Mies sanoi, että kaikki muu hyvin mutta seksi ei suju
Olen nyt tässä päivän itkenyt ja miettinyt mitä teen väärin?
Kommentit (76)
Kertoiko yhtään tarkemmin, miten ei suju?
Kysy mieheltä mikä on ongelma kun ei suju.
Impotenssiin on hoitoa olemassa. Toki, jos mies on vanha, läski, juoppo tupakoitsija, niin ei mikään niitä tukkeutuneita hiussuonia paisuvaiskudoksessa avaa.
Suosittelen vaihtamaan nuorempaan ja raittiimpaan mieheen.
Ton kommentin jälkeen kannattaa vapauttaa moinen helmi vapaille markkinoille etsimään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko yhtään tarkemmin, miten ei suju?
Meillä on niin erikokoset värkit niin se aiheuttaa haastetta. Ja mun on vaikeuksia saada o r g miehen kanssa tai ylipäänsä kenenkään miehen. Ehkä hön kokee sen sitten ongelmana. Mua se ei haittaa, kun oln tottunu elämään asian kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Annatko panna peppuun ja nieletkö?
Ai mielestäsi aloittajan mies on homo?
Vierailija kirjoitti:
Annatko panna peppuun ja nieletkö?
Käsitin että tässä oli heteroiden välisestä seksistä kyse, mutta voin toki olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Impotenssiin on hoitoa olemassa. Toki, jos mies on vanha, läski, juoppo tupakoitsija, niin ei mikään niitä tukkeutuneita hiussuonia paisuvaiskudoksessa avaa.
Suosittelen vaihtamaan nuorempaan ja raittiimpaan mieheen.
Ei oo ongelmia näiden kanssa. Ap
M26 kirjoitti:
Miehen seksuaalisuutta ollaan aina haukkumassa… Etenki tällä sivulla! Keskustelu olis iha erillaista, jos nainen olis sanonu tuon kommentin. Jännä miten se menee noin, et naisilla on tavallaan parempi asema tässä aihees.
Tule uudelleen kertomaan mielipiteitäsi kunhan olet päässyt neitsyydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas naisena ajattelen, että jos seksi ei suju niin ei suju mikään muukaan suhteessa. Meitä on moneen junaan.
Miksi seksin sujumattomuudesta seuraa se, että muukaan ei suju? Ahdistava ajatus, että jos syystä x ei pääse panemaan pildeä, niin muija katkoo keskusteluyhteydet, mällää auton ja lopettaa omalta osaltaan yhteisestä kodista huolehtimisen.
Tämä oli ensimmäisiä aiheita kun tapasimme puolisoni kanssa. Mikäli puhuminen ei suju, ei suju mikään muukaan. Eikä seksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sai nauramaan ihan ääneen.
Eli onko nyt niin että mies sanoi ettei seksi suju. Sinä et kysynyt siitä tarkemmin ja tulet palstalle hakemaan vertaistukea (tai lohdutusta)?
Aivan mahtava että suomalainen mies pystyy ottamaan asian puheeksi ja nostaa kissan pöydälle. Nyt sinä nielet ylpeytesi ja menet keskustelemaan asiasta. Miksi ei suju, mitä miehesi toivoisi seksiltä? Mitä sinä toivoisit? Unohda kaikki loukkaantuminen asian suhteen. Ei se nyt yhden ihmisen kontolla ole seksin sujuminen vaan tässä kyse teidän yhteisestä asiasta. Ei tuota pidä itseensä ottaa.
Juu sanoi. Ja kuten aiemmin kerroin, ongelma on eri kokoset värkit johon ei oo vielä löydetty hyvää asentoa. Lisäksi häntä häiritsee se kun en saavuta huippua hänen kanssaan vaan tarviin apuvälineitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse taas naisena ajattelen, että jos seksi ei suju niin ei suju mikään muukaan suhteessa. Meitä on moneen junaan.
Kyllä kaikki muu voi sujua, mutta seksi ei. Esim. jos seksi ei vain kiinnosta. Ja miksi pitäisi. Kun lapset on tehty, seksi voi jäädä taka-alalle ja energiaa jää muuhun.
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Miehen seksuaalisuutta ollaan aina haukkumassa… Etenki tällä sivulla! Keskustelu olis iha erillaista, jos nainen olis sanonu tuon kommentin. Jännä miten se menee noin, et naisilla on tavallaan parempi asema tässä aihees.
Tule uudelleen kertomaan mielipiteitäsi kunhan olet päässyt neitsyydestäsi.
En oo neitsyt. Ja kerron mielipiteeni aina ku haluun. Mee triggeröityy muualle.
Erikokoset värkit... eli sinulla kun pesuvati. Laihduta ja treenaa.
No, ton kommentin jälkeen sujuukin hyvin.