Kiva, ei taas kehtaa mennä ulos kun ilmat lämpenee
Niin ruma vartalo että häpeän sitä. Syksyllä ja talvella voi sentään pukeutua pitkään takkiin
Kommentit (30)
Tykkäisin kauheasti kesäkeleistä normaalisti mutta nyt on vähän epäröivä fiilis kun raskaus alkaa olla jo aika pitkällä enkä ole vielä hankkinut mitään raskausvaatteita, en omista mitään hameita tai mekkoja jotka tässä kohtaa voisi olla kivoja... taidanpa mennä tänään kaupoille niin voin sitten itsevarmemmin lähteä kesähelteelläkin ulos mahoineni.
Mutta sinullahan on ollut vuosikausia aikaa tehdä jotain ?
Ymmärrän tuskan. Minä puolestani nautin sydämestäni maskin käytöstä, koska voin verhota ruman naamani sen taakse. Vartalo sen sijaan on vaatteet päällä ok, kunhan valitsee sopivanmalliset housut ja paidan, jotta lievä epäsopusuhtaisuus peittyy.
M40
Mitä teille tarkoittaa ulos meneminen? Mulle ulos meneminen tarkoittaa sitä että olen omalla pihalla ja se on ihan sama mitä on päällä. Kaupassa käynti on eri asia ja niissä on kylmä joten voi laittaa vaatetta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teille tarkoittaa ulos meneminen? Mulle ulos meneminen tarkoittaa sitä että olen omalla pihalla ja se on ihan sama mitä on päällä. Kaupassa käynti on eri asia ja niissä on kylmä joten voi laittaa vaatetta päälle.
ei tarkoita omaa pihaa kun ei sellaista ole.. Minulle tarkoittaa että lähden kerrostalosta ulos kauppaan tai tai minne ikinä pitääkin... Tänään oli kuuma kun kävelin
Vierailija kirjoitti:
Kaksikymppisenä kaikki katsovat juuri sinua.
Nelikymppisenä päätät olla välittämättä katseista.
Kuusikymppisenä tajuat, että kukaan ei koskaan katsonutkaan sinua.Usko pois. Ei suomalaiset katso niin, että ajattelisivat sinusta jotain. Kaikki huolehtivat vain siitä, että mitähän ne nuo muutkin nyt minusta ajattelee. Ei ne ajattele sinua. Ne ajattelee sitä samaa kuin sinäkin, eli itseään.
Ko entäs ne halveksivat katseet, joita saa osakseen?
Olet siis narsisti tai persoonallisuushäiriöinen koska kuvittelet että kaikki katsovat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää ulos vain teinien ja muiden tunnevammaisten kännykkäkuvattaviksi ja somessa pilkattaviksi. Se ei kirpaise vain kerran, vaan monta kertaa, eikä sille ole loppua.
Missä tätä tapahtuu?
Ota joku vähän erilainen tai erikoinen kaveri mukaasi joskus kaupungille ja pidä silmät tarkkana. Tulet näkemään erilaisia hauskoja kuvauskulmia.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei välitä ollenkaan miltä näytät.
Aika suuri osa kyllä välittää.
Kaksikymppisenä kaikki katsovat juuri sinua.
Nelikymppisenä päätät olla välittämättä katseista.
Kuusikymppisenä tajuat, että kukaan ei koskaan katsonutkaan sinua.
Usko pois. Ei suomalaiset katso niin, että ajattelisivat sinusta jotain. Kaikki huolehtivat vain siitä, että mitähän ne nuo muutkin nyt minusta ajattelee. Ei ne ajattele sinua. Ne ajattelee sitä samaa kuin sinäkin, eli itseään.