ongelmia kuukupin kanssa! kokeneemmat auttakaa!
mä en osaa asentaa sitä oikein. mielestäni toimin ohjeen mukaan, taitan sen ensin kahtia ja sitten vielä kahtia, sitten asetan sisään niin että sen pohja tulee siihen emättimen suun paikkeille. sitten oon yrittänyt hiukan kiertää että se kunnolla asettuisi. mutta ei se asetu! tai sikäli asettuu että tarppuu ihan hullulla alipaineella meitsin pimppiin kiinni ja tuntuu että koko emätin imeytyy ihan suppuun, mikä tekee tosi kipeää.
oon yrittänyt sormella ujuttamalla hiukan vapauttaa sitä alipainetta, mutta en onnistu. joko mulla on liian lyhyt sormi tai liian outo pimppi tai muuten jotain häikkää. en vaan onnistu vaikka kuinka ährään.
poistaminen on kanssa aika vaikeaa koska se kuppi on tosiaan aika tiukasti imetynyt kiinni, joudun väkisin kiskomaan sen puoliksi pihalle ennen kuin saan sormen sen verran reunan yli että kuppi pahalainen antaa periksi ja päästää irti.
mitä mä en nyt tajua? auttakaa joku, haluaisin kovasti oppia käyttämään kuppiani. joka on merkkiä diva cup ja sitä isompaa kokoa, olen synnyttänyt alakautta.
Kommentit (22)
Monille varmaan ihan tuttuakin, mutta ainakin kuukuppi-sivuilta löytyy yhdet hyvät perusohjeet. Oikeasta reunasta valitsee kohdan ohjeet tai usein kysyttyjä kysymyksiä...
Sain vinkin emätinlihasten treenaukseen geishakuulien (-tai pallojen) avulla ja siihen olen ollut tosi tyytyväinen! Kun hallitsee ne tärkeät lihakset niin ei ongelmaa kupin käytön kanssa. On ollut 4v Mooncup.