Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso katselee nuoria kauniita naisia

Vaimo 51 v
12.05.2021 |

Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?

Kommentit (778)

Vierailija
321/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että katsoo nuoria kauniita ihmisiä, ei tarkoita, että olisi valmis parisuhteeseen heidän kanssaan. 

Minä olen viisikymppinen, avioliitossa elävä nainen. Minun silmääni miellyttää nuoret komeat miehet, mutta en näe heitä seksiobjekteina, vaan ikään kuin taideteoksina. Parhaita ovat n. 17-19 vuotiaat.

Täti on siis pedofiili kun pikkupojista tykkää.

Vierailija
322/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa on syytä pitää mielessä, että tälle palstalle kirjoittavista miehistä 99% on työttömiä ja matalasti koulutettuja. Ne korkeakoulutetut älykkäät miehet ovat tähän aikaan kiireisinä töissään. Miesten vastaukset ovat siis yhtä älykkäitä, kuin maan tyhmimmän neljänneksen vastaukset yleensäkin. Ei tytöt vajota sille tasolle.

Nainen valehtelee itselleen:D Se korkeasit koulutettu älykäs mies panee tällä hetkellä parikymppistä terhakkapeppuista sihteeriään siellä työpaikallaan kun kurppavaimo kotona siivoaa. Korkeasti koulutetulla älykkäällä miehellä ylityöt lisääntyvät kummasti näin kesän tullen kun seksikkäät kesätyöntekijät tulevat töihin.

Hetkinen, eikös se olekaan niin ettei älykkäällä ja korkeasti koulutetulla, timmillä akateemisella miehellä ole saumaa mihinkään muuhun kuin lihaviin yksinhuoltajiin :D. Näin se meni kun viimeksi tarkistin.

Mitä höpiset? Nuori nainen ei voi vastustaa charmanttia vanhempaa miestä.

Kyllä mä ainakin vastustin ihan helposti. Nyt ikää reilu 30v ja vieläkin pelkkä ajatus yli 40-vuotiaan panemisesta jotenkin etoo.

Ethän sinä panekkaan vaan sinua pannaan eikä ne ikäisesi kakarat sinua halua vaan 18v naisia. 30+ tädille sopiva on 50+ mies

Tämä setä se ravaa kouluttamassa naisia kielenkäytössä vaikka on itse pudonnut rattailta jo ajat sitten nuorison puhekielen suhteen. Yritäpä pappa kiivetä takaisin kärryille jos se vielä onnistuu, voi olla että muisti ei enää pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa jos mies on toljottaja. Itse olen yrittänyt tapailla toljottelijaa, ja ero on kuin yölllä ja päivällä nykyisen aviomieheni kanssa. Tietäjät tietää millaista se on kun toinen haavi auki toljottelee menemään vaikkapa iltakävelyllä. Joku aivotapahtuma tuollaisella miehellä on ollut mistä tuo johtuu, ei normaalit ihmiset toimi noin. Tuosta toljottelusta kärsivät kaikki, se on kohteen mielestä epämiellyttävää, toljottajan seuralaisen mielestä epämiellyttävää, suuren yleisän mielestä pelkästään ällöttävää, eikä siitä hyvä itse toljottelijallekaan heilu.

Normaali mies ei myöskään "vähän vilkaise", vaan normaali mies kykenee noudattamaan hyviä käytöstapoja, eikä hänelle tule edes mieleen että pitäisi muuten kuin kohteliaasti hymyillä vastaantuleville ihmisille silmiin katsoen. 

Tässäpä tuli kiteytettynä se, miksi meilläkin on aina mennyt niin hyvin. Kyllä ite koen olevani mun mieheni elämän ns prinsessa koska hän kohtelee mua niin nätisti. Ei ikinä tuijottele vieraita naisia, jos vilkaisee niin Ok, mutta ei ole näitä jotka ihan varta vasten katseella skannaa kaikki naiset jopa nurkan takaa. Mulla on tuttavapiirissä tämmösiä tuijottelijamiehiä vissiin noin 5 kpl, kaikki ihan yhtä ällöjä enkä huolisi mistään hinnasta semmosta itelleni.

Vierailija
324/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi ominaisuus on tehdas-oletusasetuksena miehisellä kovalevyllä. Uskoisin sen koodanneen sinne itsensä Äiti-Luonnon joskus miljoonia vuosia sitten.

Vasta sitten pitää huolestua, jos kauniit nuoret naiset eivät saa ukollasi edes kulmakarvaa värähtämään.

https://yle.fi/uutiset/3-9441677

Toisaalta katsoa voi myös hienotunteisesti. Jos sen tekee niin, että puoliso ihan varmasti näkee, että nuorempi nainen kiinnostaisi, niin ei ole ihme jos se puoliso alkaa ottamaan etäisyyttä. Ei miehetkään varmaan pitäsi siitä, jos oma vaimo alkaisi täysin avoimesti mittailemaan katseellaan vieraita miehiä kadulla?

Vähän ehkä harmittaisi mutta toisaalta vaijtaisin kyllä heti instabeibeen tuon jos olisi mahdollista. Parempi kuitenkin että saa naista kuin kokonaan ilman

Kumpa sun pati saisi toimivan miehen jolla sydämmen paikalle ei ole jääpalaa.

Vierailija
325/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa on syytä pitää mielessä, että tälle palstalle kirjoittavista miehistä 99% on työttömiä ja matalasti koulutettuja. Ne korkeakoulutetut älykkäät miehet ovat tähän aikaan kiireisinä töissään. Miesten vastaukset ovat siis yhtä älykkäitä, kuin maan tyhmimmän neljänneksen vastaukset yleensäkin. Ei tytöt vajota sille tasolle.

Nainen valehtelee itselleen:D Se korkeasit koulutettu älykäs mies panee tällä hetkellä parikymppistä terhakkapeppuista sihteeriään siellä työpaikallaan kun kurppavaimo kotona siivoaa. Korkeasti koulutetulla älykkäällä miehellä ylityöt lisääntyvät kummasti näin kesän tullen kun seksikkäät kesätyöntekijät tulevat töihin.

Hetkinen, eikös se olekaan niin ettei älykkäällä ja korkeasti koulutetulla, timmillä akateemisella miehellä ole saumaa mihinkään muuhun kuin lihaviin yksinhuoltajiin :D. Näin se meni kun viimeksi tarkistin.

Kyllä mä ainakin vastustin ihan helposti. Nyt ikää reilu 30v ja vieläkin pelkkä ajatus yli 40-vuotiaan panemisesta jotenkin etoo.

Ethän sinä panekkaan vaan sinua pannaan eikä ne ikäisesi kakarat sinua halua vaan 18v naisia. 30+ tädille sopiva on 50+ mies

Tämä setä se ravaa kouluttamassa naisia kielenkäytössä vaikka on itse pudonnut rattailta jo ajat sitten nuorison puhekielen suhteen. Yritäpä pappa kiivetä takaisin kärryille jos se vielä onnistuu, voi olla että muisti ei enää pelaa.

Sinä et ole nuorisoa ja nykynuoret eivät osaa puhua enää suomea.

Vierailija
326/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole nuorisoa ja nykynuoret eivät osaa puhua enää suomea.

Juu juu, tiedät olevasi vanha kuin taivas kun alkaa tuo minun nuoruudessani -ulina.

Vierailija
327/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin munkin mies katselee (katselen minäkin, jos jossain joku hurmaava nuori mies kulkee) . Siinähän katselee, kunhan muut ihmiset ei huomaa tai ahdistu. Parinkymmenen vuoden kuluttua sillä on näkö jo niin huono ettei enää pysty silmän ruuasta nauttimaan.

Jos saan ukon kiinni itse teosta, niin naljailen. Jos hän saa minut kiinni itse teosta, hän naljailee. 40 yhteistä vuotta on opettanut rentoon asenteeseen ja luottamaan toiseen.

Vierailija
328/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy naisia (miksei miehiäkin), jotka ovat suhteessa tuijottajatyypin kanssa. Kolmisen vuotta sitten 18-vuotiaana teininä marketissa joku ukko, perheenisä, kirjaimellisesti pysähtyi tuijottamaan minua... nainen vierellään. Naisen kysymys ukolle meni kuuroille korville, kunnes ukko havahtui ja pyysi naistaan toistamaan kysymyksen.

Silminnähden vttuuntunut oli se nainen tiuskiessaan miehelle jälkikäteen. Ja ihan syystä, wtf? 

Nuoria kauniita ihmisiä on maailma pullollaan, katsella toki saa. Ongelmia syntyy, kun katselu on ylenpalttista ja selkeää. Eikö sitä katselua oikeasti voi tehdä vaivihkaa? Tosi epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan se avoin toljotus. 

Ei ole, nuori ja oikeasti kaunis nainen on suomessa harvinaisuus. Toki nämä neitipojat alkavat olemaan nätimpiä kuin tytöt.

Tämä onkin sinun mielipiteesi.

Vierailija
329/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt. Hän on sinun kanssasi kokoajan ja sitten näköpiiriin tulee kauniita naisia. Ihan varmasti itsekin katselisit komeita nuoria miehiä! Joku sisäänrakennettu juttu ihmisillä että katsovat hyvännäköisiä ihmisiä.

Vierailija
330/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin ukkoni tekee . Missä milloinkin ollaan, jos paikalla on nuoria naisia, mieheni oikein ryhdistäytyy 🥴, ja ei kuule eikä nää mitä minä hänelle juttelen.

Näin esimerkiksi juhlissa, urheilutapahtumissa, harrastuksissa, matkoilla, taloyhtiön talkoissa jopa kaupankassalle iskee silmää 😖. ( Mikä Urpo 🤮)

Kun toista ei voi muuttaa, ainoastaan itseään, niin NYT tänä keväänä olen täysin huomaamatta hänen flirttailuaan... Käännän selkäni ja menen juttelemaan muiden kanssa, ja jos paikalla on joku mies, niin hänelle alan jutella kuin vanhalle tutulle 🤭..

Vähän on ukkeli alkanut tulemaan epävarmaksi , ja katsoo minua uusin silmin, ja flirtti on vähentynyt.

Tätä jatkan..vielä ainakin kesän...kenties pitempäänkin. Minä en yhtä kakslahkeista anele jos ei ite esitä huomiota. Katotaan.

Vierailija
331/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minunkin ukkoni tekee . Missä milloinkin ollaan, jos paikalla on nuoria naisia, mieheni oikein ryhdistäytyy 🥴, ja ei kuule eikä nää mitä minä hänelle juttelen.

Näin esimerkiksi juhlissa, urheilutapahtumissa, harrastuksissa, matkoilla, taloyhtiön talkoissa jopa kaupankassalle iskee silmää 😖. ( Mikä Urpo 🤮)

Kun toista ei voi muuttaa, ainoastaan itseään, niin NYT tänä keväänä olen täysin huomaamatta hänen flirttailuaan... Käännän selkäni ja menen juttelemaan muiden kanssa, ja jos paikalla on joku mies, niin hänelle alan jutella kuin vanhalle tutulle 🤭..

Vähän on ukkeli alkanut tulemaan epävarmaksi , ja katsoo minua uusin silmin, ja flirtti on vähentynyt.

Tätä jatkan..vielä ainakin kesän...kenties pitempäänkin. Minä en yhtä kakslahkeista anele jos ei ite esitä huomiota. Katotaan.

just tuollaiset valtapelit ovat sairaita. Mieluummin ilman parisuhdetta kuin sairaassa suhteessa. AP en jäisi suhteeseen.

Vierailija
332/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso katselee nuoria kauniita miehiä

Vierailija
333/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just tuollaiset valtapelit ovat sairaita. Mieluummin ilman parisuhdetta kuin sairaassa suhteessa. AP en jäisi suhteeseen.

Tarkoitat että mieluimmin kynnysmattona kun että osoitat urpolle että tämän teoilla on seuraukset. Tuo on juurikin sitä mitä itsekkäät omaan napaan tuijottavat urpot tarvii että menee perille. -eri

Vierailija
334/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että katsoo nuoria kauniita ihmisiä, ei tarkoita, että olisi valmis parisuhteeseen heidän kanssaan. 

Minä olen viisikymppinen, avioliitossa elävä nainen. Minun silmääni miellyttää nuoret komeat miehet, mutta en näe heitä seksiobjekteina, vaan ikään kuin taideteoksina. Parhaita ovat n. 17-19 vuotiaat.

Mikään ei ole nolompaa kuin vanha haaska joka kostoksi yrittää väittää tykkäävänsä pikkupojista:D Tuon ikäinen on lippispäinen pikkupoika, joka kiinnostaa vain pedofiilejä. Sen sijaan samanikäinen nainen on nuoruuden kauneimmillaan. Mies alkaa olemaan mies vasta yli 40 vuotiaana. Ikääntyminen miehistää kumpaakin sukupuolta, myös nainen alkaa olemaan mies keski-iässä.

Hyvin sanottu. Joillekin naisille tuntuu olevan kertakaikkisen mahdotonta hyväksyä oman markkina-arvonsa romahdus iän myötä.

Ensin yksi urpo ei ymmärrä sanaakaan lukemastaan ja seuraavaksi toinen yhtä urpo tulee kehumaan että hyvin sanottu 😀😀😀.

Vierailija
335/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja pitänyt itsensä kuosissa vai onko ns. kehopositiivinen jota ei katso omat eikä vieraat ja vielä semmoinen juttu, että mies alkaa kiinnostua naisista murrosiässä ja miksi pitäisi vaihtaa tykkäämistä nuoriin ja vereviin naisihmisiin kun aivot ei kuitenkaan vaihda asetuksia niihin vanhoihin mummokuoseihin.

Öööö... yksinäinen tumputus ja Fleshlight?

Vierailija
336/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Kaikki kattoo. ihailen, koska mieli ei niinkään vanhene vaikka kroppa vanheneskin. Kyllä meidän raksatiimistä 95% katsoo häpeilemättä ohimenevän naispuolista henkilöä tietyistä paikoista, jos on nimiittäin nuo naiselliset muodot jo alkaneet kehittyä. Niin vanhat ukot kuin parikymppiset jannutkin. Se on nääs biologiaa.  

Se on ehkä biologiaa, että huomaamme kauniit naiset, mutta me olemme ihmisiä emmekä villieläimiä, ja on suuria eroja siinä, kuinka fiksusti tai ei-fiksusti miehet käyttäytyvät kauniita naisia nähdessään. 

Vierailija
337/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kannusta häntä.

Vierailija
338/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisit ilahduttaa miestäsi ja ostaa hänelle lahjaksi yön rakkauden ammattilaisen kanssa. 

Vierailija
339/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, voisit ilahduttaa miestäsi ja ostaa hänelle lahjaksi yön rakkauden ammattilaisen kanssa. 

Jep, ap saa rauhassa pakata ja jättää avaimen pöydälle.

Vierailija
340/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa olis jos katselis vanhoja ja raihnaisia naisia.

Miksi se olisi oudompaa?

Ai koska naisten kuuluu muuttua näkymättömiksi kun nuoruus on ohi?

(Ja tämä kommentti nuorelta naiselta, joka ei aio ikinä pariutua ja tämä ketju taas hyvä esimerkki siitä miksi ei)

No ei kyllä kannata näiden ketjujen takia ainakaan jäädä pariutumatta. Tämä ketju on taas hyvä esimerkki i d ioottien vastakkainasettelusta. Oikein huvittuneena olen lukenut, ja nauraakin saanut. Jotenkin tuntuu, että kaikki katkeroituneet, ja minäminä tyypit ovat halunneet tänne kirjoittaa. Ei tämä vastaa tosielämää, ainakaan suurimmalla osalla. Se suuri osa, joilla parisuhteessa menee hyvin, ja kunnioitetaan toisia, ei vaan nassuta täällä.

M42

En ole mielestäni katkeroitunut, puolison flirttaileva käytös vetää mieleni matalaksi ja surulliseksi.

AP

Ap, olet normaali ja välität miehestäsi.

Täällä on pähkähulluja kommentoijia ja monia, ketkä eivät varmaan itse siedä yhtään sitä kivuliasta tunnetta, mikä vaivihkaa herää, jos puoliso katsookin toista ja itse muuttuu täksi aikaa "näkymättömäksi". On täysin normaalia, että kirpaisee.

Monet yrittävät olla "ei tunnu missään" ja, koska ego kokee liian kovan kolauksen vastaavat samalla mitalla, että katson sitten itsekin. Harva pystyy olla yhteydessä syvimpiin ja herkimpiin tunteisiinsa, ne torjutaan ja niitä vältellään ja kielletään viimeiseen asti. Moni kieltää täysin mustasukkaisuutensa, koska kokevat sen liian kivuliaana ja hävettänä. Nämä, Ketkä täälläkin kovaan ääneen kailottaa, että ei tunnu missään, senkus katselee jne.ovat, mitä suurimmalla todennäköisyydellä heitä, jotka eivät kykene olla edes yhteydessä omiin tunteisiinsa.

Älä ap hyväksy mieheltäsi tuota käytöstä, se on moukkamaista.

Kiitos vastauksestasi, se lämmittää mieltäni. En ole varma onko tunteeni mustasukkaisuutta. Ennemminkin se on tunne hylkäämisestä. En oikein tiedä mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä.

Ap