TV1: Kokoomuksen linja ihan hukassa
Puolue on ihan tuuliajolla....
Kommentit (10)
Mikä tää vaasalainen kokoomusehdokas joka sanoi että kaikki köyhät, tummaihoiset ja romanit pitää laittaa kaikki ristinummelle asumaan jotta niitä voidaan valvoa.
Toivottavasti hän ei itse manaa kohtaloaan jos vaikka jäisi työkyvyttömäksi sairauden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on erilaisten porvari-, oikeisto- ja konservatiiviliikkeiden sisäisesti hajanainen ryhmittymä, jossa puolueen linjasta ei ole enää mitään yksimielisyyttä
Minä olin hämmästynyt ja todella pettynyt monta vuotta sitten, kun Kokoomus hylkäsi vanhan mottonsa Isänmaasta. Siis teoissa, ei virallisesti. En ole sen jälkeen voinut äänestää heitä.
Eikös sekoomusnuorten puheenjohtaja Saul Schubak ollut myös Vaasasta? Hän oli huolissaan "heikomman aineksen" lisääntymisestä.
Suotta teeskennellä/leikkiä jotain puoluetta ja ideologioita... Nykyään mennään suurilla linjoilla. Kai olette huomanneet.
Varmaan hankala olla oppositiossa kun puolue jakaantunut konservatiiveihin ja liberaaleihin+EU-myönteisiin.
Tietysti voi olla yksi vallitseva puolue, jossa kaikki on - perinteitä hiukan näytellen - sulautunu yhdeksi massaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on erilaisten porvari-, oikeisto- ja konservatiiviliikkeiden sisäisesti hajanainen ryhmittymä, jossa puolueen linjasta ei ole enää mitään yksimielisyyttä
"Linja" on suuri vitsi.