Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1: Kokoomuksen linja ihan hukassa

Vierailija
12.05.2021 |

Puolue on ihan tuuliajolla....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on erilaisten porvari-, oikeisto- ja konservatiiviliikkeiden sisäisesti hajanainen ryhmittymä, jossa puolueen linjasta ei ole enää mitään yksimielisyyttä

Vierailija
2/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää vaasalainen kokoomusehdokas joka sanoi että kaikki köyhät, tummaihoiset ja romanit pitää laittaa kaikki ristinummelle asumaan jotta niitä voidaan valvoa.

Toivottavasti hän ei itse manaa kohtaloaan jos vaikka jäisi työkyvyttömäksi sairauden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on erilaisten porvari-, oikeisto- ja konservatiiviliikkeiden sisäisesti hajanainen ryhmittymä, jossa puolueen linjasta ei ole enää mitään yksimielisyyttä

Minä olin hämmästynyt ja todella pettynyt monta vuotta sitten, kun Kokoomus hylkäsi vanhan mottonsa Isänmaasta. Siis teoissa, ei virallisesti. En ole sen jälkeen voinut äänestää heitä.

Vierailija
4/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sekoomusnuorten puheenjohtaja Saul Schubak ollut myös Vaasasta? Hän oli huolissaan "heikomman aineksen" lisääntymisestä. 

Vierailija
5/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni puolueita ei enää ole, muuta kuin teoreettisesti.

Vierailija
6/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta teeskennellä/leikkiä jotain puoluetta ja ideologioita... Nykyään mennään suurilla linjoilla. Kai olette huomanneet.

Vierailija
7/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hankala olla oppositiossa kun  puolue jakaantunut konservatiiveihin ja liberaaleihin+EU-myönteisiin.

Vierailija
8/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla yksi vallitseva puolue, jossa kaikki on - perinteitä hiukan näytellen - sulautunu yhdeksi massaksi.

Vierailija
9/10 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Linja" on suuri vitsi.

Vierailija
10/10 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linja on "tyhjää"