Mies löysi kolmannen naisen
Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Viime vuonna mies löysi Kolmannen Naisen ja nyt meille on tulossa ero. Mä en kestä kuunnella enää Pauli Hanhiniemeä, sen ääni ärsyttää niin paljon että lusikat menee jakoon.
Kommentit (17)
Kyllä vaihtaisin vähemmästäkin miestä.
Eiks se voi kuunnella kuulokkeilla?
ok, mitä haluat meidän puhuvan tarinastasi?
Perinteinen JSS tuli jo joltain porsivalta emakolta mutta mitään muuta`?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaihtaisin vähemmästäkin miestä.
Sama, Eppu Normaalissa menee mun raja.
Onko muilla kokemuksia siitä, mitä tehdä kun miehelle on ilmestynyt kuvioihin Kolmas Nainen? Tai onko jotain Suomirock-leskeksi jääneiden vertaisryhmiä?
no terveppä terve ap.
Taas. Eli uutta provoa putkeen!
On mulla tyttö joka planeetalla / ja kaksi parhaalla / ei missään kolmatta / ei missään kolmatta / vaikka oon, vaikka oon / vaikka oon avaruusmies / avaruusmies!
Minä lennän läpi avaruuden / tahdon löytää tähden uuden / tahdon löytää tähden sellaisen / josta saisin naisen kolmannen /sillä oon avaruusmies!
Tytöt noilta planeetoilta / tahtoisivat pois,mun mukaan / mutta alukseni ahdas on / siis ajatus on mahdoton / vaikka oon avaruusmies!
Suomirock on portti Suomiheviin. Näin kävi ainakin mun ex-miehellä. Ensin se oli aika harmitonta, juurikin Kolmatta Naista, Eppu Normaalia ja Ismo Alankoa. Sitten se alkoi joskus kuunnella Stratovariusta ja Sonata Arcticaa, aluksi viikonloppuisin. Ilmaisin olevani huolissani, mutta mies vakuutti ettei ongelmaa ollut. Sain sen kuitenkin kiinni kuuntelemasta autotallissa salaa Children of Bodomia keskellä viikkoa, ja tietokoneella oleva kansio nimeltä "Kaija Koo" oli täynnä Nightwishia.
Sanoin miehelle etten enää kestä, ja lähdin suhteesta. Viimeksi kun näin miestä se oli pukeutunut kokomustaan ja kuulemma kuuntelee etupäässä Hornaa, Impaled Nazarenea, Sotajumalaa, Turmion Kätilöitä ja muuta äärimetallia. Liekö enää edes hengissä.
Kaikki alkoi viattomasti Suomirockista mutta katsoin vierestä kun suomalainen sähkökitaravetoinen rytmimusiikki vein hänet aina vaan syvemmälle, kunnes en voinut enää kärsiä siinä mukana. Varoituksen sana kaikille, jonka puoliso alkaa pelleilemään Kolmannen Naisen kanssa!
Mun mies oli kanssa aika syvällä tossa touhussa mutta sai apua. Nykyään kuuntelee vain iskelmää.
Tää oli yllättävän hyvä. Varsinkin ku olin varautunut jakamaan tsemppiviestiä ja haukkumaan et kyllä jotkut miehet on sitten oikeita eläimiä.
Mut tosiaan, JSS, en mäkään suostuis kuuntelee
Mennään Onnen Oikotielle ja kassiin pakataan tonni lapsen uskoa ja satsi maitoo ja hunajaa!
Silloin tie on auki tähtiin, pidemmällekin. Tie on auki telkkariin ja Speden leffoihin...
Vierailija kirjoitti:
Mennään Onnen Oikotielle ja kassiin pakataan tonni lapsen uskoa ja satsi maitoo ja hunajaa!
Silloin tie on auki tähtiin, pidemmällekin. Tie on auki telkkariin ja Speden leffoihin...
Montako elämää ihminen elää eläessään? / Montako rakkautta kuolee,ja tyhjää jää? / Montako säröä sieluni sietää, ennen kuin murenee? / Mikseivät järki ja tahto jo sopua tee?
Jaa