Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkipalvelut

Vierailija
11.05.2021 |

Minulla on kaksi tiliä S-pankissa, toinen ollut ainakin 10 vuotta aika vähällä käytöllä. lähinnä vain s-etujen maksu tilinä. Päätin siirtää kaikki raha-asiani sinne. Minulla on nettitunnukset ja s-mobiili, joten kaikki onnistui hyvin nettipankissa.Laskut tilaan e-laskuna ja laitan ne maksettavaksi eräpäivänä ja haluan sähköpostiviestin, kun sinne tulee uusi maksu. Se on muodostunut ongelmaksi.
Verkkopankissa täytyy tehdä e-laskusopimus ja siellä voi valita haluaako viestin s-postiin uuden laskun tullessa. Siellä oli minun vanha toimimaton osoite ja ohje, että sen voi vaihtaa omissa tiedoissa, no, siellä oli kyllä uusi osoite, jonka olin jo 2 vuotta sitten vaihtanut. Vaan ei päivity tälle e-laskusopimus sivulle vaikka sen omissa tiedoissa vielä uudelleen laitoin ja tallensin.
Soitin asiakaspalveluun ja he käskivät tekemään samat asiat jotka olin jo tehnyt.Parin puhelun jälkeen he vihdoin uskoivat, että vika on heillä, eikä minun tyhmyydessä. Tyttäreni vaihtoi kokeilu mielessä sen s-posti osoitteen väliaikaisesti omissa tiedoissa, mutta ei vaihdu hänelläkään sinne sopimus sivulle.
Eli vika on ollut ainakin kaksi vuotta heillä ja ihmettelen, että kukaan muu ei ole vaihtanut s-posti osoitettaan ja halunnut viestiä saapuneista laskuista.
Joo, ei tule viestejä vaikka laskuja sinne kyllä on mennyt vaikka he sanoivat yhdessä vaiheessa, että kyllä ne tulee siihen osoitteeseen, joka on omissa tiedoissa.
Tämä sopimushan on myös sellainen, joka pitää vielä tunnuksilla vahvistaa, niin kyllä siellä pitäisi olla kaikki tiedot oikein.
Heidän it-väki kuulemma tutkii asiaa, mitään vaan ei ole tapahtunut.Jospa he vaihtaisivat "it-ammattilaisensa" tai minä taas pankkia!
Onko muilla ollut ongelmia

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän