Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelu ja asioiden sietäminen.

Mietteliäs.
13.05.2021 |

Miten paljon asiakaspalvelijan täytyy kestää työssään? Pitääkö kestää se kaikki paska mitä tulee niskaan? Esimerkiksi myös agressiiviset ja uhkailevat?

Monesti on törmätty teksteihin missä asiakaspalvelija vain kertoo mitä oli tapahtunut töissä niin häntä on silloin kehoitettu vaihtamaan alaa. Syystä että? Pitääkö vaihtaa alaa jos asiakas uhkailee?

Miksi asiakaspalvelijoita mollataan? Miksi mollataan myös silloin jos asiakas on ollut agressiivinen. Miksi riehuva asiakas saa ylistystä? Avatkaa tätä asiaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, KUKA vielä 2000-luvulla kehtaa räyhätä jollekin asiakaspalvelijalle??? Asiallisesti voi reklamaatiot ym hoitaa niin kuin useimmat tekevätkin:))))))

Vierailija
22/24 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, etkö ole saanut minkäänlaista asiakaspalvelukoulutusta? Meille koulutuksessa sanottiin, ettei asiakaspalvelijan tarvitse kuunnella huutoa, raivoamista, kiroilua tai henkilökohtaisuuksiin menemistä ollenkaan. Jos asiakas hermostuu, häntä kehotetaan rauhallisesti ja asiallisesti rauhoittumaan ja lopettamaan em. käytös tai palvelu hänen kohdallaan lopetetaan ja voi palata asiaan uudelleen, kun on rauhoittunut ja osaa käyttäytyä. Vain kerran olen joutunut asiakkaalle näin toteamaan ja rauhoittui kyllä heti kun tajusi, ettei saa asiaansa hoidettua riehumalla ja huonolla käytöksellä.

Voiko asiakas laittaa esim arvostelun googleen: yritys sutautui alentuvasti, palvelu huonoa, laatu huonoa.

Kertokaa onko mahdollista valehdella google arvostelussa ja antaa 1  tähti yritykselle?

Onko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, KUKA vielä 2000-luvulla kehtaa räyhätä jollekin asiakaspalvelijalle??? Asiallisesti voi reklamaatiot ym hoitaa niin kuin useimmat tekevätkin:))))))

Minä huudan, jos eoi sillä onnistu, sanon että tunnen influensserin , jolla on 300000 seuraajaa. Jpos en saa tahtoa läpi, influensseri ystäväni julkaisee asiakaskokemukseni ja yrityksesi maine on mennyttä.

Miten toimit oi viisas?

Vierailija
24/24 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joutuu sietämään liikaa. Siksi ei käytetä nimikylttejäkään, kun nää hullut ottaa nimikyltistä kuvaa tms jos on joku vaikea tilanne. Alamäki alkoi koronan aikaan vuonna 2020 ja sillä tiellä ollaan vieläkin.

Porukka on vaativaa ja myyjiä ei pidetä ihmisinä. Ei tajuta, mitä tarkoittaa EI. Vänkäät päivittäin aikuisten ihmisten kanssa, jotka ovat leikki-ikäisten tasolla.

Onneks pääsen tuolta pois. Huh.

T. Vaatemyyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi