Taas alkaa joka keväinen irvistely mieheltä kun ostan "kallista tarpeetonta" aurinkorasvaa
Katsooko mies sitten mielummin tuskaista keitettyä rapua? Pitäis kai antaa joskus itsensä palaa kunnolla!
Mies itse ei pala vaan ruskettuu, mutta minulla on 2 väriä: Kalkkilaivan kapteeni ja keitetty rapu.
Kommentit (60)
Mitä sun rasvaostokset ukolles kuuluu?
Miehes on ääliö, mutta ehkä sun ei kannata turhaan huudella sen aurikorasvan ostosta. Ostat itse rasvaa ja käytät sitä, etkä lähde miehen juttuihin mukaan.
No nyt on kyllä niin tyhmää tekstiä miehen suusta, että unohda koko juttu. Ostat sen rasvan ja sillä sipuli. Ei sitä tarvi miehelle mainostaa tai hänen nähtensä levitellä. Kokemuksen vahvalla rintaäänellä kun voin kertoa, että ihosyöpä ei ole kiva juttu. Ja sellaisen iholtaan löytää yhä useampi. Aina ei tarvitse todellakaan olla edes mikään auringonpalvoja tai solariumin suurkuluttaja.
Jennia kirjoitti:
Ihan turhia on noi mömmöt. Poltat itsesi auringossa pari krtaaniin et pala
No voi kuule. Paloin lapsena joka kesä niin että nahat lähti ja kuume nousi, eipä iho karaistunut yhtään mutta 30vuotiaana sain melanooman joka onneksi löydettiin ajoissa.
Ei ap
Minkä ikäinen sun mies on? Mun siskopuoli 45v on sitä mieltä että aurinko tekee vaan hyvää ja jos palaa niin alta tulee uusi, vahvempi iho! Vauvatkin vaan aurinkoon.
Mä en ole koskaan käyttänyt aurinkorasvaa, käytän kookosrasvaa, en ole ikinä palanut eikä ole melanoomia käyn myös joka toinen vuosi tarkastuksessa. Asun kesät suomessa ja talvet Balilla.
No, miksi siis ostat sitä kallista rasvaa? Eikö normi tuote kelpaa sinun herkälle ego.. ei kun siis hipiälle?
Naurettavaa käyttää Suomessa aurinkorasvaa :)))
Mä en käytä aurinkovoidetta ikinä, kun en poistu kotoa aurinkoisella ilmalla. Eli tarpeettomia ainakin minulle.
Eiköhän jokainen omilla rahoillaan saa ostaa juuri niin kallista rasvaa kuin haluaa.
Mitä odotat meiltä saavasi, kun tämän avauksen teit? Että me otamme miehesi puhutteluun ja kiellämme irvistelemästä?
Kallista? Kuinka kallista muka aurinkorasva voi olla?
Opeta sille ukolles, että auringonsäteily ei ole enää samaa kuin ennen. Kantsis nykyään jokaisen opetella suojautumaan. Ensisijaisesti vaatteilla ja vasta toiseksi rasvalla.
Hyvä aurinkorasva maksaa jotakin parikymppiä puteli ja riittää pariksi vuodeksi, ei luulisi kesälomabudjettia kaatavan.
Vierailija kirjoitti:
Kallista? Kuinka kallista muka aurinkorasva voi olla?
Opeta sille ukolles, että auringonsäteily ei ole enää samaa kuin ennen. Kantsis nykyään jokaisen opetella suojautumaan. Ensisijaisesti vaatteilla ja vasta toiseksi rasvalla.
Ai, milloin tuo auringonsäteily on muuttunut? Oliko tälle joku tarkkakin päivämäärä? Kuinka se muuttui? Ennen sai kaikki olla auringossa munasillaan vaikka 24/7, mutta nyt ei edes 5 min?
Vaihda miestä jos noin ahdistaa. Itse ostan mielellään 50-kertoimista koska palan herkästi.
M
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aurinkorasva maksaa jotakin parikymppiä puteli ja riittää pariksi vuodeksi, ei luulisi kesälomabudjettia kaatavan.
Jos käyttää oikeaoppisesti, niin ei kestä edes paria kuukautta. Se ei riitä, että sipaisee vähän nenänpäähän. Aurinkorasvaa pitäisi myös lisätä päivän mittaan.
Aurinko vanhentaa ihoa. Ehkä ne voiteettomat ymmärtää sitten 50+ iässä aurinkosuojan merkityksen katsoessaan rusinoituvaa ihoaan.
Aurinkorasva on paras suoja paitsi syöpää myös vanhenemisen merkkejä. Itse ainakin olen mielelläni rypytön ja heleäihoinen vielä pitkään - näin neljänkympin kynnyksellä aurinkoa palvovat kaverit todellakin erottuvat joukosta. Dekoltee on kurttuinen, kaulassa löysää ja kasvoissa syviä uurteita. Itse käytän 50+ rasvaa ja pysyttelen varjossa, ei vielä suuria muutoksia ihossa :).
Jaa.