tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?
Kommentit (263)
Itse kävin perjantaina reivaamassa Alibissa. Vallu oli ovella pokena ja lattia oli taas täynnä rikottuja tuoppeja. Jengi poltti röökiä ketjussa sisällä. Stoben hinta oli noussut 17 mk, vähänks järkkyy kun ei kuukaustsetin jälkeen jää juuri mitään. Kyllästyttiin ja mentiin Kyballe jatkolle (Ky-exit ja Beer Academy) kahen jälkeen painuttiin arkkuun.
Ootteks nähnyt Vaatehuoneen Simon uudet tarjoukset? Väiskilläkin oli lihatiskillä uutta tarjottavaa.
Kuka lähtee mun kanssa viikonloppuna makasiinien kirpparille? :-)
Saiko kukaan nauhoitettua viime Jyrkiä? Mulla meni se täysin ohi, kun en ollut silloin kotona.
Heh, myöhästyin koulusta aamulla kun jäin Eka Marketille puhelinkoppiin soittamaan pilareita. En edes muista montako kertaa olen soittanut Heli Kopterin numeroon! Ope laittoi viestiä muikkariin, mietin miten saisin siitä hukattua ne sivut... Jotkut käy puhelinkopissa röökillä, jää tosi paha haju sinne.
Meille tuli tuollainen Siwa tuonne mäen päälle. Mummolla Turussa käydessä ollaan siellä käytykin mutta tänne tuppukylään saa odotella aina kaikkea vähän kauemmin.
Kun ostin tänään Hokista pumpernikkeleitä, sain markkoja takaisin seteleinä. Yleensä näkee enää vain kolikkoina.
Repäisin lehdestä talteen sen poliota koskeneen kuulutuksen. Mies oli luullut roskaksi ja heittänyt roskapussin mukana jätekuiluun. Kaupungin vaihde ei tietenkään vastannut. Nyt täytyy lähteä kirjaston lukusaliin lehteä lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Repäisin lehdestä talteen sen poliota koskeneen kuulutuksen. Mies oli luullut roskaksi ja heittänyt roskapussin mukana jätekuiluun. Kaupungin vaihde ei tietenkään vastannut. Nyt täytyy lähteä kirjaston lukusaliin lehteä lukemaan.
Ja joko te olette saaneet sen sokeripalan?
Meneekö tupakkalain tiukennukset teistä jo liian pitkälle? Ikäraja nousee 18 vuoteen. Meillä ei enää toimistohuoneissa saa tupakoida lainkaan. Onko jo ajettu sauhuttelijat liian ahtaalle?
Kävin Essolla laittamassa tiikeriä tankkiin. 4 markkaa 60 penniä maksoi litra.
Tänää tuli taas matikasta vitonen. Piti väärentää iskän nimmari, mut se on helppoo ku laittaa kokeen ikkunaan ja jonkun vanhan paprun jossa iskän nimmari ni sinne alle. Onneks hain Tiimarista uusii tuoksukuulakyniä! Pitää viel järkätä kiiltokuvat, ja huomen otan tarravihon kouluun ni vaihellaan Jennan kaa tarroja, haluun saada enempi sammareita.
Piisamit söivät Aake Kallialan mökkilaiturin
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt jo tajuta, että euroon siirrytään vasta vuonna 2002.
Eurohinnat näkyy jo rinnakkain ja voi päättää itse kummalla maksaa vielä parin vuoden ajan
Ansiosidonnainen loppui viimme kuussa ja HPY:n vuokrapuhelinliittymäkin suljettiin toissa viikolla maksamattoman laskun takia.Huomenna ryhdistäydyn ja menen Haapaniemenkadun työvoimatoimistoon,siellä on maksuttomia puhelimia,joilla voi soitella firmoihin ja kysellä töitä.
Hain asuntolainaa Kansallis-Osakepankista. Pankinjohtajan puhuttelun jälkeen sain lainaa 400 000 mk vain 19% korolla!
Mälsää, että just kun täytin 12, alkoi tv2 vasta näkymään, eikä Pikkukakkonen enää kiinnosta. Lapsuus meni kattoessa Rosvo-Roopea ja Mikkoa ja Miisua. Onneksi on nyt sentään väritelkkari Asa Euroline.
Vierailija kirjoitti:
Soitin Nokian Ringolla Radiolinjan liittymästä SK-ravintoloiden Oopperaan kysyäkseni, onko heillä terassi tänään auki. Olisiko Lostari sittenkin parempi paikka vai pitäisikö sitä mennä Satumaahan laulamaan karaokea?
Noi on ihan dorkia paikkoja. Mä ja mun coolit hevarikaverit ollaan aina Bronxissa.
Ootteko muuten löytäneet mitään kivoja tribaalipaitoja mistään? Dekadenzista oon ostanut, mutta hiton kallista... onko Viron puolella Mustanmäen torilla? Yritin viimeksi etsiä, mutta en löytänyt. Pari kivaa hiuslisäkettä tarttui kyllä mukaan.
🇺🇦🇮🇱
Juontaakohan Vappu ensi yönä MTV3 chattia?