Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
lievä alaselkäsärky ihan alkuraskaudessa?
17.08.2006 |
Liittyykö ihan normaalisti kuvioon? Mulla ei ole menkkakipuja, joten en osaa verrata kipuja niihin. Edellisessä keskenmenossa selkäsärky oli tosi kovaa ja tuli vasta silloin kun km tuli. Nyt on särkyä ollut jo viikko ovulaatiosta. Onko muilla?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mulla oli noita lieviä alaselkäkipuja pitkin raskautta. Eniten ehkä juuri alussa ja keskiraskauden aikana. Eli kyllä ne kuuluu asiaan, en kyllä muista mistä johtuvat.