Äiti pesee 50 v miehen pyykit
Tapaamani mies on muutama vuosi sitten eronnut ja muuttanut yksin asumaan. Äiti hoitaa poikansa pyykit ja käy viikoittain siivoamassa. Sunnuntaisin poika käy äidin luona syömässä. En ole vielä tavannut äitiä, mutta vaikuttaa aika omistavalta poikansa suhteen..
Mies on ollut ennen eroa pitkässä avioliitossa, ja 3 yhteistä lasta (osa täysikäisiä) ovat äidillä.
Kuulostaako tää äiti-kuvio oudolta teistä?
Kommentit (47)
Pyykinpesu on mun lempihommaa.Itse tykkään pestä pyykit vanhalla pulsaatoripesukoneella nykyisinkin mielelläni.Tykään pestä ison kasan pyykkiä kerralla.Jollei itsellä ole tarpeeksi niin haetaan vaikka äidiltä ,menevät siinä samalla kuin omatkin.
Minä rakastan todella pyykinpesua.Pyykinpesu on mun lempihommaa.Pesen omat ja joskus äidiltä haetut pyykit mielelläni vanhalla pulssstoripesukoneella.Olen lapasesta asti tykännyt pyykinpesusta vanhalla pulssstoripesukoneella.Kyllä pyykipesu sujuu näinkin nykypäivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Juokse ja lujaa!
Miksi tarttee juosta?
Eihän kaveri edes pese vaatteitaan. Tuskin jaksaa seurata...
Sitäpaitsi. Tuollaisen miehen luulisi olevan no go heti kättelyssä...
Minä rakastan pyykinpesua.Pesen kerralla mielelläni kunnnon kasan omia ja joskus muidenkin pyykkiä vanhalla pulsaatoripesukoneella nykypäivänäkin.
Minulle pyykinpesu on mieleistä hommaa. Rakastan pestä ison kasan pyykkiä kerralla vanhalla pulsaatoripesukoneella nykypäivänäkin. Jollei itellä ole tarpeeksi pyykkiä niin sitten haetaan vaikka äidiltä,menevät samalla kertaa kuin omatkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että äiti ei päästä miehen elämään ketään naista, hän haluaa nyt pitää poikansa kun on itse jäänyt leskeksi muutama vuosi sitten..
Mies on kaikinpuolin mukava ja tykkään hänestä mutta tämä äiti-kuvio jotenkin häiritsee.. ja tuntuu oudolle
ap
Olet sit katsonut USA: dokumentti 90 päivää morsiamena. On juuri näitä mamman poikia ja morsian ehdokas huono. Napannut sieltä juttusi tänne.
Äiti on normaali, mutta poika, joka antaa äitinsä hoivata tuolla tavalla ei ole normaali.