Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenkäkaupat katoamassa - milloin viimeksi ostit kenkäsi oikeasta kaupasta eli kivijalkakaupasta?

Vierailija
11.05.2021 |

Vai oletko siirtynyt vain verkkokaupan palveluihin?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta saat kaiken, muita kauppoja ei tarvita. No okei, ehkä Cittari, että on jotain kilpailua.

Vierailija
2/74 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tennarit ostan verkkokaupasta, muut kengät haluan sovittaa ja ostan ne "livenä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Kenkiä en osta netistä. Useasti polttanut näppini niissä.

Farkut ja t-paidat kyllä

Vierailija
4/74 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuosi jo kulunut. Mutta en ole ostanut tällä välin kenkiä muualtakaan

Vierailija
5/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun alla, oli loppuunmyynti ja talvikengät olivat huonot, liukkaat.

Vierailija
6/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaupasta vuosia sitten mainiot talvikengät ja tilasin seuraavat netin kautta. Nyt jo viidennet saman firman kengät menossa: talvi- ja kävelykenkiä.

Verkossa on enemmän valikoimaa.

Vierailija
7/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lenkkarit xxl.stä vajaa vuosi sitten

Vierailija
8/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain liikkeestä, kenkä pitää sovittaa ennen ostopäätöstä. Ei ole mukava tilata ja palauttaa eestaas. Marketeissa on korkeintaan kunnollisia lenkkitossuja.

Vierailija
9/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin tulee ostettua kenkiä netistä. Vain joskus, jos olen sovittanut samaa mallia kivijalkakaupassa saatan ostaa kengät netistä, jos netistä saa halvemmalla / paremman värisenä kuin kivijalasta.

Vierailija
10/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ostaa netistä, kun kenkäkaupoissa ei ole tarpeeksi suuria kokoja.

Vierailija
11/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkäkaupasta ostan kengät. Sovittamatta kun ei voi tietää, miten jalkaan istuu.

Vierailija
12/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut, enkä osta netistä mitään vaatetta/asusteita. Aina täytyy saada sovittaa.

Vierailija
13/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut kenkiä tai mitään muutakaan asustetta netistä.

Vierailija
14/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ostaa netistä, kun kenkäkaupoissa ei ole tarpeeksi suuria kokoja.

Minulla sama juttu. Verkkokauppaa olen suosinut, koska tarjonta on parempi. Muutaman kokeilupalautuksen jälkeen olen oppinut aika hyvin ennakoimaan, mikä koko sopii mistäkin merkistä. Koot vaihtelevat merkeittäin paljon. Esim. Gaborin koot ovat reilumpia kuin monen muun.

Vierailija
15/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi ikinä kenkiä netistä.

Vierailija
16/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeista ostan kenkäni, sama merkki ja malli maksaa puolet enemmän kivijalassa.

Vierailija
17/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä. Ostan lähes kaikki kengät lenkkareita lukuunottamatta kenkäkaupasta, mutta en vaan osta kenkiä kovin usein. Ostan kerralla kunnollisia ja ne kestää. Syksyllä ostin kotimaiset pitkävartiset saappaat, maksoi 175 euroa. Joskus jotkut kevyet kesäkengät voin ostaa tavaratalosta, mutta suurimman osan kenkäkaupasta. En tiedä mitä teen, jos kenkäkaupat loppuu. Kun on leveä jalka jalassa virheasento, vaivasenluut yms. - muodostuneet kun lapsena pidettiin huonoja kenkiä ja niin pitkään kuin vain jalkaan mahtuu ja sukuviva lisänä - niin en todellakaan mitään netistä. Olen nykyään todella tarkka siitä, että kengät istuu ja tuntuu hyvältä jalassa. Lenkkarit ostan urheiluliikkeistä. 

Sama vaatteiden suhteen, enää on jäljellä nettikauppoja ja halparoskamyymälöitä, kunnollisia vaatekauppoja ei enää ole. Olen nyt alkanu opetella ompelemaan, sillä en todellakaan pistä mitään henkkamaukan pari käyttökertaa kestäviä rytkyjä päälleni. 

Vierailija
18/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kengät ja vaatteet ostan kaupasta. Haluan sovittaa ensin ennen kuin kuin ostan mitään. 

Vierailija
19/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kengät kenkäkaupasta. Jotain sandaaleja tai mulle tuttuja brändejä oon ostanut verkkokaupastakin. Haluan sovittaa. Ja Cittari tai vastaava ei oo mulle kenkäkauppa.

Vierailija
20/74 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähemmäs 9 vuotta sitten. Normaalisti tulee kengät ostettua Prismasta tai Cittarista. Yhdet kengät taisin ostaa Tokmannilta kun oli halvat mutta laatukin oli kyllä sen mukainen, hajosi vuoden käytön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä