Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että kaikki muu hyvin mutta seksi ei suju

Vierailija
11.05.2021 |

Olen nyt tässä päivän itkenyt ja miettinyt mitä teen väärin?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aviomieskö vai miesystävä vaiko avomies.

Silläkin on merkitystä mikä ja kuka mies noin sanoo.

Ja minä sanoisin samalla tavalla miehelle takaisin, että joo ei sujukaan, sinä et tyydytä minua sänkyhommissa.

Vai että vielä muka itkemään joku tuollaisesta sanomisesta alkaa?

Vierailija
42/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi kokemusta muista värkeistä?

On ja paljonkin. Ja on kuulema ollut kovakin panomies nuorena :) ja naiset on saanu hänen kanssaan. Nyt se ottaa vaan niin itteensä, kun en saa.. Mut en oo toisaalt koskaan feikannutkaan.. Ap

Vaikuttaa aika tietämättömältä ukolta seksin suhteen. No nuorena varsinkin näille panomiehille iso osa naisista feikkaa. Luulisi hänen tuossa iässä tietävän, oletan ettei ihan nuori kun lapset jns. Ja luulisi tietävän myös sen, miten harva nainen sen yhdynnän aikaisen pee nis orgasmin saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No asiahan ei täällä keskustelemalla ratkea, vaan joko yritätte jotain muuta tai jatkatte samaan malliin. Vaikkapa hoidatte sinulle org ennen kuin alatte muuhun aktiin, se on aika yleistä tällainen toimintajärjestys.

Älytöntä tehdä tällaisesta jokin ongelma taas. Sitä paitsi miksi mies vertaa sinua johonkin entisiin naisiin? Mikä logiikka siinä on?

Provohan tämä toki on, mutta leikitään nyt mukana.

Vierailija
44/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa huonolta rakastajalta, joka ei osaa naistaan kiihottaa. LIsäksi miehellä voi olla huono itsetunto, jos kokee peniksensä pieneksi. Voisi olla hyvä käydä seksuaaliterapeutilla.   

Vierailija
45/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No asiahan ei täällä keskustelemalla ratkea, vaan joko yritätte jotain muuta tai jatkatte samaan malliin. Vaikkapa hoidatte sinulle org ennen kuin alatte muuhun aktiin, se on aika yleistä tällainen toimintajärjestys.

Älytöntä tehdä tällaisesta jokin ongelma taas. Sitä paitsi miksi mies vertaa sinua johonkin entisiin naisiin? Mikä logiikka siinä on?

Provohan tämä toki on, mutta leikitään nyt mukana.

En tiedä miksi vertaa.. Oon sanonu et mä oon mä ja en oo samanlaine ku muut. Hän ei ole mikään suuri rakastaja, kun vertaan omiin kokemuksiin. Mutta hän on hän ja ainut ihminen jonka seurassa voin vapautua. Nyt vaan pitää löytää eri panokulmat :) ap

Vierailija
46/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas naisena ajattelen, että jos seksi ei suju niin ei suju mikään muukaan suhteessa. Meitä on moneen junaan.

Miksi seksin sujumattomuudesta seuraa se, että muukaan ei suju? Ahdistava ajatus, että jos syystä x ei pääse panemaan pildeä, niin muija katkoo keskusteluyhteydet, mällää auton ja lopettaa omalta osaltaan yhteisestä kodista huolehtimisen.

No ihan vaikka siksi että olen seksuaalinen ja toivon sitä mieheltänikin. Ja siihen seksuaalisuuteen kuuluu muutakin kuin "pilden paneminen". Itse en eläisi seksittömässä suhteessa. Jokainen tietysti tekee omat valintansa.

Vierailija
47/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko yhtään tarkemmin, miten ei suju?

Meillä on niin erikokoset värkit niin se aiheuttaa haastetta. Ja mun on vaikeuksia saada o r g miehen kanssa tai ylipäänsä kenenkään miehen. Ehkä hön kokee sen sitten ongelmana. Mua se ei haittaa, kun oln tottunu elämään asian kanssa. Ap

Onhan se varmasti miehestä turhauttavaa kun näkee ettet nauti. Ei sellaisesta rakastelusta syty kukaan. Tutustu kehoosi ja hanki vaikka Satisfyer, sillä on moni vasta saanut ensimmäisen orgasminsa. Jäät oikeasti nautinnoista pois kun annat asian vain olla ja mieskin tajuaa tämän. Voi jopa luulla että hän on silmissäsi niin epäkiihottava ettet syty. Puhukaa rohkeasti.

Vierailija
48/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kannata kertoa totuutta. Joko ne alkavat itkemään tai kilahtavat. Eivät osaa keskustella järjellä, aina tunteella.

Vierailija
49/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille kannata kertoa totuutta. Joko ne alkavat itkemään tai kilahtavat. Eivät osaa keskustella järjellä, aina tunteella.

Juu, miehethän ei tosiaan tunteella käy, mitä nyt pyörittävät Suomen poliisi- ja oikeuslaitosta tunteineen 😀.

Vierailija
50/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tuo "erikokoiset värkit".. Ellei ihan poikkeavaa ole, kyllä erikokoisilla toimii ok.

Vierailija
51/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, miehethän ei tosiaan tunteella käy, mitä nyt pyörittävät Suomen poliisi- ja oikeuslaitosta tunteineen 😀.

Miehet keskustelevat järjellä. Reagoivat sitten tekoihin tunteella.

Vierailija
52/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehellä on huono itsetunto seksin suhteen. En saa mieheni kanssa orgasmeja yhdynnässä ilman apuvälineitä. En ole koskaan saanut kenenkään miehen kanssa. Miestä ei ole asia koskaan häirinnyt eikä häntä häiritse hilavitkuttimien käyttö seksin aikana. Mielestäni on ihan normaalia, että mies suhtautuu asiaan täysin neutraalisti.

Vierailija
53/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvin te voitte seksistä puhua?

Ilman, että tulee toisen syyttämistä. Pystyttekö sängyssä tai missä kulloinkin panettekaan, kertoa mitä haluutte. Sanoit, että esileikissä on sun puolelta toivomisen varaa. Miksei sitä vois sanoa, että äläpä lopeta vielä vaan jatka. Miten muuten teidän seksiasennot, aina vaan yhtä ja samaa?

Mä melkein suosittelisin teitä käymään yhdessä seksiliikkeessä. Etsitte kivaa rekvisiittaa, dildo ellei parikin, liukkaria, käsiraudat jne. millä väritätte petipuuhia. Jotain extraa hankitte. Tai katsotte yhdessä netistä ja tilaatte, jos ette ilkiä paikan päälle. Ja sitten kokeilemaan!

Se, että käyttää seksistä mukana apuvälineitä ei suinkaan ole mieheltäsi pois. Samallahan miehesi huomaa, mistä pidät, miten kiihotut. Ja et ole ainoa nainen, jonka on hankala saada orgasmia itse yhdynnässä. Aika moni naisista saa orgasmin klitorista stimuloimalla. Ja osa meistä tarvitsee todellakin sen hiukan pitemmän lämmityksen. Toimiiko suuseksi?

Avoimuutta kehiin, sanoittakaa mikä tuntuu hyvältä tai näytä itse. Suurinkaan rakastaja ei tasan tarkkaan tiedä, miten kaikki naiset toimii, vaan jokainen on aivan uusi juttunsa.

Olkaa kokeilunhaluisia. Ja pitäkää hauskaa😊

Vierailija
54/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas naisena ajattelen, että jos seksi ei suju niin ei suju mikään muukaan suhteessa. Meitä on moneen junaan.

Kyllä kaikki muu voi sujua, mutta seksi ei. Esim. jos seksi ei vain kiinnosta. Ja miksi pitäisi. Kun lapset on tehty, seksi voi jäädä taka-alalle ja energiaa jää muuhun.

Miksi pitäisi? No on se ongelma jos toista kiinnostaa seksi ja toista ei. Jos molempia ei kiinnosta, ei ole ongelma. Seksi on todella paljon muutakin kuin lasten tekemistä.

Vierailija
55/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikokoset värkit... eli sinulla kun pesuvati. Laihduta ja treenaa.

Miehellä on pienehkö ja vatsaa, mulla kahden lapsen jälkeen ja pahan repeytymän jälkeen isohko. Mutta se rakastaa mun värkkiä. Ap

Miksei repeytymää ole korjattu? Jos emätin oikeasti liian iso, senkin voi hoitaa kuntoon leikkauksella.

Vierailija
56/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke. Muista että vika voi olla myös miehessä. Miehen ei pitäisi tehdä ongelmaa siitä että et saa aina miehen kanssa, varsinkin jos sinulla on sen kanssa muutenkin vaikeuksia.

Huomaavainen ja hyvä rakastaja ymmärtää ettei kaikki aina mene niin kuin haluaisi, ja arvostelun ja valituksen sijaan yrittää löytää keinoja jotka toimivat paremmin juuri teille.

Kaikenlainen syyttely ja kitinä vie kumppanilta ne viimeisetkin halut.

Vierailija
57/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet keskustelevat järjellä. Reagoivat sitten tekoihin tunteella.

Mitä ilmeisimmin huonompi tapa, vs yllä mainittujen viranomaisten kuormittuminen.

Vierailija
58/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on pienehkö ja vatsaa, mulla kahden lapsen jälkeen ja pahan repeytymän jälkeen isohko. Mutta se rakastaa mun värkkiä. Ap

Miksei repeytymää ole korjattu? Jos emätin oikeasti liian iso, senkin voi hoitaa kuntoon leikkauksella.

Oon menossa tän tiimoilta lääkäriin. Se repeymä kyl ommeltiin, mutta hyvä olisi tarkistaa että onko kaikki ok. Ap

Vierailija
59/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, jolla on jäänyy synnytysvaurioita. Ei Suomessa korjata vaginaa pelkän löysyyden takia paitsi itse maksamalla. Julkiselle pääsee jos jotain tursuaa alapäästä pihalle tai tulee pissat tai kakat housuun. Muuten kiinnostus loppuu siihen, kun lapsi on saatu ulos. Monikohan avioliitto pelastuisi, jos tilanne olisi toinen. Esim. Fyssarin mittaukset kaikille 6kk synnytyksestä tms.

Vierailija
60/76 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hyvin te voitte seksistä puhua?

Ilman, että tulee toisen syyttämistä. Pystyttekö sängyssä tai missä kulloinkin panettekaan, kertoa mitä haluutte. Sanoit, että esileikissä on sun puolelta toivomisen varaa. Miksei sitä vois sanoa, että äläpä lopeta vielä vaan jatka. Miten muuten teidän seksiasennot, aina vaan yhtä ja samaa?

Mä melkein suosittelisin teitä käymään yhdessä seksiliikkeessä. Etsitte kivaa rekvisiittaa, dildo ellei parikin, liukkaria, käsiraudat jne. millä väritätte petipuuhia. Jotain extraa hankitte. Tai katsotte yhdessä netistä ja tilaatte, jos ette ilkiä paikan päälle. Ja sitten kokeilemaan!

Se, että käyttää seksistä mukana apuvälineitä ei suinkaan ole mieheltäsi pois. Samallahan miehesi huomaa, mistä pidät, miten kiihotut. Ja et ole ainoa nainen, jonka on hankala saada orgasmia itse yhdynnässä. Aika moni naisista saa orgasmin klitorista stimuloimalla. Ja osa meistä tarvitsee todellakin sen hiukan pitemmän lämmityksen. Toimiiko suuseksi?

Avoimuutta kehiin, sanoittakaa mikä tuntuu hyvältä tai näytä itse. Suurinkaan rakastaja ei tasan tarkkaan tiedä, miten kaikki naiset toimii, vaan jokainen on aivan uusi juttunsa.

Olkaa kokeilunhaluisia. Ja pitäkää hauskaa😊

Suuseksi on ok, mut mies tässäkin asiassa olettaa, että haluan sitä o r g vuoksi, kun haluan nautinnon vuoksi. Sitten sanoo, että ota apuväline niin imee paremmin :D. Tänään annoin hänelle aamulla vähän uudenlaista ja laukesi kyllä suuhun, en nielly :). Ajattelin, että kun alapäässä ei seinä tuu vastaan niin yläpäässä tulee. 😆

Mun heikko kohta on takapuolen hiplaus ja kaulan suutelu, ne mut sytyttää. Mies vaan unohtaa ne usein. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi