tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Paljon viive?
toimitusjohtajatoimitusjohtajatoimitusjohtaja (pliis, jonkun on pakko muistaa)
Kumpi teidän mielestä parempi: Dallas vai Dynastia? Yö vai Dingo? Prince vai Michael Jackson?
Ostin keltaisenpörssin ilmoituksesta halvalla surffilaudan. Viikonloppuna surffailemaan
Menen perjantaina työväentalolle Neuvostoliitto-Suomi seuran esittämään elokuviin. Panssarilaiva Potemkinia katsomaan
Sokoksella on HK tarjouksessa ja Saludo kahvitarjoilu
Hyvät fiilikset tulevaisuuden suhteen nyt kun Berliinin muuri murtui ja Neuvostoliitto hajosi. Mikä voisi mennä pieleen!!!?
Vierailija kirjoitti:
Voi juma! Sain sakot M-junassa, koska mun kymmenen kerran matkalipun numerokulma oli taittunut, eli en saanut sitä tungettua leimauslaitteeseen! Mihin nää sakot pitää mennä maksamaan?
Hei arvaa mitä sun kandee tehä? Meet kiskalle, ostat 30 päivän lipun ja pyydät sitä kiskan tätiä leimaamaan sen alkavaksi edeltävänä päivänä.
Sit meet sinne tunnelin HKL:n palvelupisteeseen ja näytät sen ja todistat, että sulla oli voimassaoleva lippu, se van oli jäänyt himaan! Ne sakot kumoutuu silloin.
M-junassa on tosi usein smurffit... been there.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Napakympin Gigi vastasi puheluuni. Taitaa olla stadissa mukavat iltakahveet.
Oliko tämä se yksi kamalan pelottavan näköinen maalattu vanha suttura, joka tarjosi päiväkahviseuraa Mansku 100:ssa? Yksi kaveri asui lähellä. Koko Töölö tiesi tämän tädin.
🇺🇦🇮🇱
aika siistii, että music televisionissa on nykyään suomalaisia juontajia, se Maria Guzenina ja joku Axel ja sitten Bombfunck Mc soi etelä-euroopassa yhessä baarissa kun olin inter reilillä. Kyllä me nyt ollaan maailmankartalla
siix suomi voitti jääkiekon mm-kultaa torille!
vitsit et jännää, sain työpaikan au-pairina saksasta vuodeksi. Tarviin työluvan. Se perheen äiti aiko hommata. Ja sit pitää vaihtaa markkoja d-markkoihin
Kumpi on parempi ripsari, Arcancil vai Ricils? Gemey on joku ihan uusi merkki, onko kukaan kokeillut sen sarjan ripsaria?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
aika siistii, että music televisionissa on nykyään suomalaisia juontajia, se Maria Guzenina ja joku Axel ja sitten Bombfunck Mc soi etelä-euroopassa yhessä baarissa kun olin inter reilillä. Kyllä me nyt ollaan maailmankartalla
MTV:n Up North -ohjelmassa soitetaan usein HIMiä <3 Rasmuksen pojat oli toissaviikolla haastattelussa.
Ostin Konelasta uuden Ladan. Eukko jätti kun kylän Turbo Saab ukko osti sille Ajattaresta minkkiturkin
Kävin E kaupasta ostamassa lihatiskiltä leikkuu roiskeita ja halpaa makkaraa
Vierailija kirjoitti:
Piisamit söivät Aake Kallialan mökkilaiturin
Hah!Tää on jotenkin vaa koomista uutisointia.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teidän mielestä parempi: Dallas vai Dynastia? Yö vai Dingo? Prince vai Michael Jackson?
Kaikki on hyviä, mutta parhaita on Dallas, Yö ja Michael Jackson!
Pop corn ja cokis on mun lemppari tuoksukynät <3 Koulussa kaikki haluu haistella niitä :D