Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa alkamassa tutkimus vauvojen ja pienten lasten koronarokottamisesta

Vierailija
12.05.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007973967.html

Sitä taas en ymmärrä, kuinka joku sanoo tuolla kommenteissa, että kuinka on vastuutonta rokottaa lapsia, kun he selviävät taudista sataprosenttisesti. Joo, mutta kun se muksu voi siitä huolimatta tartuttaa sen taudin muihin, vaikka vanhuksiin tai perussairauksista kärsiviin, joista läheskään kaikki eivät koronasta selviä! Eli kannattaisi ajatella niitä asioita vähän pidemmällekin!

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten rokottaminen on myös pakko tehdä. Omiani en kuitenkaan anna tähän kokeiluun. Voivat ottaa rokotteen kun se on turvalliseksi testattu.

Vierailija
2/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämän takia piti saada koulut ja päiväkodit lähiopetukseen. Että saadaan korona lasten keskuudessa leviämään, jolloin saadaan tutkittua rokotteen tehoa. Tulihan se sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on calmette-rokotteen vuoksi reikä lonkkaluussa. Omia lapsia en altista rokotekokeiluille. Jos joku kokee sen tärkeäksi, antakoot lapsensa koekaniiniksi ja toivokoot, että siitä ei seuraa mitään pahaa.

Vierailija
4/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ne maksaa koehenkilölle? 10 000 e?

Lisäksi me olemme sopiva koealue siksi, että vanhemmista ja isovanhemmista ja ehkä heidänkin vanhemmistaan löytyy neuvolatietoja eli voidaan esim. valita lapsia, joiden isovanhemmat ovat olleet lapsina ylipainoisia ja sitten testata rokotetta normaalipainoiseen lapsenlapseen toivoen, että joku karmea sivuvaikutus löytyy.

Omaa lasta en altistaisi rokotteelle siksi, että kyseessä on suomalaisilla tehtävä rottakoe.

Vierailija
5/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä anna rokottaa mun lapsia koronainfluenssaa tai muita kausiflunssia vastaan. Turhaa.

Vierailija
6/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasta en ole koekaniiniksi antamassa! Saahan tossa vanhemmat valita? Itselleni kyllä otan rokotteen raskauden jälkeen. Mutta vauvalleni en uskaltaisi. Mun mielestä on idioottimaista uhrata meidän lapset tieteelle. Suomesss syntyy muutenkin niin vähän lapsia.

Vierailija
7/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lasta en ole koekaniiniksi antamassa! Saahan tossa vanhemmat valita? Itselleni kyllä otan rokotteen raskauden jälkeen. Mutta vauvalleni en uskaltaisi. Mun mielestä on idioottimaista uhrata meidän lapset tieteelle. Suomesss syntyy muutenkin niin vähän lapsia.

Ei hyvänen aika. Kukaan ei pistä yhtäkään piikkiä keneenkään kysymättä. Ja vähiten tällaisia koepiikkejä. Ottakaa nyt herranjumala oma järki käyttöön jo.

Vierailija
8/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisesta puuttui tieto koska tutkimus on saatu päätökseen. Taitaa yleensä kestää joitain vuosia.

Vierailija
9/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun sanotaan ettei lapsille tartu/tartuta. Sain oppilaalta koronan. On 100% varma. Tunnen kaksi opettajaa, jotka olleet supervarovaisia, sama juttu. En käyttäisi lapsia rokotteen koekaniineina. Erityisoppilaat lähiopetukseen, muut etään kiitos.

Vierailija
10/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäinen lapseni oli pieni tippui postiluukusta usein kyselyjä jos lapseni osallistuisi siihen ja siihen tutkimukseen.

Ei tieteenkään osallistu. Hän ei ole koe-eläin.

Mutta kiva että jotkut lapsensa siihen antaa kuitenkin niin joidenkin vuosien päästä pääsen minäkin harkitsemaan ottaako lapseni koronarokotetta.

Vierailija
11/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sitä näin työikäinen saisi sen rokotteen? Töissä kelpaa käymään koronasta huolimatta mutta samaan aikaan rokotetaan kaikki vaivaiset ja kehotetaan rokottamattomia orjia pysymään kotona.

Vierailija
12/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämän takia piti saada koulut ja päiväkodit lähiopetukseen. Että saadaan korona lasten keskuudessa leviämään, jolloin saadaan tutkittua rokotteen tehoa. Tulihan se sieltä.

THL:llä on pitkät perinteet näissä ihmiskokeissa

"IS-reportaasi: Joukko lääkäreitä pitää THL:n rokotetutkimusta haitallisena

Taustalla on miljoonarahoitteinen tutkimus, jossa GSK:n rokotetta on annettu suomalaisväestölle. Lääkärien arvion mukaan tuhannet ikäihmiset ja lapset ovat sairastuneet turhaan, kun heille ei ole annettu eikä anneta kattavampaa rokotetta."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005738377.html

Vierailija
13/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisesta puuttui tieto koska tutkimus on saatu päätökseen. Taitaa yleensä kestää joitain vuosia.

Eiköhän se ole kaks viikkoa ja THL huutaa, että hyvin toimii, nyt varaamaan aikoja pikkulapsille rokotteeseen. Ja kansan luotto THL:aan ei horju. Mitä vaan saa tapahtua ja nämähän todella antavat palaa. Maailman viranomaisuskovaisin kansa niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
14/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totanoin nyt kannattaa alkaa pikkuhiljaa asennoitumaan siihen, että sinä olet lapsen vanhempi. Ei neuvola, THL, hallitus tai Pfizer. Ei kukaan ota sinulta lasta tällaiseen kokeeseen ellet itse tyrkytä.

Vierailija
15/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijat ovat käynnistäneet tutkimuksen selvittääkseen aiheuttavatko COVID-19-rokotteet kuukautiskierron muutoksia - sadat naiset ovat huomanneet epäasianmukaisuuksia

BREAKING: Researchers have launched a study to find out if COVID-19 vaccines are causing menstrual cycle changes after hundreds of women notice irregularities - Chicago Tribune

Some people are reporting abnormal periods after a COVID-19 vaccine. U. of I. professor is looking for answers.

https://www.chicagotribune.com/coronavirus/vaccine/ct-vaccine-side-effe…

Myös näiden rokotettujen naisien keskuudessa olevat ROKOTTAMATTOMAT naiset ovat saaneet muutoksia.

Mutta se on toki normaalia, koska monet naiset synkkaavat menkkansa toisen naisen mukaisesti. Mielenkiintoinen ilmiö.

Tämän valossa lasten rokottaminen on kuitenkin vähintäänkin kyseenalaista. Entä jos tämä aiheuttaa hedelmättömyyttä? Tämä voi olla ihmiskunnan tuho, pahimmassa tapauksessa.

Vierailija
16/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tehnyt tutkimukseni rokotteesta"

Helvetti, sinä olet se tutkimus.

Vierailija
17/85 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa erikoinen propaganda yritys saada ihmiset ottamaan rokote - "MINÄ OLEN LÄÄKÄRI, OTA SE SAATANAN ROKOTE"

Oletteko ikinä nähneet hullumpaa videota, Jimmy Kimmel showssa näytetty propaganda pätkä:

https://twitter.com/nowthisnews/status/1390245705432793089

"MINÄ OLEN LÄÄKÄRI, OTA SE SAATANAN ROKOTE"

Tällainen alentava holhoava sonta ei ainakaan saa ihmisiä ottamaan sitä rokotetta. Päinvastoin.

Vierailija
18/85 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen lääkäri todisti 10.5.21 Texasin senaatissa, että laumasuoja 80% oli saavutettu jo ennen rokotusten alkua, ja että 85% sairaalahoitoa vaatineista tapauksista olisi voitu välttää hoitamalla tartunnan saaneita potilaita kotona, jolloin oireet eivät olisi pahentuneet:

https://www.globalresearch.ca/treatment-of-covid-19-dr-peter-mccullough…

Hän oli tehnyt aiheesta youtube-videon, josta tuli viraali, mutta koska se oli kuuma peruna rokoteintoilijoille, se poistettiin sääntörikkomuksen perusteella, hän kertoo siitäkin videolla. Hän sanoo että jos on sairastanut, ei tarvitse rokotetta, koska paras suoja saadaan luonnollisella koronaviruksella, ja mikään rokote ei ole sitä tehokkaampi.

Vierailija
19/85 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä viekö lapsianne tämän kokeellisen rokotteen kokeeseen. Nyt on tullut arvostetulta puolueettomalta Salk Instituutilta tutkimus, joka vahvistaa jo aiempien asiantuntijoiden lausuntoja siitä että rokote aiheuttaa puolustuskyvyn laskun, pysyviä vaurioita ja pahimmillaan kuoleman.

https://www.salk.edu/news-release/the-novel-coronavirus-spike-protein-p…

https://www.unz.com/mwhitney/new-report-sheds-light-on-vaccine-doomsday…

Vierailija
20/85 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen lääkäri valisti rokotteen vaaroista videolla, s e n s u u r i estää linkittämisen, mutta löytyy tokentubesta Kannattako ottaa rokote. Lääkäri sai sen takia potkut työpaikastaan (iso ketju).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi