Mitä tekisit, jos isoäitisi paljastuisi lotaksi?
Muistutan, sodan jälkeen kyseinen järjestö kiellettiin fasistisena. Jag påminner er om att efter kriget den nämnda föreningen förbjöds som fascistisk.
Kommentit (49)
Veisin joka ikinen vuosi muistopäivänä kynttilän ja kukkia haudalle.
Vierailija kirjoitti:
Lottia, hiiliä, myyliä, lusakoita.
Kiinalainen?
Miten ihmeessä se nyt paljastuisi? Siitähän on vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Mun isoäiti oli sodassa lotta ja vaari venäläisen sotavankileirin komentaja, kuului myös Kansalliskaartiin. Mitä siitä? Ei ole vaikuttanut mitenkään mun elämääni.
Eikö oikeasti ole? Sekään ei ole kai vaikuttanut elämääsi että tuottivat toisen vanhemmistasi.
Olisin ylpeä.
Putlerin trollit eivät vain tajua, että Putler, Bolsonaro ja Erdogan ovat niitä oikeita nykypäivän fasisteja maailmassa, samoin kuin heidän Stalininsakin oli.
Anoppi oli pikkulotta ja kääri sideharsoja haavottuneille. Mitö huoraamista siinä oli?
Turha tämmöisiä kysyä, ei suomalaiset ymmärrä mitä hirviöitä sotaan osallistuneet (eli esim. lotat) olivat. Ja
Vierailija kirjoitti:
Turha tämmöisiä kysyä, ei suomalaiset ymmärrä mitä hirviöitä sotaan osallistuneet (eli esim. lotat) olivat. Ja
Tähän ei voi muuta sanoa, kun että housuissas on😅
Mun isoäiti oli sodassa lotta ja vaari venäläisen sotavankileirin komentaja, kuului myös Kansalliskaartiin. Mitä siitä? Ei ole vaikuttanut mitenkään mun elämääni.