Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taskupuhelu, jossa sinua haukutaan tai arvostellaan

Taskupuhelun uhri
13.05.2021 |

Oletko koskaan saanut ns. taskupuhelua, jossa soittaja arvostelee sinua rankimman kautta?

Mitä mieltä olet ko. ihmisestä ollut senjälkeen? Katkesiko ystävyys?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin mökkinaapuriani, N 78v, ystävänäni, kunnes puhelin soi, ja hän arvosteli siellä minua ja miestäni siitä, että kävimme mökkipaikkakuntamme kirpputorilla sillävälin, kun hän oli kampaajalla.

Olisiko meidän pitänyt seisoa kampaamon edessä passissa niinkauan, kun rouva Vieno Elisabet kuningatar suvaitsee tulla kampaamosta ulos?

Reissu oli suunniteltu ihan hänen aikataulunsa mukaan, olimme hakemassa häntä ihan sovittuna aikana kampaajalta, mutta ei ollut edes viitsinytilmoittaa meille, että olikin päässytaiemmin, ja oli jo ruokakaupassa.

Vierailija
2/6 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen isän uusi nainen haukkui mua ja lasta tietämättä, että kuulin kaikki.

Tää exäni soitti mulle ja unohti sulkea puhelimen puhelun jälkeen, niin sieltähän sain mielipiteitä itsestäni, mutta mikä ikävintä, myös lapsestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kävi noin kahden perheenjäsenensä suhteen. Siskoon meni välit.

Vierailija
4/6 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran tekstiviesti, kun se olisi pitänyt mennä jollekin toiselle. Haukuttiin ihan surutta ja olimme hiukan aikaisemmin tavanneet lounaan merkeissä, jolloin kaikki oli ollut ihan hyvin. Siinä viestin lopussa oli vielä, että tämä viestin lähettäjän oli pitänyt mennä kahville ja "kokoomaan itseään, ennenkuin pystyy lähtemään ajamaan". Oli ottanut itseensä mun jostain puhumasta asiasta, enkä vieläkään ymmärrä, mikä se on. Ihan normaaleja asioita puhuttiin, eikä kumpikaan suojannut toista. Seuraavana aamuna tuli viesti, että olikohan siinä edellisessä viestissä jotain ihmeellistä? Juu, ei ollut, mitä nyt vaan haukuit selän takana.. Meni 25 vuoden ystävyys siihen.

Vierailija
5/6 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojannut= hah, tarkoitin siis, ettei kumpikaan solvannut töistä. Autocorrect..

Vierailija
6/6 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä = toista. Taas autocorrect, prkl..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi