Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?

Vierailija
10.05.2021 |

Vai aukeeko vasta huomenaamulla klo 9.

Kommentit (263)

Vierailija
101/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi soittaa, kun isä on tietokoneella netissä, linja varattu!

Vierailija
102/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikon Kone aukeaa klo 10.00

Mennään joukolle sinne ostoksille.

Tämä ei ole mikään vale,

Veikolla on kesä-ale!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just ajokortin. Millä te kiinnitätte sen kasikympin lapun autoon? Veljeä ärsyttää kun joutuu ottamaan Datsunin takalasista sitä aina pois mun jäljiltä. 

Vierailija
104/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa Hyvät Merkit-kodinkoneliikkeestä noin sata kappaletta megavisa-kuponkeja.

Illalla jännittää, voitanko videonauhurin tai leipäkoneen.

Vierailija
105/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on niin paljon enemmän kauppoja siellä Hesassa. Odotan jo kesälomaa, ennen juhannusta lähdetään bestiksen kanssa Lahteen ostamaan äidin lomarahoilla Triosta vaatteita. Siellä on sen uuden ketjun H&M:n liike. Olen kyllä kuullut että käyttävät lapsityövoimaa, ehkä parempi ostaa Onlyn vaatteita edelleen. Sain viime talvena 600mk pitkän toppatakin ja äiti sanoi että en saa nyt ainakaan kolmeen vuoteen mitään isompaa. Yhdet farkut saan ostaa ja jonkun paidan. Kesäksi ajattelin Knoxeja tennareiksi.

Vierailija
106/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ikuisesti katkera heselle, että kadotti Carrolsin!!!!! Oli paras hamppariketju kaikista!

Vierailija
107/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaupat menee kiinni klo 17 tietääkseni. Torstainahan ne on kiinni kun on helatorstai, muistattehan? Mutta elintarvikekioskeista voi hakea maitoa ja leipää. 

Vierailija
108/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, jolle tuli Suosikki, oliks siellä mun kysymys Ekille? Ku tykkään yhest pojasta niin miten voisin sanoo sen sille, onko Dear Eki vastannut?

En oo ehtinyt vielä lukea, irrotin vasta julisteet. Ärsyttää kun niiteistä jää reiät keskelle kuvaa 🙁

Intron julisteet on parempaa paperia, ei mene yhtä helposti rikki.

Vierailija
109/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä perheen kanssa Visulahteen. En malta odottaa!

Vierailija
110/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iik! Laitoin kirjeenvaihtoilmoituksen Koululaiseen. Vastaakohan mulle kukaan... ps. Kuva ois kiva. Rillipäät älkööt vaivautuko.

Vierailija
111/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde nyt mihinkään kun lintuinfluenssat jyllää. Kauppa-autosta käväisen hakemassa vähän Metsätähti jogurttia ja Lampenius siideriä. Ensi maanantaina taitaa pyörähtää näillä kulmilla.

Vierailija
112/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareille 1-3 pvälippu maksaa 98 mk-300 mk, taidan ottaa meikit ja levikset mukaan, toivottavasti niitä ei pöllitä teltasta. Ja puhelinkiskalta voi soittaa kolikoilla.

Vierailija
113/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatketaanko keskustelua KissFM-chatissä?

Ei, kun soitetaan 059 ja kuka tuli...

Vierailija
114/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaupat menee kiinni klo 17 tietääkseni. Torstainahan ne on kiinni kun on helatorstai, muistattehan? Mutta elintarvikekioskeista voi hakea maitoa ja leipää. 

Kymppi-kioskissa on laajemmat valikoimat kuin R-kioskissa. Mutta molemmat ovat meilläpäin kirkollisina juhlapyhinä kiinni. Pitääpä muistaakin ostaa uusi puhelinkortti ennen Helatorstaita.

Vierailija
115/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareille 1-3 pvälippu maksaa 98 mk-300 mk, taidan ottaa meikit ja levikset mukaan, toivottavasti niitä ei pöllitä teltasta. Ja puhelinkiskalta voi soittaa kolikoilla.

Puhelinkopista voi soittaa nykyään rahalla ladattavilla Telen puhelinkorteillakin. Harmi, että yhden kortin voi ladata vain kerran.

Vierailija
116/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mutsi oli tilannu Kuponkiuutisista vesipatjan! Oltaispa mekin niin rikkaita...

Vierailija
117/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko suositella hyvää videonauhuria? Pitää ostaa uusi, kun vanha ruttaa nauhat. Siinä meni Tanssii susien kanssa!!

Nythän on Suomeen tullut se uusi kodinkonekauppa Gigantti. Siellä kannattaa käydä kun lupaavat myydä halvemmalla kuin muut kaupat! JVC on mun mielestä hyvä merkki!

Oletteko muuten jo kuulleet, että Kirka heittää rokkikeikan Kaisaniemen puistossa kesäkuussa? Eikä maksa mitään. Pitää lähteä kavereiden kanssa sinne picknikille.

Vierailija
118/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vesipatjaa tilata! Kata Kärkkäisenkin koira puri niiden vesipatjan rikki. Oli lööpeissä just tänään tämä juttu.

Vierailija
119/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kerkesin Teleen soittamaan isälle vastapuhelun kysyäkseni, että laittaisiko mulle 50mk junalippuun? Ehtisin sen huomenna nostaa pankista ja ostaa opiskelijalipun juna-asemalta ennen junan lähtöä.

Vierailija
120/263 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon saavani synttärilahjaksi Walkmanit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi