Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

## Perjantaihin, SYYSkeijut ##

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa saan aikaiseksi kirjoitella. Oon kyllä lueskellut juttujanne silloin tällöin, mutta ei vaan keho kestä istua tässä koneella pitkää aikaa.

Huisia kun alkaa vauvoja putkahdella syyskeijuille. Itse mielelläni vielä hetken odottelisin, kun on vähän valmistelut kesken, kaikki oleellisin kyllä on jo kasassa. Siivoilla pitäisi vielä.

Lääkärissä olin keskiviikkona. Lantio on normaali eli hyvin mahtuu tulemaan. Vauvan koko keskikokoinen, ei sen tarkemmin sanonut. Laskeutunut. Kohdun suu pehmeä, sormelle auki, mutta ei lyhentynyt. Arveli ettei ainakaan viikkoon synny, mutta voi mennä la:kin asti. Mitä te arvelette? Kipeitä supistuksia ei ole ollut, kivuttomia ehkä vähän. Uskaltaakohan sitä seksiä harrastella, jos ei haluisi vielä synnyttämään?

Nukkuminen on täälläkin ollut hankalaa. Hiukan on onneksi jo viileämpää, mutta vessassa saa rampata. Raskausarpia on ihan kauheesti ja on tosi tummiakin, vaikka oon rasvaillut. Mutta empä niitä viitsi murehtia.

Petasin vauvalle sänkyn äitiyspakkauslaatikkoon, mutta peitto tuntuu siihen niin isolta. Onko teillä ollut eri peitto siihen kuin pinnasänkyyn?

Välillä on ollut vähän apea mieli, on ahdistanut kun ei ole saanut aikaiseksi mitä olisi halunnut. Mutta nyt on onneksi jaksanut taas vähän touhuilla ja näin vauvastakin kivaa unta, niin muistaa taas mikä tässä oikeastaan on tärkeintä.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

t:nau rv 36+1

Vierailija
22/22 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenpa minäkin kauan lueskellut viestejänne ja kuulumisianne,mutta en oo jaksanu itse kirjoitella sitten yhtään mitään...Tuntuu että päivät on ihan yhtä hulinaa vaan ollu koko kesän,tuo tenavalauma kun pyörii jaloissa ihan kiitettävästi..Nyt kun koulut taas on alkanu,löytyy vähän enemmän " omaa aikaa" ja ajattelin tulla kirjotteleen kuulumisia!

Raskaus on menny superhyvin,en muista että olisin näin voimissani ollut kenenkään muun lapsen odotusaikana!Nyt toki nämä helteet on ottanu hiukkasen voimille...Kohdunsuu on ollut jo 3vk sitten sentin verran auki,nyt tilannetta en tiedä,toivon vain että pian sieltä syntyisi!Toki kaikki muut lapset on syntyneet ihan lasketun päivän lähellä,joten taitaa odotusta olla vielä se 4vk jäljellä...

Ihan huikealta tuntuu että jotkut ovat jo vauvansa saaneet,hurjasti onnitteluja heille!Täytyy nyt löytää aikaa kirjoitella tänne hiukkasen useammin...kiva on kuitenkin ollut aina lukea uusimmat kuulumisenne!

Nyt pitää kömpiä tonne petiin,että jaksaa aamulla nousta,koululaiset kun kuitenkin nousee tuttuun tapaan aikaisin..

Unelias ja Ujo 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla