Äiti pesee 50 v miehen pyykit
Tapaamani mies on muutama vuosi sitten eronnut ja muuttanut yksin asumaan. Äiti hoitaa poikansa pyykit ja käy viikoittain siivoamassa. Sunnuntaisin poika käy äidin luona syömässä. En ole vielä tavannut äitiä, mutta vaikuttaa aika omistavalta poikansa suhteen..
Mies on ollut ennen eroa pitkässä avioliitossa, ja 3 yhteistä lasta (osa täysikäisiä) ovat äidillä.
Kuulostaako tää äiti-kuvio oudolta teistä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Niin eikä anoppi tosiaan oikein ilahtunut muutettuani taloon.. T. edellinen
Nro 14
Vierailija kirjoitti:
Kyllä äitinä pesisin minäkin.
Kuka miehen pyykit pesee sitten, kun äiti ei siihen enää kykene? Itse tein niin, että opetin pojilleni pyykkikoneen käytön.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä äitinä pesisin minäkin.
Minä veisin pojan pesukonekauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä anoppi aikoi jatkaa poikansa (31v) pyykkien pesua, vaikka olin muuttanut mieheni luokse asumaan. Anoppi oli pessyt hänen pyykkejään, koska omisti melko uuden pyykkikoneen ja tykkäsi, kun sai pestä täysiä koneellisia. Aika käsittämätön ajatus.. minä siis olisin pessyt omat pyykkini ja anoppi kiikuttanut mieheni pyykit omaan kotiinsa. Onneksi mies sai suunsa auki.
Meillä oli tämä sama kuvio. Asuttiin jo yhdessä miehen kanssa ja oltiin siis sellaisia kohta kolmekymppisiä, niin anoppi kyseli edelleen heillä käydessämme, että onko pyykkiä pestävänä :-D
Täälllä 60-v poika pesee äitinsä ja vaimonsa pyykit?
Pitääkö mennä hoitoon?
Ap, sinut tunnistaa aina. Mistä ja miksi keksit näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä anoppi aikoi jatkaa poikansa (31v) pyykkien pesua, vaikka olin muuttanut mieheni luokse asumaan. Anoppi oli pessyt hänen pyykkejään, koska omisti melko uuden pyykkikoneen ja tykkäsi, kun sai pestä täysiä koneellisia. Aika käsittämätön ajatus.. minä siis olisin pessyt omat pyykkini ja anoppi kiikuttanut mieheni pyykit omaan kotiinsa. Onneksi mies sai suunsa auki.
Opetteliko mies pesemään pyykkinsä itse vai peritkö äidin paikan?
Osaisi toki pestä itsekin, ja peseekin joskus. Työnjako on käytännön syistä aika perinteinen meillä, ja molemmilla riittää tekemistä aamusta iltaan. Mies ei siis katso telkkaria, kun pesen hänen pyykkejään...
Ihan normi hommaa. Tuota vartenhan teidät luotiin apuriksi miehell
mies53v
Tää mun tapaus ei oo koskaan joutunut tekemään mitään kotitöitä aiemmassa suhteessaankaan, ex vaimo on hoitanut kaiken ja nyt äiti jatkaa..
Al
On teillä ongelmat . Minä pesen puolisoni !! v pyykit , ihan samalla kun omanaikin. Miksi pitää tehdä numero , kaikesta tekemisestään. Valmistan kaikki ateriatkin ja se sopii minulle.Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa ? Olkaa sitten yksin , kun kaikesta pitää valittaa , meillä yhteiseloa ja avioliittoa 45v , päivääkään en kadu !
Tuommoisella vätyksellä et tee yhtään mitään.
M38
Meillä anoppi selitti haluaan pestä mieheni pyykit sillä, että hänen koneensa tukkeutuu jos sitä ei käytä. Asuu siis appiukon kanssa. Meinasin antaa oikein pinkin tehoaineen hänelle että tuolla ne röörit aukeaa niin ei tartte likapyykkiä kuskata. Lisäksi meillä on oma takapiha ja kuivausrumpu, anopin pitäisi hissittömässä talossa kantaa pyykkejö ees taas.
Tämä äiti ei ole pessyt lapsensa pyykkejä tämän maailmalle lähtemisen jälkeen, tietenkään. Ei tyttölapsen kanssa tarvitse.
Kyllä mä pesisin mielelläni miehen pyykit, jos asuttais yhdessä. Mutta tuskin koskaan muutetaankaan ja tosiaan äiti on vahvasti mukana
Ap
Vierailija kirjoitti:
On teillä ongelmat . Minä pesen puolisoni !! v pyykit , ihan samalla kun omanaikin. Miksi pitää tehdä numero , kaikesta tekemisestään. Valmistan kaikki ateriatkin ja se sopii minulle.Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa ? Olkaa sitten yksin , kun kaikesta pitää valittaa , meillä yhteiseloa ja avioliittoa 45v , päivääkään en kadu !
Miten sinun puoliso pärjää, jos joudut pariksi viikoksi sairaalaan? Auttaako joku avulias rouva naapurista?
Eno on samanlainen. Ikänsä ollut passattuna ja nyt kun vaimo muutti vanhainkotiin alkoi soittelemaan hädissään omille siskoilleen. Äärimmäisen nuuka mies. Ei suostu palkkaamaan kotiapua, vaan haluaa hyödyntää muita. Sääliksi käy tuota vaimoa joka omisti nuoruutensa yhdelle äijänkäppyrälle.
Kertoi enon ollessa toisaalla ettei alunperin halunnut miksikään rouvaksi, mutta ukko onnistui vakuuttamaan tämän.
Samanlaisiin tapauksiin olen tinderissä tutustunut. Äiti siivoa ja antaa viikkorahaa. =D Erästä hyvin verbaalista tyyppiä ehdin tapaillakin pari kuukautta, minkä jälkeen mustasukkaisena rikkoi tietokoneeni. Hänen äitinsä maksoi korvauksen. Ei vastuuta teostaan ottanut mies ollenkaan. Naisia tällä sankarilla riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole tosinainen, jos ei pidä puoliaan tasa-arvon nimissä ja joka asiassa!
T: Unioni.
Itse olen lapsesta asti tykänyt pyykinpesusta.Pikkupoikana hakeduin Kesäsin äidin avuksi pesemään pyykkiä pulsaatorikoneella. Nykypäivänäkin rakastan pyykinpesua vanhalla pulsaatoripesukoneella. En tarvitse siihen hommaan automaattista pyyykkikonetta.Kyllä näinkin tulee tosi puhdasta pyykkiä.
Heh juu, mun eksä oli italialainen ja mamma oli tosiaan passannut miehen täysin piloille. Yksi syy miksi erottiin oli just tuo, että mies ei osannut/viitsinyt tehdä mitään kotitöitä itse.