Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi rokotetta = OHI ON??? Aiotko luopua maskista?

Vierailija
11.05.2021 |

Minun ei tarvitse, koska en ole maskia käyttänytkään. En siis tarvitse rokotettakaan maskista vapautumiseksi.

Aiotteko luopua maskista ensimmäisen vai toisen rokotuksen jälkeen?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan siihen, että kriittinen massa on rokotettu. Menee kesä-heinäkuuhun.

Vierailija
2/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa 2021 saatu kaksi rokotetta kornavirustautia vastaan. Maski käytössä työmatkoilla, töissä, vapaa-ajalla.

Taitaa mennä loppu vuoteen ennenkuin maskeista päästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia, kunnes korona on ohi. Vaikka ikuisesti.

Vierailija
4/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intian virusmuunnos kun leviää, niin koko homma alkaa alusta. Maskeista ei päästä ikinä eroon.

Vierailija
5/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän maskia, kunnes korona on ohi. Vaikka ikuisesti.

Olet sinä hieno ja jalo ihminen 💓💓💓

Vierailija
6/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voitte sairastaa influenssan. voin sanoa että karmea tauti. olin sairaalassa ja keuhkoihin jäi pysyvät vauriot. kummasti kolmekymppinenkin tipahti happihoitoon. laihduin 11 kg ja vanhenin 20 v. ja ennen kuin syyttelette niin rokote oli otettu ja silti tauti.

onneksi viime syksyn korona oli lähes oireeton, influensss kun teki musta riskirygmäläisen muutamassa viikossa.

influenssakaudella välttelen julkisia paikkoja ja isoja ihmismääriä.

Vierailija
7/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tehosteen viikko sitten ja käytän maskia ihan normaalin tapaan tietenkin. Voin yhä vieläkin tartuttaa tautia ja koska suurimmalla osalla ei ole rokotusta, niin en todellakaan jätä sitä pois.

Ei maski haittaa menoani ollenkaan, se on ihan normaali juttu ihan siinä missä vaikka fillaroimaan lähtiessä laitan päähäni pyöräilykypärän ja autolla liikkuessani laitan turvavyön. N46

Vierailija
8/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää edes halua luopua maskista. Käytän siis vain kauppareissuilla, muuten työskentelen kotona.

Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.

Vierailija
9/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, seuraatko ollenkaan uutisia vai luuhaatko ainoastaan täällä av:lla? Korona ei ole millään tavoin ohi, kaikkea muuta, kohtahan tässä vasta saattaa alkaa kunnon taudit, oli rokotukset tai ei.

Minulla on rokotukset saatu ja maski pysyy naamalla paikoissa, missä se on tarpeen.

Vierailija
10/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus ei estä taudin levittämistä eikä 100% edes sen saamista. Silti en aio maskia käyttää edes näin rokottamattomana. Maski on yhtä hyödyllinen kuin käsipyyhe tulvan torjunnassa. 

Vierailija
11/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, seuraatko ollenkaan uutisia vai luuhaatko ainoastaan täällä av:lla? Korona ei ole millään tavoin ohi, kaikkea muuta, kohtahan tässä vasta saattaa alkaa kunnon taudit, oli rokotukset tai ei.

Minulla on rokotukset saatu ja maski pysyy naamalla paikoissa, missä se on tarpeen.

Juu, kahden viikon päästä on taas ruumiskasat kadulla. Toista vuotta jo ollut niin. 

Vierailija
12/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää edes halua luopua maskista. Käytän siis vain kauppareissuilla, muuten työskentelen kotona.

Parasta oli talvella kun päässä iso pipo ja naamalla maski ja kaulahuivi vielä edessä niin ei kukaan tunnistanut. En tiedä miten hoitelen tämän kesällä. Hatun tietty voin laittaa, mutta kaulaliinaa en kehtaa.

Miksi et halua näyttää naamaasi? Oletko ruttoruma vai mikä on hätänä?

Vierailija
13/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kahden viikon päästä on taas ruumiskasat kadulla. Toista vuotta jo ollut niin. 

Intiassa ja aika monessa maassa niitä ruumiita tulee ja sitä varmaan sinäkin haluat. Voit mennä vapaaehtoiseksi Intiaan hoitamaan potilaita, se voisi olla sinulle hyvä homma.

Vierailija
14/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt maskia ennen ensimmäistäkään rokotusta enkä aio käyttää toisenkaan rokotuksen jälkeen. Paitsi lennolla sitten kun saan rokotetodistuksen.

Vierailija
15/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskipaketissani lukee

"WILL NOT PROVIDE ANY PROTECTION AGAINST COVID-19 (CORONAVIRUS) OR OTHER VIRUSES."

Mitä v??? Selittäkää miksi sitten jokainen käyttää niitä?

Vierailija
16/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intiassa ja aika monessa maassa niitä ruumiita tulee ja sitä varmaan sinäkin haluat. Voit mennä vapaaehtoiseksi Intiaan hoitamaan potilaita, se voisi olla sinulle hyvä homma.

Kerron sinulle salaisuuden: Me emme asu Intiassa. Siellä nyt muutenkin kuolee ihmisiä kaduille. "Hieman" eri tason olosuhteet kuin meillä täällä. 

Vierailija
17/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on meillä käytössä tarpeeksi ilmaa. Ei meidän tarvo olla hapensäästötlakoissa. Terveempänäki pysyy ku hengittää normaalia raikasta ilmaa eikä mitään maksipölyä ja omaa uloshengitystään

Vierailija
18/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän niistä ruumiskasoista nautit, kun joka väliin ne pitää tuoda esiin. Sinne vaan mässäilemään!

Vierailija
19/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intian virusmuunnos kun leviää, niin koko homma alkaa alusta. Maskeista ei päästä ikinä eroon.

Jälleen yksi syy edes aloittaa maskin käyttöä. Sen lisäksi, ettei siitä tähänkään mennessä kukaan ole pystynyt osoittamaan olevan kunnollista hyötyä viruksia vastaan. Vai miksi maskipakkomaissa on niin paljon koronaa?

Vierailija
20/45 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhuviruksista mesotaan niin kauan että 70 prosenttia on suostunu kokeilemaan piikkiä. Eli loppuikänsä saan aikain itse  kuulla milloin mistäkin uudesta muunnoksesta joka saapuu tappamaan ellei mene jo testaamaan piikkiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä