Kaksi rokotetta = OHI ON??? Aiotko luopua maskista?
Minun ei tarvitse, koska en ole maskia käyttänytkään. En siis tarvitse rokotettakaan maskista vapautumiseksi.
Aiotteko luopua maskista ensimmäisen vai toisen rokotuksen jälkeen?
Kommentit (45)
No en tietenkään.
Osa kaikkein rakkaimmistani ei ole edes ekaa vielä saanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, seuraatko ollenkaan uutisia vai luuhaatko ainoastaan täällä av:lla? Korona ei ole millään tavoin ohi, kaikkea muuta, kohtahan tässä vasta saattaa alkaa kunnon taudit, oli rokotukset tai ei.
Minulla on rokotukset saatu ja maski pysyy naamalla paikoissa, missä se on tarpeen.
Juu, kahden viikon päästä on taas ruumiskasat kadulla. Toista vuotta jo ollut niin.
Intiassa ja aika monessa maassa niitä ruumiita tulee ja sitä varmaan sinäkin haluat. Voit mennä vapaaehtoiseksi Intiaan hoitamaan potilaita, se voisi olla sinulle hyvä homma.
Intiassa on vähän eri hygieniataso. Pelkkä käsien pesu saippualla riittää ehkäisemään minkä tahansa tarttuvan taudin.
Vierailija kirjoitti:
Intian virusmuunnos kun leviää, niin koko homma alkaa alusta. Maskeista ei päästä ikinä eroon.
Ai samaan tapaan kuin Brittimuunnos ja Etelä-Afrikan variantti ja mitäs näit muita nyt olikaan? Ihan järjetöntä tuhoa ovat aiheuttaneet Suomessa. Eikun hetkonen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, seuraatko ollenkaan uutisia vai luuhaatko ainoastaan täällä av:lla? Korona ei ole millään tavoin ohi, kaikkea muuta, kohtahan tässä vasta saattaa alkaa kunnon taudit, oli rokotukset tai ei.
Minulla on rokotukset saatu ja maski pysyy naamalla paikoissa, missä se on tarpeen.
Juu, kahden viikon päästä on taas ruumiskasat kadulla. Toista vuotta jo ollut niin.
Intiassa ja aika monessa maassa niitä ruumiita tulee ja sitä varmaan sinäkin haluat. Voit mennä vapaaehtoiseksi Intiaan hoitamaan potilaita, se voisi olla sinulle hyvä homma.
Kerron sinulle salaisuuden: Me emme asu Intiassa. Siellä nyt muutenkin kuolee ihmisiä kaduille. "Hieman" eri tason olosuhteet kuin meillä täällä.
Olen asunut Intiassa jonkin aikaa elämästäni ja voin kertoa sinulle, ettei Intiassa kuole ihmisiä kadulle normaalioloissa. Intiassa on valtavasti ihmisiä ja saattaa näyttää kaoottiselta meidän silmissämme, mutta ei siellä normaalisti ihmiset kuole kadulle kuin kärpäset kuten nyt. Joten kyllä niitä ruumiskasoja on ja paljon, Suomi ei ole erillään muusta planeetasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle salaisuuden: Me emme asu Intiassa. Siellä nyt muutenkin kuolee ihmisiä kaduille. "Hieman" eri tason olosuhteet kuin meillä täällä.
Olen asunut Intiassa jonkin aikaa elämästäni ja voin kertoa sinulle, ettei Intiassa kuole ihmisiä kadulle normaalioloissa. Intiassa on valtavasti ihmisiä ja saattaa näyttää kaoottiselta meidän silmissämme, mutta ei siellä normaalisti ihmiset kuole kadulle kuin kärpäset kuten nyt. Joten kyllä niitä ruumiskasoja on ja paljon, Suomi ei ole erillään muusta planeetasta.
Meinaatko, että kaikki Intian kodittomat menevät aina sisätiloihin kuolemaan vai mihin tämä teoriasi perustuu?
Entä missä vaiheessa Suomi on ollut siinä tilanteessa, että sairaalan pihoilla makaa ihmisiä, kun sisälle ei mahdu?
flu survivor kirjoitti:
sitten voitte sairastaa influenssan. voin sanoa että karmea tauti. olin sairaalassa ja keuhkoihin jäi pysyvät vauriot. kummasti kolmekymppinenkin tipahti happihoitoon. laihduin 11 kg ja vanhenin 20 v. ja ennen kuin syyttelette niin rokote oli otettu ja silti tauti.
onneksi viime syksyn korona oli lähes oireeton, influensss kun teki musta riskirygmäläisen muutamassa viikossa.
influenssakaudella välttelen julkisia paikkoja ja isoja ihmismääriä.
Mammat on täysin vakuuttuneita että tautia ei saa rokotetut!
Heh
Saavat taudin + rokotteen haitat, jotka tulevat selviämään vasta suosien saatossa!
Heh
flu survivor kirjoitti:
sitten voitte sairastaa influenssan. voin sanoa että karmea tauti. olin sairaalassa ja keuhkoihin jäi pysyvät vauriot. kummasti kolmekymppinenkin tipahti happihoitoon. laihduin 11 kg ja vanhenin 20 v. ja ennen kuin syyttelette niin rokote oli otettu ja silti tauti.
onneksi viime syksyn korona oli lähes oireeton, influensss kun teki musta riskirygmäläisen muutamassa viikossa.
ehkäpä se tauti onkin kovempi rokotetuille
Vierailija kirjoitti:
Itse en enää edes halua luopua maskista. Käytän siis vain kauppareissuilla, muuten työskentelen kotona.
Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.
Oletko J Lopez tai jotain kun pitää noin tunnistamattomaksi kääriytyneenä kulkea?
En. Tykkään kulkea maskissa, kun ei tarvitse laittautua yhtään. En ole käyttänyt meikkiä sitten viime vuoden maaliskuun.
Vierailija kirjoitti:
Missä se on tarpeen ja kenen arvioon tarpeellisuus perustuu?
ulkotiloissa missä on muita ihmisiä?
ulkotiloissa missä ei voi pitää 2m turvaväliä?
ulkotiloissa missä on yli 15min muiden ihmisten kanssa?
sisätiloissa missä on muita ihmisiä?
sisätiloissa missä ei voi pitää 2m turvaväliä?
sisätiloissa missä on yli 15min muiden ihmisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en enää edes halua luopua maskista. Käytän siis vain kauppareissuilla, muuten työskentelen kotona.
Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.Oletko J Lopez tai jotain kun pitää noin tunnistamattomaksi kääriytyneenä kulkea?
En ole susiruma, enkä Jlo, en pidä ihmisistä ja varsinkaan jos pitää jäädä kauppaan jtn smalltalkia puhumaan.
flu survivor kirjoitti:
Influenssa on tuttu juttu ja pikku juttu, ainakin minulle. Olen sairastanut sen elämäni aikana yli 10 kertaa, useimmiten lapsena. Koskaan ei jäänyt mitään oireita. En muuta arjessani koskaan mitään sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.Oletko J Lopez tai jotain kun pitää noin tunnistamattomaksi kääriytyneenä kulkea?
En ole susiruma, enkä Jlo, en pidä ihmisistä ja varsinkaan jos pitää jäädä kauppaan jtn smalltalkia puhumaan.
Et kuitenkaan vissiin sitten ajattele sitä, että tunnistamattomaksi kääriytyneenä suorastaan vedät kummaksuvia katseita ja huomiota puoleesi? Tuntemattomat tuskin aloittavat kanssasi mitään small talkkia kaupassa, vaikka kulkisit ihan niin kuin kaikki muutkin.
Saattaa muuten korona-ajan jälkeen olla melko varma tapa saada kaupassa vartija seuraamaan, jos aikoo tunnistamattomaksi kääriytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen mielestään vasta sitten saisi ryhtyä toimiin ja rajoituksiin, kun on intiatyyliset ruumiskasat kaduilla. Jotkut ei tajua, että juuri hyvän ennakoinnin ja rajoitusten takia meillä ei ole noita ruumisröykkiöitä. Se on sitä miesten logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.
Älä ihmettele, jos vartija tulee sitten joskus perääsi kaupassa ja kyselee, millä asioilla liikut. Saattaa jopa olettaa, että naamioidut siksi, kun olet varkaissa, etkä halua sen vuoksi olla tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.Älä ihmettele, jos vartija tulee sitten joskus perääsi kaupassa ja kyselee, millä asioilla liikut. Saattaa jopa olettaa, että naamioidut siksi, kun olet varkaissa, etkä halua sen vuoksi olla tunnistettavissa.
Niin ja vielä sekin, että Suomen laki kieltää laittoman naamioitumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.Miksi et halua näyttää naamaasi? Oletko ruttoruma vai mikä on hätänä?
Ihana yksityisyys. Seurankipeät eivät häiritse. T. Eri
Jatkan maskin käyttöä tulevaisuudessakin. Olen säästynyt koronan lisäksi influenssalta, kaikilta kausiflunssilta. Mikä se teitä koronankieltäjiä vaivaa, jos jotkut haluavat suojella itseään? Te voitte olla ilman maskeja, mutta älkää vaatiko hoitoa, kun sairastutte.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan maskin käyttöä tulevaisuudessakin. Olen säästynyt koronan lisäksi influenssalta, kaikilta kausiflunssilta. Mikä se teitä koronankieltäjiä vaivaa, jos jotkut haluavat suojella itseään? Te voitte olla ilman maskeja, mutta älkää vaatiko hoitoa, kun sairastutte.
Se maski ei ole suojannut sinua influenssalta, jos se on tavallinen kirurginen kertakäyttömaski tai kangasmaski. Vaan se, kun tautia ei ole ollut juuri ollenkaan liikkeelläkään.
Enkä ainakaan minä tarvitse influenssaan mitään hoitoa, kun olen sen sairastanut useita kertoja, enkä olen koskaan joutunut sen vuoksi käymään edes lääkärissä.
Mulla seisoo mmh mitä milfejä siellä kadulla sipsuttaa aijaijaiiiiih