tultiin just kaverin kans Carrolsista, kauanko Sparit on tänään auki?
Kommentit (263)
Konela mainostaa uutta Jaltaa. Näyttää kätevältä. Lähtisi 3850 markalla. Pitäisiköhän mennä ostamaan.
Mitenkähän Karpaasit pärjää Lahden MM-hiihdoissa 2001? Siellä pitäisi olla ainakin kova viestijoukkue.
Mennääks koulun jälkeen Stockalle kokeileen naisten hattuja? Mä käyn samalla moikkaamassa faijaa Yhdyspankissa, kirjoittaa shekin, se ei käytä rahaa ollenkaan. Antaa mulle Stockan kortinkin ja sillä saa ostaa koulukirjoja, Marimekon penaalin ja Rötrigin mustekynän, sen ohkasen patruunalla.
Kerääkö teidänkin koulussa tytöt niiden pikkuvihkojen papereita? Mulla on pari aika hienoa vihkoa ja oonkin saanut vaihdettua niiden papruja paljon niin et kokoelma on aika iso. Pojat kerää kaljapullojen korkkeja ja tulitikkuaskeja ja mun isosisko joka käy jo baareissa narikkalappuja ja drinkkitikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mennääks koulun jälkeen Stockalle kokeileen naisten hattuja? Mä käyn samalla moikkaamassa faijaa Yhdyspankissa, kirjoittaa shekin, se ei käytä rahaa ollenkaan. Antaa mulle Stockan kortinkin ja sillä saa ostaa koulukirjoja, Marimekon penaalin ja Rötrigin mustekynän, sen ohkasen patruunalla.
Meidän faija ei usko shekkeihin. Se käy maksamassa laskut ja hakemassa käteistä pankin konttorissa. Tapahtumat kirjataan pankkikirjaan. Kätevää kun sen ei tarvitse tutussa konttorissa tehdä muuta kuin antaa laskunippu pankkineidille ja kertoa paljonko haluaa nostaa rahaa tililtä. Jossain toisessa pankkikonttorissa oli kyselty henkkareita, ihme nipotusta, vaikka sama pankki kyseessä ja pankkikirjakin mukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän faija ei usko shekkeihin. Se käy maksamassa laskut ja hakemassa käteistä pankin konttorissa. Tapahtumat kirjataan pankkikirjaan. Kätevää kun sen ei tarvitse tutussa konttorissa tehdä muuta kuin antaa laskunippu pankkineidille ja kertoa paljonko haluaa nostaa rahaa tililtä. Jossain toisessa pankkikonttorissa oli kyselty henkkareita, ihme nipotusta, vaikka sama pankki kyseessä ja pankkikirjakin mukana!
Pankkikirjasta näkee jämptisti paljonko on rahaa tilillä. Shekkitilillähän sitä tietoa ei ole muuten kuin tiliotteessa, joka tulee postissa, yleensä jo kuukauden toinen päivä se on perillä. Siksi shekkitili on rikkaiden juttuja sanoo faija
Pakko päästä Hesan keskustaan Tiimariin. Lähdetään porukalla Soukasta linja-autolla. Stokkan kellon alla tavataan vielä pari kaveria. Sitten mennään porukalla Tiimariin ostamaan hilekyniä, ihania pikkutavaroita esim. paperikukkia ja kaikkea muuta kevään keltaista pikkutavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin töiden jälkeen Markantalossa, miten voi 28” Salora maksaa jopa 600€?
Huomenna kyllä menen Mustaan Pörssiin tai Teknisille.
Mikä häkkyrä toi € on? Mitä se tarkoittaa? Mua ärsyttää kun tuosta lähimmästä pankkiautomaatista ei saa alle 100 markan seteleitä. Pakko lähteä ostarille huomenna, että saa 50mk nostettua ja ostettuu ruokaa loppuviikoksi.
Suosi Yhdyspankkia
Onko totta että Seston nimi tulee sanoista Sekunda Stockmann?
Outoa, tästä otsikosta tuli kyllä hyvälle tuulelle. Ja vähän kaihoisalle myös.
Ootteko nähneet et Arabia on alkanut tehdä muumimukeja? Ihan kiva idea, mut epäilen että häviävät pian, tollaset lapsille suunnatut jutut menee niin nopeesti pois muodista.
Etola - kaikkea kumista ja muovista. Meidän bönde-sukulaisten yksi suosikkiputiikki stadissa aina kun ne tulee tänne kesälomalla. Toinen on Maxi-Market Leppävaarassa. Käyvät siellä ihmettelemässä kassarivistöjä ja liukuportaita jotka vie kätevästi toiseen kerrokseen.
Tänään Nordikselle kattomaan Jokerien ja Tepsin finaalisarjan huipennusta!
Pitäisi käydä Elannossa tänään ja Pullapuodissa ostamassa setsuuria.
Miks Aku Ankan taskukirjassa on vaan joka toinen aukeama värillinen :(
Voi jumalauta! Meni veneen moottoriöljyt keltaisenbeigen Ragazzin hihalle! Täytyy lähteä poistamaan uus vaatehuoneelta, vielä kun alkuviikon ajan on tarjouksessa 299mk.
Mitkä on teidän suosikkijäätelöt?
Mun on Jolla, Midi ja Urheilupuikko.
Turussa on Stokkan ja MicMacin väliin Kristiinankadulle avattu sen entisen jäätelöbaarin paikalle joku hampurilaispaikka, Hesburger. Aika suosittu näyttää olevan siel on 6 istumaloosia ja puolet oli heti täynnä.
Ostin ekan juustohampurilaiseni ikinä maksoi 4 markkaa. Oli hyvä mutta tykkäsin jäätelöbaarista enemmän. Mistä nyt saa Turussa bananasplitiä?
Oispa meidän porukoilla lounasseteleitä. Mutsi on ison yrityksen toimistossa töissä ja ne käy syömässä alakerran ruokalassa. Eipä ole lounasseteleitä, ei.
Mutsi meni tohon firmaan töihin telexinhoitajaksi samaan aikaan kun sen kaverit Marja-Liisa (se on siellä ruokalassa emäntä) ja Tarja (puhelinvaihteenhoitaja).