Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva, ei taas kehtaa mennä ulos kun ilmat lämpenee

Vierailija
13.05.2021 |

Niin ruma vartalo että häpeän sitä. Syksyllä ja talvella voi sentään pukeutua pitkään takkiin

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tee itselleni tuollaista hallaa että alkaisin itseäni häpeämään. Siinähän käytät elämäsi häpeämällä. Tai lopetat moisen ja nautit elämästäsi. Meillä on kaikilla joitain huonoja ominaisuuksia, mutta on ainoa elämän haaskaamista jos niitä alkaa murehtia. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, niin muutkin hyväksyvät. Ja jos eivät, niin se ei ole sinun ongelmasi. 

Vierailija
2/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tee itselleni tuollaista hallaa että alkaisin itseäni häpeämään. Siinähän käytät elämäsi häpeämällä. Tai lopetat moisen ja nautit elämästäsi. Meillä on kaikilla joitain huonoja ominaisuuksia, mutta on ainoa elämän haaskaamista jos niitä alkaa murehtia. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, niin muutkin hyväksyvät. Ja jos eivät, niin se ei ole sinun ongelmasi. 

Ahdistaa vaan olla ulkona.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nytkään kiellä pukeutumasta pitkään takkiin. Tuolla ulkona menee kaikenlaisia ihmisiä eikä kukaan siellä kulje vain arvostellakseen muiden vartaloita. Jos menee niin vika on heissä eikä sinussa.

Vierailija
4/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt jonkinlaista avun hankkimista. Kuulostaa vähän että ongelma on enemmän omissa ajatuksissasi kuin vartalossasi.

Vierailija
5/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei välitä ollenkaan miltä näytät.

Vierailija
6/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aina kaunis.

Kaikkina vuodenaikoina.

Vierailija
7/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt jonkinlaista avun hankkimista. Kuulostaa vähän että ongelma on enemmän omissa ajatuksissasi kuin vartalossasi.

Olin ja hankin 3 vuotta ei auttanut.

Vierailija
8/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aina kaunis.

Kaikkina vuodenaikoina.

Voi kiitos..........

Vierailija
9/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne muut ihmiset mielipiteineen kiinnosta vttujakaan. Sitä haluaisi näyttää ihan vaan omiin silmiin omalta itseltään ja siltä mitä todellisuudessa on.

eri

Vierailija
10/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti myös eilen mennä vähissä vaatteissa ulos 😅 Olin mekko päällä kun normaalisti mulla on pitkä takki ja housut. Päätin vaan, että nyt menen! Joka kevät sama juttu. Lisäksi häpeän hieman mahaani ja vartalon mallia, mutta näillä on mentävä. En aio homehtua sisällä kauniina päivänä. Ja ulkona sitten näki vaikka minkä näköisiä vipeltäjiä 😁 Eli nyt vain altistat itsesi ja menet ulos. Huomaat että turhaan arastelet.

Vierailija
11/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdisti myös eilen mennä vähissä vaatteissa ulos 😅 Olin mekko päällä kun normaalisti mulla on pitkä takki ja housut. Päätin vaan, että nyt menen! Joka kevät sama juttu. Lisäksi häpeän hieman mahaani ja vartalon mallia, mutta näillä on mentävä. En aio homehtua sisällä kauniina päivänä. Ja ulkona sitten näki vaikka minkä näköisiä vipeltäjiä 😁 Eli nyt vain altistat itsesi ja menet ulos. Huomaat että turhaan arastelet.

Ahdistaa joka kerta mennä ulos :( .

Vierailija
12/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ulos vain teinien ja muiden tunnevammaisten kännykkäkuvattaviksi ja somessa pilkattaviksi. Se ei kirpaise vain kerran, vaan monta kertaa, eikä sille ole loppua.

Vierailija
13/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne muut ihmiset mielipiteineen kiinnosta vttujakaan. Sitä haluaisi näyttää ihan vaan omiin silmiin omalta itseltään ja siltä mitä todellisuudessa on.

eri

Niin :(

Vierailija
14/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Jep. Oikeastaan sama se miltä edes näyttää, kunhan vaan olisi hyvä olo omissa nahoissaan eikä kroppa olisi jotenkin hankala ja tiellä. Kaipaan siis sellaista itselle ominaista "kevyttä" askelta ja olemusta enkä tykkää yhtään olla jotenkin kömpelö ja köntys koska en tunne olevani nyt ollenkaan oma itseni. 

Olen kuin vankina tämän rasvan alla :-(

Vierailija
15/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä menee kesäpäivä ihan hukkaan silloin, jos pukee päälleen epämukavat vaatteet ja joissa olo ei tunnu kotoisalta ja omalta. Ihan sama sitten maata vaikka sisällä sohvalla.

Vierailija
16/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää ulos vain teinien ja muiden tunnevammaisten kännykkäkuvattaviksi ja somessa pilkattaviksi. Se ei kirpaise vain kerran, vaan monta kertaa, eikä sille ole loppua.

Missä tätä tapahtuu?

Vierailija
17/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa, et ole ainoa, meitä on paljon, joten sulla on ymmärtäviä kavereita 🌷♥️

Vierailija
18/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla täällä on. Olemme myös katkeria.

T. Palstan naiset

Vierailija
19/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aina kaunis.

Kaikkina vuodenaikoina.

Miesvih@aja ei ole koskaan kaunis.

Vierailija
20/30 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä kaupassa tänään ja kyllä oli ahdistavaa. Ei löydy tarpeeksi isoa t-paitaa enää... Vihaan hellettä yli kaiken.