Mitä et voi tehdä ilman älypuhelinta?
Mikä asia tai sovellus on sellainen, että älypuhelimen omistaminen siihen on pakollista (ei voi hoitaa asiaa esim. tietokoneella)? Joku viestintäsovellus joka sinulle tärkeä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruspuhelun soittaminen.
Tuon voi helposti tehdä ilman älypuhelinta. Esimerkiksi näppäinpuhelimella.
Eli lainaan joltakulta näppäinpuhelinta kun en kaupassa muista että mitä tamppooneja pitikään ostaa? Kyllä, ennen oli kaikki paremmin ja ainoastaan eliitillä löytyi näppäinpuhelimet. Me rahvaat jouduttiin selviämään kiekkopuhelimilla jos nyt sattui sellaistakaan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
WhatsAppin käyttö eli sellainen "jaetaan nyt äkkiä tämä lähimmälle" jäisi pois. Samoin autoa ajaessa navigointi muuttuisi todella paljon vaikeammaksi. Osaan lukea perinteistä karttaa kävellessä, mutta nopeaan vauhtiin ja kartanlukuun saisi totutella aika pitkän ajan.
Hankkii navigaattorin. Ei siihen puhelinta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ilman älypuhelinta ei voi ostaa paikallisliikenteen kertalippua käyttämättä käteistä.
Alapeukuttaja on hyvä ja tulee kertomaan, miten lipun ostaminen ilman käteistä onnistuu, kun kortti ei käy maksuvälineenä busseissa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman älypuhelinta ei voi ostaa paikallisliikenteen kertalippua käyttämättä käteistä.
En toki tiedä missä asut, mutta ainakin Helsingin seudulla on matkakortit edelleen ja Ärrältä saa kertalippuja myös pankkikortilla eli älypuhelin ei ole pakollinen.
En voisi swaippailla Tinder-tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki tiedä missä asut, mutta ainakin Helsingin seudulla on matkakortit edelleen ja Ärrältä saa kertalippuja myös pankkikortilla eli älypuhelin ei ole pakollinen.
Matkakortti ei ole kertalippu.
Mä pärjään mainiosti ilman älypuhelinta, vaikka perhe kuittailee.
n32
Vierailija kirjoitti:
Mä pärjään mainiosti ilman älypuhelinta, vaikka perhe kuittailee.
n32
Mäkin pärjäisi, mutta en jaksa tehdä tiettyjä asioita vaikeamman kautta.
Mä teen ihan kaiken ilman älypuhelinta koska en omista enkä tarvitse sellaista mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Peruspuhelun soittaminen.
pystyy soittaa (tietyin edellytyksin) tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkakortti ei ole kertalippu.
Periaatteessa ei, mutta silti sillä voi ostaa niitä kertalippuja. Ei sinne ole pakko aikaa ladata, vaan arvoa, joka toimii käytännössä samoin kuin kertaliput.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta käsittääkseni Instaan ei voi ladata kuvia tietokoneella.
Insta ei ole mikään välttämätön sovellus,
Ihan kaiken. Osaan elää ilman älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
jos et ole varma niin miksi puhut paskaa.
Pystyy lataamaan instaan kuvia tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insta ei ole mikään välttämätön sovellus,
Hyvinkin moni tienaa sillä elantonsa eli kyllä vaan joillekin on.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy. Ainakin täällä mm sillä sinisellä kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Kysyn siis koska en ihan oikeasti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tämä, mutta en ole koskaan löytänyt googlesta ohjeita, miten se käytännössä toimii. -eri
Asun miljoonakaupungissa ulkomailla. Kulkeminen paikasta toiseen olisi todella hankalaa ilman puhelimen karttapalveluiden apua.
En voi lähettää kaverille kuvaa suoraan laitteesta, jolla olen sen ottanut. (minulla ei ole läppärissä kameraa ja vaikka olisi sillä kuvaaminen olisi jokseenkin hankalaa :D)