Mies, minkä kokoisista rinnoista pidät eniten?
Kommentit (66)
Ompa täällä nyt näitä "kaikki käy, kaikki on kauniita"-tyyppejä. On se nyt kumma kun anonyymisti netissä pitää olla niin mielin kielin. Varmaan oma akka istuu vieressä vahtimassa mitä tänne kirjoittaa?
Kyllä mun nokan eteen on sattunut rumia tissejä, niin isoja kuin pieniäkin. Mun mielestä se koko ei korreloi lainkaan rintojen kauneutta, vaan lähinnä niiden yhteensopivuus kantajaansa. Esimerkiksi valtavat jalkapallot laihalla naisella on lähinnä naurettavan näköiset, samoin pienet rinnat isommalla naisella. Jos ne jostain syystä eivät sovi kokonaiskuvaan, niin ei ne hyvältä näytä. Esimerkkinä meillä töissä on nuori, sinällään ihan sievä virolaislähtöinen nainen, joka harrastaa kestävyyslajeja ja on todella laiha, varmaan alle 50kg. Mutta tissit on aivan valtavat potkupallot joista väistämättä tulee mielleyhtymä virolaiseen plastiikkakirurgiaan, niin ei se hyvältä näytä. Toinen työkaveri on taas varmaan painoltaan kolminkertainen, ja monella hänen kokoisella miehellä on isommat "man boobsit". Ei se hyvältä näytä sekään.
Sopivan kokoiset näyttää hyvälle😏
Pidän, ei vaan rakastan pieniä rintoja. Ehdoton yläraja on B-kupit.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyselin tässä jokin aika sitten tällä palstalla "rumien" tissien hyväilystä ja siellä mulle vakuuteltiin, että ei ole väliä vaikka rinnat roikkuukin. Sinne tuli oikein kivoja vastauksia miehiltä, että pääasia on, että on kiinni sellasessa naisessa, josta he tykkää ja että rumia ja vääränlaisia tissejä ei ollu kukaan nähnykään tai käsissään pidellyt. Mutta kyllä täältä taas se totuus taisi tulla, että roikkuvat ei kelpaa. Minkäs niille tosiaan itse voi, kun sattuvat suuret ja raskaat olemaan. Leikkausta harkitsen.
Kyllähän todella monet miehet pitävät suurista ja riippuvista rinnoista. Itsekin haluaisin painaa pääni sellaisia vasten ja nukahtaa siihen. Kuvailusi perusteella rintasi ovat todella upeat!
Pikkuisista luomutisuista, a-c-kokoluokka on ihana. Toki kaikki käy, ei ole tisseistä lempi kiinni.
Ei väliä, kunhan ne ovat oikeanlaisessa ihmisessä kiinni, ja niiden hyväily ja nännien imeminen on sallittua ja silloin tällöin saa ampua spermat niille.
Sama. Ei ole muita, kuin kiihottavia, kauniita, kiehtovia ja upeita rintoja naisilla. Tissimies olen, onneksi kesä piilottaa ne goddamn toppatakit :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmiä kysymyksiä taas ja saadaan suuri joukko naisia tuntemaan olonsa huonoksi, ellei ole ne isot , kiinteät, täydellisen malliset rinnat! Esineellistetään naisia ja sitten ihmetellään, miksi naiset ei ole sinut kroppansa kanssa eikä kenties nauti seksistä epävarmuutensa vuoksi.
Oivoi kun miehilläkin on mielttymyksensä :(
Peniksen koosta, miehen pituudesta ja ulkonäöstä kyllä tehdään numero jopa Ylen televisio-ohjelmissa. Näitä on ollut mm. Summerissa, Sinkut paljaana ja All-X panelissa, mutta heti kun joku ottaa puheeksi naisen painon tai rintojen koon, ollaan välittömästi puhumassa bodypositiivisuudesta.
Pitää vaan hyväksyä se, ettei voi miellyttää kaikkia. Julmaahan se on että tiettyjen ulkoisten piirteiden takia voi menettää 9/10 potentiaalista kumppanista, mutta naisilla on sentään keinoja vaikuttaa tähän. Kasvoja voi kaunistaa meikillä, rintoja voi muotoilla ja suurentaa kohtuuhintaisella ja verrattain turvallisella operaatiolla, ja ylipainosta pääsee laihduttamalla.
Rumaa miestä taas ei meikillä pelasteta, eikä pituutta saa lisää ilman erittäin tuskallista ja kallista leikkausta, eikä silläkään saa kuin jalkoihin muutaman sentin pituutta. 165 cm miehestä ei koskaan tule 180 senttistä. Peniksen pidentäminenkin on vaarallista ja vaikeaa, eikä siihenkään saa lisäpituutta kuin kymmenyksen.
Alapeukuttakaa jos olette samaa mieltä, mutta ette halua hyväksyä sitä. Yläpeukuttakaa jos hyväksytte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tyhmiä kysymyksiä taas ja saadaan suuri joukko naisia tuntemaan olonsa huonoksi, ellei ole ne isot , kiinteät, täydellisen malliset rinnat! Esineellistetään naisia ja sitten ihmetellään, miksi naiset ei ole sinut kroppansa kanssa eikä kenties nauti seksistä epävarmuutensa vuoksi.
Oivoi kun miehilläkin on mielttymyksensä :(
Peniksen koosta, miehen pituudesta ja ulkonäöstä kyllä tehdään numero jopa Ylen televisio-ohjelmissa. Näitä on ollut mm. Summerissa, Sinkut paljaana ja All-X panelissa, mutta heti kun joku ottaa puheeksi naisen painon tai rintojen koon, ollaan välittömästi puhumassa bodypositiivisuudesta.
Pitää vaan hyväksyä se, ettei voi miellyttää kaikkia. Julmaahan se on että tiettyjen ulkoisten piirteiden takia voi menettää 9/10 potentiaalista kumppanista, mutta naisilla on sentään keinoja vaikuttaa tähän. Kasvoja voi kaunistaa meikillä, rintoja voi muotoilla ja suurentaa kohtuuhintaisella ja verrattain turvallisella operaatiolla, ja ylipainosta pääsee laihduttamalla.
Rumaa miestä taas ei meikillä pelasteta, eikä pituutta saa lisää ilman erittäin tuskallista ja kallista leikkausta, eikä silläkään saa kuin jalkoihin muutaman sentin pituutta. 165 cm miehestä ei koskaan tule 180 senttistä. Peniksen pidentäminenkin on vaarallista ja vaikeaa, eikä siihenkään saa lisäpituutta kuin kymmenyksen.
Alapeukuttakaa jos olette samaa mieltä, mutta ette halua hyväksyä sitä. Yläpeukuttakaa jos hyväksytte.
Eikä joidenkin tyhmyydellekään voi valitettavasti mitään...
Pienet rinnat hoikassa sporttisessa naisessa. Kaunista katseltavaa!
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat hoikassa sporttisessa naisessa. Kaunista katseltavaa!
Täydellistä!
Sama, pienemmät rinnat ja sporttinen vartalo. Vielä jos nainen kehtaa olla ilman rintaliivejä niin aaaaaaah!
Mieluummin hieman isommat E:stä alkaen. Eikä haittaa vaikka roikkuukin, joskus sellainen painavampi ja roikkuvampi tissi on suorastaan ilo silmälle. On kuitenkin tullut huomattua, että yksin koko tai muoto ei pelkästään tee rinnoista hyvän näköisiä, vaan se on jonkinlainen kokonaisuus, johon liittyy ihminen itse kaikkine ominaisuuksineen.
Pienet, kiinteät, napakat tyttömäisessä sporttisessa kropassa!!
Sen kokoset että väliin on mukava lykkiä
Vierailija kirjoitti:
Ompa täällä nyt näitä "kaikki käy, kaikki on kauniita"-tyyppejä. On se nyt kumma kun anonyymisti netissä pitää olla niin mielin kielin. Varmaan oma akka istuu vieressä vahtimassa mitä tänne kirjoittaa?
Kyllä mun nokan eteen on sattunut rumia tissejä, niin isoja kuin pieniäkin. Mun mielestä se koko ei korreloi lainkaan rintojen kauneutta, vaan lähinnä niiden yhteensopivuus kantajaansa. Esimerkiksi valtavat jalkapallot laihalla naisella on lähinnä naurettavan näköiset, samoin pienet rinnat isommalla naisella. Jos ne jostain syystä eivät sovi kokonaiskuvaan, niin ei ne hyvältä näytä. Esimerkkinä meillä töissä on nuori, sinällään ihan sievä virolaislähtöinen nainen, joka harrastaa kestävyyslajeja ja on todella laiha, varmaan alle 50kg. Mutta tissit on aivan valtavat potkupallot joista väistämättä tulee mielleyhtymä virolaiseen plastiikkakirurgiaan, niin ei se hyvältä näytä. Toinen työkaveri on taas varmaan painoltaan kolminkertainen, ja monella hänen kokoisella miehellä on isommat "man boobsit". Ei se hyvältä näytä sekään.
Sopivan kokoiset näyttää hyvälle😏
Mulle kuitenkin merkkaa enemmän se ihminen joka niitä rintoja kannattelee eikä ne rinnat. Näin on aina ollut.
Eipä mun naisystävärtäkään haittaa mun vatsa, tyypillinen suomalainen nysä tai manboobsit, hyvin tinnun kelpaavan ihan omana itsenäni.
Näillä vuosirenkailla ja ulkomuodolla jäisi pian ilman jos vielä odottaa missovartaloa yhdistettynä mensan jäsenyyteen ja tohtorintutkintoon yms yms
Mutta jokainen tyylillään. Meitä on moneksi ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen eikä mitään käryä mihin noi senttimetrit viittaavat.
Se on rinnan alta ja päältä otettujen mittojen erotus
Ihan sama minkä kokoiset on kiinni ihanassa ihmisessä.