Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso katselee nuoria kauniita naisia

Vaimo 51 v
12.05.2021 |

Olemme +50 v aviopari. Mieheni alkanut katsella huomattavasti ikäistään nuorempia kauniita naisia.
Tuntuu tosi pahalta ja mietityttää aina tällaisen episodin jälkeen tosi pitkään.
Tuttua? Ajatuksia?

Kommentit (778)

Vierailija
301/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.

Olisipa kiva tietää näiden yli kahdensadan yläpeukuttajan painoindeksit.

Painoindeksikortin heiluttelu = osui ja upposi.

Vierailija
302/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy naisia (miksei miehiäkin), jotka ovat suhteessa tuijottajatyypin kanssa. Kolmisen vuotta sitten 18-vuotiaana teininä marketissa joku ukko, perheenisä, kirjaimellisesti pysähtyi tuijottamaan minua... nainen vierellään. Naisen kysymys ukolle meni kuuroille korville, kunnes ukko havahtui ja pyysi naistaan toistamaan kysymyksen.

Silminnähden vttuuntunut oli se nainen tiuskiessaan miehelle jälkikäteen. Ja ihan syystä, wtf? 

Nuoria kauniita ihmisiä on maailma pullollaan, katsella toki saa. Ongelmia syntyy, kun katselu on ylenpalttista ja selkeää. Eikö sitä katselua oikeasti voi tehdä vaivihkaa? Tosi epäkunnioittavaa puolisoa kohtaan se avoin toljotus. 

Ei ole, nuori ja oikeasti kaunis nainen on suomessa harvinaisuus. Toki nämä neitipojat alkavat olemaan nätimpiä kuin tytöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa on syytä pitää mielessä, että tälle palstalle kirjoittavista miehistä 99% on työttömiä ja matalasti koulutettuja. Ne korkeakoulutetut älykkäät miehet ovat tähän aikaan kiireisinä töissään. Miesten vastaukset ovat siis yhtä älykkäitä, kuin maan tyhmimmän neljänneksen vastaukset yleensäkin. Ei tytöt vajota sille tasolle.

Nainen valehtelee itselleen:D Se korkeasit koulutettu älykäs mies panee tällä hetkellä parikymppistä terhakkapeppuista sihteeriään siellä työpaikallaan kun kurppavaimo kotona siivoaa. Korkeasti koulutetulla älykkäällä miehellä ylityöt lisääntyvät kummasti näin kesän tullen kun seksikkäät kesätyöntekijät tulevat töihin.

Hetkinen, eikös se olekaan niin ettei älykkäällä ja korkeasti koulutetulla, timmillä akateemisella miehellä ole saumaa mihinkään muuhun kuin lihaviin yksinhuoltajiin :D. Näin se meni kun viimeksi tarkistin.

Mitä höpiset? Nuori nainen ei voi vastustaa charmanttia vanhempaa miestä.

Vierailija
304/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, huomaat sen siellä sängyssä sitten

Vierailija
305/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minäkin katselen komeita nuoria miehiä, vaikka minulla on omakin mies.

Mitä pahaa siinä vastakkaisen sukupuolen katselemisessa muka on?

Vierailija
306/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa olis jos katselis vanhoja ja raihnaisia naisia.

Miksi se olisi oudompaa?

Ai koska naisten kuuluu muuttua näkymättömiksi kun nuoruus on ohi?

(Ja tämä kommentti nuorelta naiselta, joka ei aio ikinä pariutua ja tämä ketju taas hyvä esimerkki siitä miksi ei)

No ei kyllä kannata näiden ketjujen takia ainakaan jäädä pariutumatta. Tämä ketju on taas hyvä esimerkki i d ioottien vastakkainasettelusta. Oikein huvittuneena olen lukenut, ja nauraakin saanut. Jotenkin tuntuu, että kaikki katkeroituneet, ja minäminä tyypit ovat halunneet tänne kirjoittaa. Ei tämä vastaa tosielämää, ainakaan suurimmalla osalla. Se suuri osa, joilla parisuhteessa menee hyvin, ja kunnioitetaan toisia, ei vaan nassuta täällä.

M42

En ole mielestäni katkeroitunut, puolison flirttaileva käytös vetää mieleni matalaksi ja surulliseksi.

AP

Ap, olet normaali ja välität miehestäsi.

Täällä on pähkähulluja kommentoijia ja monia, ketkä eivät varmaan itse siedä yhtään sitä kivuliasta tunnetta, mikä vaivihkaa herää, jos puoliso katsookin toista ja itse muuttuu täksi aikaa "näkymättömäksi". On täysin normaalia, että kirpaisee.

Monet yrittävät olla "ei tunnu missään" ja, koska ego kokee liian kovan kolauksen vastaavat samalla mitalla, että katson sitten itsekin. Harva pystyy olla yhteydessä syvimpiin ja herkimpiin tunteisiinsa, ne torjutaan ja niitä vältellään ja kielletään viimeiseen asti. Moni kieltää täysin mustasukkaisuutensa, koska kokevat sen liian kivuliaana ja hävettänä. Nämä, Ketkä täälläkin kovaan ääneen kailottaa, että ei tunnu missään, senkus katselee jne.ovat, mitä suurimmalla todennäköisyydellä heitä, jotka eivät kykene olla edes yhteydessä omiin tunteisiinsa.

Älä ap hyväksy mieheltäsi tuota käytöstä, se on moukkamaista.

Jeo, juuri moukkamaista. Ei nyt kukaan tietenkään voi olla vilkaisematta joskus ihmisiä ympärillään ja ehkä joskus ajattelemattakin, että onpa kaunis/komea/nätti, mutta kyllä pitäisi ihan perus yleiskohteliailla käytöstavoilla olla katsomatta niin huomiota herättävästi, että puoliso siihen kiinnittää huomiota.

Kysyn vain kohtuu nuorena ja naimattomana, että mistä löytäisin sellaisen miehen, jolla tietäisin olevani tällaiset peruskäytöstavat tuossakin iässä? En haluaisi panostaa suhteeseen, joka jättäisi vuosien mukavatkin muistot (voivat olla myös nämä kipeitä muistella jälkikäteen) ja sitten tajuta, että uhrasin nuo vuodet ja kaiken aikaa toinen arvosti ennen kaikkea ulkoista olemustani... Sillä jos mies arvostaa naistaan, rakastaa ja kunnioittaa häntä, ei hän halua käyttäytyä noin häntä kohtaan.

Mutta niin. Ehkä pitää vain luopua ajatuksesta sellaisesta rakkaudesta ja ajatella mahdollista parisuhdetta vain sellaisena ei-niin-tärkeänä, mahdollisesti seuraavan kaunokaisen paikalle ilmestyessä päättyvänä hommana (mikä on samalla surullista, koska haluaisin ottaa suhteen vakavissani ja sillä ajatuksella, että se kestää loppuelämän)

307/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pärjää ilman miestä.

Vierailija
308/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa on syytä pitää mielessä, että tälle palstalle kirjoittavista miehistä 99% on työttömiä ja matalasti koulutettuja. Ne korkeakoulutetut älykkäät miehet ovat tähän aikaan kiireisinä töissään. Miesten vastaukset ovat siis yhtä älykkäitä, kuin maan tyhmimmän neljänneksen vastaukset yleensäkin. Ei tytöt vajota sille tasolle.

Nainen valehtelee itselleen:D Se korkeasit koulutettu älykäs mies panee tällä hetkellä parikymppistä terhakkapeppuista sihteeriään siellä työpaikallaan kun kurppavaimo kotona siivoaa. Korkeasti koulutetulla älykkäällä miehellä ylityöt lisääntyvät kummasti näin kesän tullen kun seksikkäät kesätyöntekijät tulevat töihin.

Hetkinen, eikös se olekaan niin ettei älykkäällä ja korkeasti koulutetulla, timmillä akateemisella miehellä ole saumaa mihinkään muuhun kuin lihaviin yksinhuoltajiin :D. Näin se meni kun viimeksi tarkistin.

Hiljaa siellä takavasemmalla, vaarannatte palstakaanonin!

Vierailija
309/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo vain ja ainoastaan huonoista käytöstavoista ja moukkamaisuudesta.

Itse joskus seurustelin tällaisen miehen kanssa. Jätin miehen. Minulla on hyvä itsetunto, mutta en vaan kestä tyhmiä ihmisiä :)

Vierailija
310/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän Monogaamisen Rakkausseksin sisarkunta täällä valaa uskoa toisiinsa. Jos siihen ei usko... sehän on sairaus ja luonnevika!

Vierailija
311/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 50% tuon ikäisistä naisista ristii kädet illalla ja rukoilee että joku niistä naisista veisi sen kaljamahaisen impotentin alun pois.

Aamen.

Vierailija
312/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kaikki kattoo. ihailen, koska mieli ei niinkään vanhene vaikka kroppa vanheneskin. Kyllä meidän raksatiimistä 95% katsoo häpeilemättä ohimenevän naispuolista henkilöä tietyistä paikoista, jos on nimiittäin nuo naiselliset muodot jo alkaneet kehittyä. Niin vanhat ukot kuin parikymppiset jannutkin. Se on nääs biologiaa.  

Vierailija
313/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkunnioittavaa. Mutta antaisin samalla mitalla takaisin, tuijottaisin kaikkia nuoria miehiä, kehuisin timmejä takamuksia ja kiinteitä kroppia sekä isoja hauiksia. Ja jos ei se valopää vieläkään tajua, niin sitten on parempi katsoa fiksumpi mies. Elämä on liian lyhyt, että sitä tuhlaa sekuntiakaan k-päihin.

Älä valehtele itsellesi, naista ei voisi vähempää kiinnostaa 20v finninaamat. Nainen tykkää vanhemmasta.

No ei ehkä 20v, mutta itse sanoisin, että mies on parhaimmillaan 25-35 -vuotiaana.

t. Keski-ikäinen täti

Vierailija
314/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Kaikki kattoo. ihailen, koska mieli ei niinkään vanhene vaikka kroppa vanheneskin. Kyllä meidän raksatiimistä 95% katsoo häpeilemättä ohimenevän naispuolista henkilöä tietyistä paikoista, jos on nimiittäin nuo naiselliset muodot jo alkaneet kehittyä. Niin vanhat ukot kuin parikymppiset jannutkin. Se on nääs biologiaa.  

Tämä on suurimmalle osalle naisia tekemätön paikka ymmärtää.

Vierailija
315/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin vastustin ihan helposti. Nyt ikää reilu 30v ja vieläkin pelkkä ajatus yli 40-vuotiaan panemisesta jotenkin etoo.

Vierailija
316/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joku limainen raksaäijien joukko on pahinta ikinä. Viheltelevät ja kommentoivat, sitten naureskellaan keskenään kun ollaan niin äijää. Yäk. Iljettäviä.

Vierailija
317/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen miehen merkki. Ole iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
318/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joku limainen raksaäijien joukko on pahinta ikinä. Viheltelevät ja kommentoivat, sitten naureskellaan keskenään kun ollaan niin äijää. Yäk. Iljettäviä.

Minä olin kerran raksalla töissä ja eräs 55v työkaverini sanoi eräästä 16v seksikkäästä maalaritytöstä minulle, että tuossa on kyllä helvetin hyvännäköinen nainen.

Vierailija
319/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että katsoo nuoria kauniita ihmisiä, ei tarkoita, että olisi valmis parisuhteeseen heidän kanssaan. 

Minä olen viisikymppinen, avioliitossa elävä nainen. Minun silmääni miellyttää nuoret komeat miehet, mutta en näe heitä seksiobjekteina, vaan ikään kuin taideteoksina. Parhaita ovat n. 17-19 vuotiaat.

Vierailija
320/778 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kauneus on kauneutta ja sitä voi arvostaa ihan esteettisesti ilman seksuaalista himoa.

Mutta ymmärrän sua kyllä. Entiseni "rakasti kauniita nuoria naisia", joihin en itse kuulu ja se aiheutti mulle paljon mielipahaa aikanaan. En enää seurustelisi miehen kanssa joka katselee kauniita nuoria naisia mun ollessa paikalla. Kuuluu kumppanin kunnioittamiseen ja yleisiin käytöstapoihin. Yksin ollessaan tehköön mitä haluaa. Tosin miehet voisivat ottaa vastuuta siitä, etteivät seurustelisi naisten kanssa "tyytymismielessä", eli jos "eivät parempaakaan saa". Olisivat yksin sitten. Väärin kumppania kohtaan tyytyä.