Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?

Vierailija
10.05.2021 |

Vai aukeeko vasta huomenaamulla klo 9.

Kommentit (263)

Vierailija
181/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ikuisesti katkera heselle, että kadotti Carrolsin!!!!! Oli paras hamppariketju kaikista!

Joo Carrolssilla on parhaat hampparit, varsinkin iso Carolina.

Faija on kyllä reilu, kun se antaa aina joskus mulle lounassetelin Carrollssilla käyntiä varten. Ekan kerran otin vaan hampurilaisaterian kun ajattelin että lounassetelistä saa vaihtorahaa, jolla olisin saanut osan leffalipun hinnasta maksettua. No ei saanut. Hirveetä huijausta, mistä olisin voinut tietää. Sinne jäi varmaan yli 10 markkaa sitten. En uskaltanut kertoa faijalle, se ois varmaan raivostunut. Mutta nyt tiedän, että pitää ostaa just vaikka markalla enemmän kuin lounassetelin arvo. 

Oispa meidän porukoilla lounasseteleitä. Mutsi on ison yrityksen toimistossa töissä ja ne käy syömässä alakerran ruokalassa. Eipä ole lounasseteleitä, ei.

Mutsi meni tohon firmaan töihin telexinhoitajaksi samaan aikaan kun sen kaverit Marja-Liisa (se on siellä ruokalassa emäntä) ja Tarja (puhelinvaihteenhoitaja).

Vierailija
182/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konela mainostaa uutta Jaltaa. Näyttää kätevältä. Lähtisi 3850 markalla. Pitäisiköhän mennä ostamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän Karpaasit pärjää Lahden MM-hiihdoissa 2001? Siellä pitäisi olla ainakin kova viestijoukkue.

Vierailija
184/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennääks koulun jälkeen Stockalle kokeileen naisten hattuja? Mä käyn samalla moikkaamassa faijaa Yhdyspankissa, kirjoittaa shekin, se ei käytä rahaa ollenkaan. Antaa mulle Stockan kortinkin ja sillä saa ostaa koulukirjoja, Marimekon penaalin ja Rötrigin mustekynän, sen ohkasen patruunalla.

Vierailija
185/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääkö teidänkin koulussa tytöt niiden pikkuvihkojen papereita? Mulla on pari aika hienoa vihkoa ja oonkin saanut vaihdettua niiden papruja paljon niin et kokoelma on aika iso. Pojat kerää kaljapullojen korkkeja ja tulitikkuaskeja ja mun isosisko joka käy jo baareissa narikkalappuja ja drinkkitikkuja.

Vierailija
186/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennääks koulun jälkeen Stockalle kokeileen naisten hattuja? Mä käyn samalla moikkaamassa faijaa Yhdyspankissa, kirjoittaa shekin, se ei käytä rahaa ollenkaan. Antaa mulle Stockan kortinkin ja sillä saa ostaa koulukirjoja, Marimekon penaalin ja Rötrigin mustekynän, sen ohkasen patruunalla.

Meidän faija ei usko shekkeihin. Se käy maksamassa laskut ja hakemassa käteistä pankin konttorissa.  Tapahtumat kirjataan pankkikirjaan. Kätevää kun sen ei tarvitse tutussa konttorissa tehdä muuta kuin antaa laskunippu pankkineidille ja kertoa paljonko haluaa nostaa rahaa tililtä. Jossain toisessa pankkikonttorissa oli kyselty henkkareita, ihme nipotusta, vaikka sama pankki kyseessä ja pankkikirjakin mukana!

Vierailija
187/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän faija ei usko shekkeihin. Se käy maksamassa laskut ja hakemassa käteistä pankin konttorissa.  Tapahtumat kirjataan pankkikirjaan. Kätevää kun sen ei tarvitse tutussa konttorissa tehdä muuta kuin antaa laskunippu pankkineidille ja kertoa paljonko haluaa nostaa rahaa tililtä. Jossain toisessa pankkikonttorissa oli kyselty henkkareita, ihme nipotusta, vaikka sama pankki kyseessä ja pankkikirjakin mukana!

Pankkikirjasta näkee jämptisti paljonko on rahaa tilillä. Shekkitilillähän sitä tietoa ei ole muuten kuin tiliotteessa, joka tulee postissa, yleensä jo kuukauden toinen päivä se on perillä. Siksi shekkitili on rikkaiden juttuja sanoo faija

Vierailija
188/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rabatti ja rahat riittää!

Vierailija
189/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päästä Hesan keskustaan Tiimariin. Lähdetään porukalla Soukasta linja-autolla. Stokkan kellon alla tavataan vielä pari kaveria. Sitten mennään porukalla Tiimariin ostamaan hilekyniä, ihania pikkutavaroita esim. paperikukkia ja kaikkea muuta kevään keltaista pikkutavaraa. 

Vierailija
190/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin töiden jälkeen Markantalossa, miten voi 28” Salora maksaa jopa 600€?

Huomenna kyllä menen Mustaan Pörssiin tai Teknisille.

Mikä häkkyrä toi € on? Mitä se tarkoittaa? Mua ärsyttää kun tuosta lähimmästä pankkiautomaatista ei saa alle 100 markan seteleitä. Pakko lähteä ostarille huomenna, että saa 50mk nostettua ja ostettuu ruokaa loppuviikoksi.

Suosi Yhdyspankkia

Vierailija
191/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että Seston nimi tulee sanoista Sekunda Stockmann?

Vierailija
192/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, tästä otsikosta tuli kyllä hyvälle tuulelle. Ja vähän kaihoisalle myös.

Vierailija
193/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko nähneet et Arabia on alkanut tehdä muumimukeja? Ihan kiva idea, mut epäilen että häviävät pian, tollaset lapsille suunnatut jutut menee niin nopeesti pois muodista.

Vierailija
194/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etola - kaikkea kumista ja muovista. Meidän bönde-sukulaisten yksi suosikkiputiikki stadissa aina kun ne tulee tänne kesälomalla. Toinen on Maxi-Market Leppävaarassa. Käyvät siellä ihmettelemässä kassarivistöjä ja liukuportaita jotka vie kätevästi toiseen kerrokseen.

Vierailija
195/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Nordikselle kattomaan Jokerien ja Tepsin finaalisarjan huipennusta!

Vierailija
196/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä Elannossa tänään ja Pullapuodissa ostamassa setsuuria.

Vierailija
197/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Aku Ankan taskukirjassa on vaan joka toinen aukeama värillinen :(

Vierailija
198/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta! Meni veneen moottoriöljyt keltaisenbeigen Ragazzin hihalle! Täytyy lähteä poistamaan uus vaatehuoneelta, vielä kun alkuviikon ajan on tarjouksessa 299mk.

Vierailija
199/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on teidän suosikkijäätelöt?

Mun on Jolla, Midi ja Urheilupuikko.

Vierailija
200/263 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on Stokkan ja MicMacin väliin Kristiinankadulle avattu sen entisen jäätelöbaarin paikalle joku hampurilaispaikka, Hesburger. Aika suosittu näyttää olevan siel on 6 istumaloosia ja puolet oli heti täynnä.

Ostin ekan juustohampurilaiseni ikinä maksoi 4 markkaa. Oli hyvä mutta tykkäsin jäätelöbaarista enemmän. Mistä nyt saa Turussa bananasplitiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan