Millaisia tunnettuja henkilöitä löytyyy geenipuustasi? Ite oleen frierich nizen jälkeläisiä.
Kommentit (19)
Kaiikki muuut on yliopiston käyneiitä paitsi minä.
Oon sukua enlannin kuningatar Eelizapetille.
Etkö Ap osaa kirjoittaa sukulaistesi nimiä?
Jos todella olet sukua Friedrich Nietzschelle, opettele edes kirjoittamaan nimi oikein.
Olen sukua presidentti Svinhufvudille. Oikeasti.
Venäjän tsaari nikolai toisesta, suora esivanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen sukua presidentti Svinhufvudille. Oikeasti.
Ei ole mahdollista. Onko pakko yrittää päteä?!
Mun sukupuu on täynnä Euroopan kuninkaallisia ja yhdestä haarasta päädytään Kiinan keisareihin.
meidän suvussa on tosi paljon julkkiksia. olen sukua mikki hiirelle, dolli partonille, joulupukille ja helinä keijulle.
Jatka ap narkkaamista. Siiis narkkaaamista.
Johonkin viikinkisukuun asti on puäystytty jäljittämään luotettavasti. Mutta jos lähdettäisiin vähemmän luotettaville poluille niin päästäisiin Jeesus Nasaretilaiseen jonka kolmannen veljen eli Joosefin jälkeläisiä olisin todella monen mutkan kautta. Se vain että joidenkin lähteiden mukaan Jeesuksen verisukulaiset olisi jossain historian vaiheessa kuolleet pois marttyyreinä ja sammuttanut sukulinjan selibaatti lupauksin. Ja toisissa lähteissä, ei mitään martyyrikuolemia ollutkaan vaan veljien jälkeläiset elivät pitkään, menivät naimisiin ja saivat lapsia.
Tunnettu suomalainen naisartisti, mutta koskaan en ole häntä tavannut. Äitini on.
Useampi suomalainen julkkis, kaksi Suomen presidenttiä, Euroopan kuninkaallisia, suomalaisia aatelisia. Ruotsin vallan aikaisia ruotsalaisia ja saksalaisia sotilaita.
Mitä hienoa ap on siinä, että olet wienerschnitzelin perillinen.
Olen kaukaista sukua Aadolf Hitkerille.