Miksi ihmeessä Mikko Koivun tulisi maksaa ex-vaimolleen 20 000 dollaria kuukaudessa kotitaloudellisiin kuluihin?
Ihan järjetön summa. Tuohan vastaa Suomessa noin 30 000 euron kuukausituloja. On nämä kiekkovaimot kyllä melkoisia kullankaivajia.
Kommentit (3151)
Domestic violence. Mitä tuo H vihjailee taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan Hellu aikoo Kakskerrassa pyöriä? Eihän siellä ole edes lapsille sänkyjä?
onko ne niitä pumpattavia patjoja, ei tietenkään pitkäaikaiseen käyttöön, ollaan huoletta, kyllä Helena järjestää kodin muualta. Onhan siellä Ullen patja jota roikotti kädessään.
Tämä on hykerryttävää. Moni jauhaa, miten vuokrakolmiossa ei olisi sitä ja tätä, mutta on ihan tosi ok olla luvattomalla(?) mökillä, nukkua ilmapatjoilla, kärsiä valtavasta häirinnästä ja kylpeä roskiksessa vedenkeittimellä lämmitetyllä vedellä?
siellä on 2 saunaa, sähköllä että puilla Vierastalossa, kyllä siellä saa likainen ittensä puhtaaksi
Noilla wannabe-terapeuteilla on vissiin vähän tuollainen good cop - bad cop -asetelma. Kaunotar ja hirviö, ohukainen ja paksukainen.
Vierailija kirjoitti:
Mrs Koivu on jo aviomiehensä omistamalla kiinteistöllä. IG julkaisu. Yes!
Real mrs Koivu? Ei Riippa?
Kyllä vatsa voi pömpöttää muustakin syystä kuin raskauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kerro lisää?
Onkohan vierashuvilalla olija soittanut päähuvilalla olevasta "tunkeilijasta" hätäkeskukseen jo montakin kertaa. juhannuksen tapaan.
Selostanut käheästi kuin luontofilmiä, perässä hiipien ja sopottaen, että nyt se ui, nyt se kuivaa, nyt se taas kävelee...?
Joutuukohan omistajat ilmoittamaan aina poliisiin, että menemme huvilalle, kohta alkaa puhelimet soida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kerro lisää?
Käynyt uimassa Kakskerrassa. Toivottavasti saivat olla rauhassa.
Kuva ei näytä olevan Kakskerran laiturilta... siellä ei ole ollut portaita eikä pelastusrengasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kerro lisää?
Onkohan vierashuvilalla olija soittanut päähuvilalla olevasta "tunkeilijasta" hätäkeskukseen jo montakin kertaa. juhannuksen tapaan.
Selostanut käheästi kuin luontofilmiä, perässä hiipien ja sopottaen, että nyt se ui, nyt se kuivaa, nyt se taas kävelee...?
Joutuukohan omistajat ilmoittamaan aina poliisiin, että menemme huvilalle, kohta alkaa puhelimet soida?
Kohta riippakin ui. Imartelun korkein muoto on matkiminen. Helenakin on Natalien fani siis. Kukapa ei olisi? 🙂
Yksi niin sanotusti hyvä asia
erossa on se että sä saat sen
niinku oman ajan
et sitähän me äidit me ei
saada sitä niinku muuten ja
tai usein ei siis saada
Mmm
Ja ja sit se, et niinku et
Just niinku sä sanoit et et
kun sä oot levännyt ja sä
niinku sä jaksat ihan eri tavalla
ja nytkin mul on
niinku mä oon huomannut sen
et mä nautin niin paljon enemmän
ja keskityn niihin hetkiin
kun mä oon lasten kanssa
mä nautin niistä pikku hetkistä paljon enemmän
joo
Vierailija kirjoitti:
Yksi niin sanotusti hyvä asia
erossa on se että sä saat sen
niinku oman ajan
et sitähän me äidit me ei
saada sitä niinku muuten ja
tai usein ei siis saada
Mmm
Ja ja sit se, et niinku et
Just niinku sä sanoit et et
kun sä oot levännyt ja sä
niinku sä jaksat ihan eri tavalla
ja nytkin mul on
niinku mä oon huomannut sen
et mä nautin niin paljon enemmän
ja keskityn niihin hetkiin
kun mä oon lasten kanssa
mä nautin niistä pikku hetkistä paljon enemmän
joo
Voisiko enää lyhyemmin, selkeämmin ja ytimekkäämmin asiaa ilmaista?
Voisi.
Mrs Koivun tämänpäiväinen kuva ei ole Kakskerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USAssa on toisenlainen tulkinta, elintaso ei saa laskea. Jos on iso talo, auto, hoitaja ja koulut, jotka ei oo ilmaisia, niin tuo summa ei kyllä mikään iso ole. Pelkkiin kuluihin. Eikö hän muuta vaadi?
Oikeus ei määrännyt elareita exälle, kehoitti töihin.
Ja kuulemma meneekin töihin, on työteliäs ja tykkää työstä. Ei vain vielä ole ehtinyt...
Ei ole vielä taistelujen vuoksi ehtinyt töitä paiskimaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli edelleenkö eivät pysty käymään omalla huvilallaan...?
Vierailija kirjoitti:
Joku siellä kommentoi että olisi. Hyvin samannäköistä maisemaa kyllä. Hn videoilla myös nähty monet kerrat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli edelleenkö eivät pysty käymään omalla huvilallaan...?
Jaksaa, jaksaa vielä viime metrit. Kohta se on riippavapaa forever.
Vai onko brother-in-laws huvilan rannalta kuvat? Siellä Sakun perheen kiinteistöllä olisi ainakin rauhassa saanut saunoa ja uida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku siellä kommentoi että olisi. Hyvin samannäköistä maisemaa kyllä. Hn videoilla myös nähty monet kerrat.
Eiköhän toi ole Kakskerrasta, mutta ei Mikon huvilalta, vaan Mikon vanhempien. Selvästi vanhempi rakennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se on Sakun mökiltä. Eikö se oo melkein Mikon naapurissa.
Mainiota! Toivottavasti pääsevät pian takaisin normaaliin arkeen kiinni ja saavat elää rauhassa. Pitkään tässä menikin.