Oleskeletteko parvekkeella?
Itse olen huomannut, että vaikka kuinka sitä sisustaa ja laittaa ei se ole niin mukava että jaksaisi kuitenkaan kovin pitkään istuskella...vaikka kuinka ois seksihelteet
Kommentit (90)
Less is more.
Pöytä, tuoli, kukka ja kynttilä, siinä on kaikki mitä tarvitsee.
Paljon oleskelen kyllä.
En juuri koskaan. Sitä paitsi siellä on lähes aina pyykkkteline pyykkeineen.
Sääliksi käy teitä joilla ei ole pihaa.
Mulle on tärkeää, etten ole itse liian "näytillä". Ja luontoa edessä.
Lasketaanko paneskelu oleskeluksi?
Mä aina sisustan parvekkeen kesäksi ja kuitenkin vietän siellä tosi vähän aikaa. Olen alkanut miettiä että miksi edes sisustan sen? Tekisi mieli jättää kokonaan laittamatta, siitä on vain kova vaiva. Ja syksyllä viimeistään silloin kun ekan kerran sataa räntää, niin taas kauhea roudaaminen niistä parvekekalusteista takaisin varastoon. Mitä järkeä. Olen todella alkanut kyllästyä. Tämän kesän parvekesisustusta ei ole vielä tehty. En jaksa. Siellä taitaa vielä roikkua jotain jouluvalojakin. Eivät toki ole päällä.
En. Parveke on suunniteltu huonosti, että viereiseltä parvekkeelta sekä vastapäisestä talosta on hyvä näköyhteys sinne.
Asun ensimmäistä kertaa asunnossa, jossa on tarpeeksi iso ja mukava parveke oleskeluun, mutta siellä ei vielä ole mitään kalusteita. Suunnitelmissa olisi tehdä etätöitä parvekkeella, mutta saas nähdä tuleeko siitä mitään.
Meillä on isohko 20m2 parveke joka lasitettu ja se on kuin ylimääräinen, viides, huone huhti-lokakuu välisenä aikana ja muulloinkin mm saunan jälkeen viilentymiseen jne.
Tänään laitoin sitä hieman uusiksi, tummanharmaat lattiaritilät jotka nyt reunoilla niin ettei betoni näy, harmaat matot 2kpl 250cmx200 ja pöytä+2 istuttava sohva+2 nojatuolia, aurinkotuoli, amppeli katossa ja kukka-asetelma pöydällä, katosta lattiaan vaaleat paksuhkot verhot lasituksien edessä, harmaat kiviruukutx2 joissa 150cm korkeat kasvit ja parissa kohtaa ikkunakalvoa+grilli 🙂. Ihan viihtyisä paikka vaikka itse sanonkin.
Aika paljon. Siellä on mukava aurinkotuoli ja pieni pöytä. Saatan löhöillä siellä puoli päivää lukien ja musiikkia kuunnellen.
En koskaan. Ei huvita olla akvaariossa naapureiden pällisteltävänä.
Miten voi joku asua ilman parveketta tai omaa terassia ja pihaa?
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko paneskelu oleskeluksi?
Tietysti, olen itsekkin useasti.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy teitä joilla ei ole pihaa.
Turhaan säälit. Minulla olisi vaikka heti tänään mahdollisuus ostaa pihallinen talo. En vain halua.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Oliko muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Hesalaista tornitalo asukasta voi vähä v.tuttaa kun ei ole noista mitään.
Jos parveke on pohjoiseen, johon ei ilta-aurinko paista, siellä ei viihdy. Länteen päin taas, niin illat tulee istuttua lukemassa, ja viikonloppuisin voi siemailla siellä vaikka viiniä. Ja kutsua ystävänkin kylään. Oma rauha pitää tietenkin olla, eli sopivasti sijoitetut parvekelaatikot tuuheita kukkia estävät näkymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesalaista tornitalo asukasta voi vähä v.tuttaa kun ei ole noista mitään.
Miksi vituttaisi?
Pihalla, terassilla ja parvekkeella, kyllä :)