Mies, minkä kokoisista rinnoista pidät eniten?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on parhaat. Olen aina seurustellut hoikkien, pienirintaisten naisten kanssa. Muunlaisia en ole edes lähestynyt. Vaimolla oli tietääkseni a-kuppi, kun alettiin seurustella. Lasten saamisen myötä kasvanut b-kuppiin. Oikein seksikkäät ja terhakat on vieläkin. Niitä on mukava hyväillä ja nuoleskella esileikiksi.
Pienet on kyl parhaat ja sitäpaitsi olen havainnut, etä tuntoherkemmät kuin isot. Pari pienirintaista saanut jopa O rintojen hyväilystä ja tämäilmiö on muuten ihan tieteellisesti todistettukin.
Isotkin ihan ok jos vartalo muuten sopusuhtainen ja terhakat!
Ja tosiaan rintojen enssijainen tehtävä on houkutella uroksia kopulaatioon: voiko olla tylsempää ihmistä, kuin nämä ankeuttajat muituttamassa että rinnat on vauvojen ruokavarasto. Noo samat tyypit kuvailee rakastelua "pissavehkeiden yhteen hinkkaamiseksi". oksu
Korjaus, pienet ei todellakaan ole sen tuntoherkemmät kuin isot. Sillä ei ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa. Miehet vaan jostain syystä haluaa kuvitella näin. Itselläni on todella isot ja riippuvat ja yleisen mielipiteen mukaan ilmeisesti todella rumat rinnat. Mutta ne ovat erittäin tuntoherkät ja tuottavat minulle paljon nautintoa ja olen myös onnistunut saamaan orgasmin pari kertaa pelkästään rintojen hyväilystä. Eli tykätä saat mistä haluat, mutta älä keksi tuollaisia omia mukamas totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pienillä tisseillä varustellusta tulee olo että hän on mies. Olisi hyvä että ainakin nytkin kokoiset.
Tämäkään ongelma ei ole naisen vartalossa vaan sinun korviesi välissä.
Vierailija kirjoitti:
E kupista ylöspäin ja jos on vielä isot nännit ja nännipihat niin vielä parempi.
Niitä ihana hyvällä, imeä, nuolla ja välillä myös roiskia spermat niiden päälle.
Juurikin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on parhaat. Olen aina seurustellut hoikkien, pienirintaisten naisten kanssa. Muunlaisia en ole edes lähestynyt. Vaimolla oli tietääkseni a-kuppi, kun alettiin seurustella. Lasten saamisen myötä kasvanut b-kuppiin. Oikein seksikkäät ja terhakat on vieläkin. Niitä on mukava hyväillä ja nuoleskella esileikiksi.
Pienet on kyl parhaat ja sitäpaitsi olen havainnut, etä tuntoherkemmät kuin isot. Pari pienirintaista saanut jopa O rintojen hyväilystä ja tämäilmiö on muuten ihan tieteellisesti todistettukin.
Ja tosiaan rintojen enssijainen tehtävä on houkutella uroksia kopulaatioon: voiko olla tylsempää ihmistä, kuin nämä ankeuttajat muituttamassa että rinnat on vauvojen ruokavarasto. Noo samat tyypit kuvailee rakastelua "pissavehkeiden yhteen hinkkaamiseksi". oksu
Korjaus, pienet ei todellakaan ole sen tuntoherkemmät kuin isot. Sillä ei ole mitään tekemistä rintojen koon kanssa. Miehet vaan jostain syystä haluaa kuvitella näin. Itselläni on todella isot ja riippuvat ja yleisen mielipiteen mukaan ilmeisesti todella rumat rinnat. Mutta ne ovat erittäin tuntoherkät ja tuottavat minulle paljon nautintoa ja olen myös onnistunut saamaan orgasmin pari kertaa pelkästään rintojen hyväilystä. Eli tykätä saat mistä haluat, mutta älä keksi tuollaisia omia mukamas totuuksia.
Isot ja riippuvat on parhaat, ei todellakaan rumat😮Jos rinnat on suuret niin pakostahan ne roikkuu eikä siinä ole todellakaan mitään pahaa tai huonos, naisen ollessa päällä ne saa mukavasti suuhun napattua tai on kiva katsella kun heiluu.
Henkilökohtaisesti en voisi kuvitella suhdetta pienirintaisen naisen kanssa, mutta ei mulla ole silti tarvetta keksiä satuja pienten rintojen tuntoherkkyydestä tai sen puutteesta.
nuo kupit ja ympärysmitat näyttävät erilaisilta eri pituisilla ja kokoisilla vartaloilla. Myös liivivalmistajilla koot heittelee todella isostikin.
Parempi kuvaamaan täydellistä rinnan koko on se miten hyvin rinta mahtuu vaikkapa miehen kouraan. Toinen tykkää että se mahtuu helposti, toinen että juuri ja juuri ja joku toinen taas ettei mahdu kouraan millään.
Vastasin pienimmät, koska ne takaavat naisen hoikkuuden. Rinnat ovat täysin toisarvoiset.
Nainen ei ole nainen jos ei ole isoja tissejä. Mitään B-kuppia en itse edes kelpuuttaisi. Emännällä H-kupit ja aivan upeat puristeltavat :D
Danni Ashella vartaloon nähden hyvä koko.
Dee Williams toinen.
Kuppikoko ei välttämättä kerro mitään. Isot silti ovat kauniit.
Viikonloppu alkaa NYT minun yksityisillä seksijuhlillani... Uskallatko tulla sisään katsomaan? - https://golike.top/sexygirls
Isot mielellään ja naisen pitää myös tarjota niitä naaman eteen hoidettavaksi.
kiva kun ketjun miehillä on monenlaisia ihannerintoja :)
Rintojen koolla ja herkkyydellä todella on todettu käänteinen korrelaatio, asiaa on tutkittu useissa tutkimuksissa: pienet rinnat on tuntoherkemmät kuin isot, vieläpä melko selkeästi. Poikkeuksia tietysti on (vrt. miehet on keskimäärin pidempiä kuin naiset ei kumoudu vaikka kaikki tuntevat poikkeuksia), eli omalla kokemuksella ei ole merkitystä kun tutkitaan joidenkin asioiden korrelaatiota/kausaliteettia.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25231086/
Ote käännettynä: ”Vuoden 2014 tutkimuksessa, jossa oli 150 naista ja viisi eri rintavolyymin ryhmää, pienirintaisimman ryhmän nännien ja nännipihojen kosketusherkkyys oli selvästi suurempi kuin suuririntaisimmilla”
Vierailija kirjoitti:
Rintojen koolla ja herkkyydellä todella on todettu käänteinen korrelaatio, asiaa on tutkittu useissa tutkimuksissa: pienet rinnat on tuntoherkemmät kuin isot, vieläpä melko selkeästi. Poikkeuksia tietysti on (vrt. miehet on keskimäärin pidempiä kuin naiset ei kumoudu vaikka kaikki tuntevat poikkeuksia), eli omalla kokemuksella ei ole merkitystä kun tutkitaan joidenkin asioiden korrelaatiota/kausaliteettia.
Ote käännettynä: ”Vuoden 2014 tutkimuksessa, jossa oli 150 naista ja viisi eri rintavolyymin ryhmää, pienirintaisimman ryhmän nännien ja nännipihojen kosketusherkkyys oli selvästi suurempi kuin suuririntaisimmilla”
Ei kyllä ole kovin vakuuttava tutkimus kun otanta on ainoastaan 150 naista.
Omalla on G- kupit ja rintojen hyväily on melkeinpä varmin tapa saada hänelle raju orgasmi. Saa sätkyjä kun kielellä nypyttää nännejä eli aivan tunnottomat ne rinnat ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ote käännettynä: ”Vuoden 2014 tutkimuksessa, jossa oli 150 naista ja viisi eri rintavolyymin ryhmää, pienirintaisimman ryhmän nännien ja nännipihojen kosketusherkkyys oli selvästi suurempi kuin suuririntaisimmilla”Ei kyllä ole kovin vakuuttava tutkimus kun otanta on ainoastaan 150 naista.
Omalla on G- kupit ja rintojen hyväily on melkeinpä varmin tapa saada hänelle raju orgasmi. Saa sätkyjä kun kielellä nypyttää nännejä eli aivan tunnottomat ne rinnat ei todellakaan ole.
Joo kyllä yhden naisen subjektiivinen kokemus on luotettavampi kuin 150 naisen otokseen perustuva akateeminen tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ote käännettynä: ”Vuoden 2014 tutkimuksessa, jossa oli 150 naista ja viisi eri rintavolyymin ryhmää, pienirintaisimman ryhmän nännien ja nännipihojen kosketusherkkyys oli selvästi suurempi kuin suuririntaisimmilla”Ei kyllä ole kovin vakuuttava tutkimus kun otanta on ainoastaan 150 naista.
Imeekö myös itse omia nännejänsä
ja lisäksi. Korvaako koko ulkonäön?
Vierailija kirjoitti:
Eli onko riippuvat isot lollot paremmat kuin kiinteät puolipallot?
Oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat älykkäällä ja hillityn rauhallisella naisella olisi eräs haaveuneni kaino toive. Voisi olla esim. kirjastonhoitajatar tai opettajatar vaikkapa. Mutta ei ole mitään ylärajaa koolla, myös erittäin hyvin pienet olisi toinen vaatimaton haaveeni.
Yhdellä panolla oli G95 oli ihanat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko riippuvat isot lollot paremmat kuin kiinteät puolipallot?
On. Jos mahtuu kouraan ovat alamittaiset ja pitää laskea takaisin kasvamaan. Jos kaksikaan kouraa ei mahdu ympärille ovat täydelliset