
Onko ipad muuten rinnastettavissa älypuhelimeen? Tai siis onko yhtä ”paha”?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat "pahalla"? Samalla idealla ne pädit toimivat kuin älypuhelimetkin.
Wilma aukeaa mulla kännykällä sekunnissa, mutta tietsikalla se kysyy tunnuksia, joita en ulkoa edes muista. Eli lapsen wilmaa varten tartten älypuhelimen. Facebookiin kuvien laittaminen ilman puhelinta on myös melkoisen hidasta ja työlästä verrattuna siihen, että kuvan ottamisesta muutaman sekunnin päästä se voi olla jo facessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin joskus pystyi erillisen ladattavan ohjelman kautta.
Ilman älypuhelinta ei voi ostaa paikallisliikenteen kertalippua käyttämättä käteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jos haluaa istua kotona koko ajan. Minä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat "pahalla"? Samalla idealla ne pädit toimivat kuin älypuhelimetkin.
Eli vastaus on kyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jos haluaa istua kotona koko ajan. Minä en halua.
Nyt ei kysyttykään sitä, mitä sinä haluat. Kysyttiin, mitä asioita ei voi tehdä ilman älypuhelinta.
WhatsAppin käyttö eli sellainen "jaetaan nyt äkkiä tämä lähimmälle" jäisi pois. Samoin autoa ajaessa navigointi muuttuisi todella paljon vaikeammaksi. Osaan lukea perinteistä karttaa kävellessä, mutta nopeaan vauhtiin ja kartanlukuun saisi totutella aika pitkän ajan.
Peruspuhelun soittaminen.