Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kohtaat miehesi exän

Vierailija
17.08.2006 |

miten käyttäydyt?

Jos tiedät, että tapaat miehesi entisen naisen jossain paikassa/tilaisuudessa miten valmistaudut? Kiinnitätkö entistä enemmän huomiota ulkonäköösi? Käyttäydytkö jotenkin tientynlaisesti yms?

Entä jos tapaat hänet ihan yllättäen vaikka kaupungilla, mietitkö miltä näytät? Mitä tulee ensimmäisenä mieleesi?

Olisi kiva kuulla mahdollisimman monen naisen kommentit, tuli mieleen tämä galluppi tuosta yhdestä toisesta aiheeseen liittyvästä ketjusta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kanssa ollaan hyvissä väleissä ja saatetaan istua iltaa yhdessä. Mutta tämä yksi... En voi sille mitään etten voi sietää koko ihmistä! Jos nähdään jossain niin tervehdin ja liukenen paikalta. Mies ei exään kiinnitä mitään huomiota vaikka ex kuinka yrittäisi. Pakko myöntää että exän seurassa olen enemmän kiinni miehessä ja todella näytän kuinka paljon toisiamme rakastamme! Heidän erostaan on aikaa jo 4,5 vuotta ja silti tunnen oloni epävarmaksi tämän ihmisen seurassa. Ja hassuinta on ettei minulla ole siihen mitää syytä. Minä en käytä aineita, sekoile miten sattuu, yritä saada miestä takaisin viiltelemällä itseäni, minulla 2 ihanaa lasta mieheni kanssa, kaunis koti ym...

Vierailija
22/24 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten törmätään lähikaupassa tai kaupungilla.

Jos tulee kylään, niin saman vastaanoton saa kuin muutkin vieraat: kahvia ja pullaa. Jos nähdään kaupungilla, moikataan ja vaihdetaan kuulumiset.

Vaatetus siis sitä mitä sattuu milloinkin päällä olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sattumalta ja toisen kutsuimme kylään. Ja en kyllä miettinyt miltä näytän tai miltä se entinen näytti. En ole epävarma ihminen eikä minua haittaa vaikka entinen olisi huippumalli ja minä olisin juuri tullut saunasta.

Vierailija
24/24 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäydyn (jos joku muu ei minua esittele) ja kohtelen ystävällisesti, kuten muitakin ihmisiä (jos ei ole aihetta muuhun).

En ota paineita omasta ulkonäöstä, enkä niin paljon mieti exän nykyisenkään ulkonäköä.

Menneet on menneitä ja nyt on nyt, eli mitä sitä vanhoja juttuja miettimään. Kiva tietysti kuulla harvakseltaan, että mitä exälle nykyisin kuuluu yms.