Äiti pesee 50 v miehen pyykit
Tapaamani mies on muutama vuosi sitten eronnut ja muuttanut yksin asumaan. Äiti hoitaa poikansa pyykit ja käy viikoittain siivoamassa. Sunnuntaisin poika käy äidin luona syömässä. En ole vielä tavannut äitiä, mutta vaikuttaa aika omistavalta poikansa suhteen..
Mies on ollut ennen eroa pitkässä avioliitossa, ja 3 yhteistä lasta (osa täysikäisiä) ovat äidillä.
Kuulostaako tää äiti-kuvio oudolta teistä?
Kommentit (47)
Aina hämmentää että onko tosiaan aikuisia miehiä joiden pyykin äiti pesee. Ehkä jotenkin ymmärtäisi, jos ei kämppään mahdu pyykkikonetta eikä ole pesutupaa, mutta noin muuten kotitaloushomma sieltä helpoimmasta päästä. Siivota ja kokkailla en kyllä pahemmin välitä. T:aikamiespoikasetä
Ymmärtäisin tän jos mies olis ns. vanha poika, ja äiti pitäisi pojastaan huolta, mutta on kuitenkin ollut perheen isänä suuren osan elämästään.. Hänellä ei ole pyykkikonetta, vaikka sellainen kph mahtuisi.
ap
Unohda koko homma, itse katsellut koko elämäni samaa p a s k a a.
Pihi mies kun käyttää äitiään kuin pesulaa.
Välillä tuntuu kun haluais miellyttää äitiään, äiti haluaa passata poikaansa ja saa päiviinsä tekemistä. Mies ei tee koskaan kotonasn ruokaa, elää todellista poikamieselämää, sinänsä jännä että on pystynyt hyppäämään entisestä elämästä tähän nykyiseen moodiin..
Uskon että ex vaimo on hoitanut nää hommat heidän yhteiselämänsä aikana.
Äiti on pyytänyt mua myös yhtenä sunnuntaina, mutta mies ei ottanut mukaansa, jostain syystä ei halua esitellä mua äidilleen ja jos äiti soittaa kun ollaan yhdessä, mies antaa äidin ymmärtää että on yksin kotona. Olisiko äidillä jotain sitä vastaan että uusi nainen tulisi pojan elämään..
Ap
Äiti niin ilahtuu kun saa auttaa ja saa pojan samalla säännöllisesti käymään luonaan... Laiska ikämies poika pääsee helpolla ( vaikka hommansa se on niitä pyykkisäkkejä roudata).Tämä asetelma on nähty. En suosittele sitä kenellekään. Äidin rooli on todella vallitseva.
Äiti jopa tulee hakemaan ne pyykkikassit samalla kun tulee siivoamaan..
En ymmärrä mikä pointti on äidillä tässä, hän on toki yksinäinen. Mut miksi haluaa sitoa poikansa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tän jos mies olis ns. vanha poika, ja äiti pitäisi pojastaan huolta, mutta on kuitenkin ollut perheen isänä suuren osan elämästään.. Hänellä ei ole pyykkikonetta, vaikka sellainen kph mahtuisi.
ap
Kun vaimo kyllästyi passaamaan niin äiti hyppäsi remmiin. Sä oot sen seuraava "äiti".
Vierailija kirjoitti:
Äiti jopa tulee hakemaan ne pyykkikassit samalla kun tulee siivoamaan..
En ymmärrä mikä pointti on äidillä tässä, hän on toki yksinäinen. Mut miksi haluaa sitoa poikansa?
Ap
Miksi mies haluaa olla sidottuna?
Mä luulen että äiti ei päästä miehen elämään ketään naista, hän haluaa nyt pitää poikansa kun on itse jäänyt leskeksi muutama vuosi sitten..
Mies on kaikinpuolin mukava ja tykkään hänestä mutta tämä äiti-kuvio jotenkin häiritsee.. ja tuntuu oudolle
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksihän ihmeessä hänen aiempi suhteensa ei kestänyt. Keksitkö vastausta.
Meillä anoppi aikoi jatkaa poikansa (31v) pyykkien pesua, vaikka olin muuttanut mieheni luokse asumaan. Anoppi oli pessyt hänen pyykkejään, koska omisti melko uuden pyykkikoneen ja tykkäsi, kun sai pestä täysiä koneellisia. Aika käsittämätön ajatus.. minä siis olisin pessyt omat pyykkini ja anoppi kiikuttanut mieheni pyykit omaan kotiinsa. Onneksi mies sai suunsa auki.
Älä vain sano, että meinaat ottaa tuon epäitsenäisen mammanpojan omaksi. Älä.
Äitini pesi pyykkiäni noin kolmekymppiseksi, mutta sitten pistin stopin sille ajatukselle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä anoppi aikoi jatkaa poikansa (31v) pyykkien pesua, vaikka olin muuttanut mieheni luokse asumaan. Anoppi oli pessyt hänen pyykkejään, koska omisti melko uuden pyykkikoneen ja tykkäsi, kun sai pestä täysiä koneellisia. Aika käsittämätön ajatus.. minä siis olisin pessyt omat pyykkini ja anoppi kiikuttanut mieheni pyykit omaan kotiinsa. Onneksi mies sai suunsa auki.
Opetteliko mies pesemään pyykkinsä itse vai peritkö äidin paikan?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että äiti ei päästä miehen elämään ketään naista, hän haluaa nyt pitää poikansa kun on itse jäänyt leskeksi muutama vuosi sitten..
Mies on kaikinpuolin mukava ja tykkään hänestä mutta tämä äiti-kuvio jotenkin häiritsee.. ja tuntuu oudolle
ap
Äiti päättää 50-vuotiaan deittailukuviot? Turhaan sä äitiä syytät tosta kuviosta, ei mies oo tossa mikään uhri :D
Niin eikä anoppi tosiaan oikein ilahtunut muutettuani taloon.. T. edellinen
Täysin normaalia italialaisen miehen elämää.