Mies, minkä kokoisista rinnoista pidät eniten?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen eikä mitään käryä mihin noi senttimetrit viittaavat.
Se on kuppikokoa vastaava peniksen pituus
Merkityksetöntä. Naisessa merkitsevät paljon enemmän sadat muut asiat.
Optimaalinen koko olisi ettei ne mahdu kouran sisään. Hyvin vaikea suhtautua tällaiseen naiselle jolla ei ole käytännössä ollenkaan tissejä. Vaikka eihän se heidän oma vika ole.
D ja siitä suuremmat. Saa olla täälläkin paljon parjatut "riipputissit", mielestäni ne on seksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
C on paras. Mukavat puristella ja näyttävät kivalta ja pystyy panemaan tissien väliin. Isommat roikkuvat väistämättä ja haittaavat turhan paljon liikkumista..
Miten ihmeessä sun liikkumista häiritsee naisen isot tissit? 😉
Rinnoissa ihan sama homma kuin naisissakin. Jonain päivänä kiinnostelee punapäät, toisena blondit tai brunetet. Joskus pitkähiuksiset, joskus lyhythiuksiset. Josku lyhyet naiset ovat todella seksikkäitä ja seuraavana päivänä pitkät.
Ei rinnoistakaan voi sanoa minkä kokoisista pitää eniten. Ihan on päivästä kiinni.
Kaikilla saa olla omat mieltymykset rintojen koon suhteen, mutta se kun aikuinen mies puhuu nuorista "pikkutisuleista" on kuvottavaa. Ja melko epäilyttävää.
Oikeasti kaikenlaisista, mutta eniten kiihottaa naiset, joilla on painavat, ekstrapehmeät ja riippuvat rinnat. Monilla muodokkaammmilla naisilla on sellaiset ja mielestäni ne ovat parasta!
Eniten vaikuttaa se käyttöjärjestelmä mihin ne tissit on kytketty. Koko on toisarvoinen asia.
Rintojen ja nännien muoto on minulle tärkeämpää kuin utareiden koko. Itse pidän eniten törröttävistä tisseistä, olivat sitten terhakkaat pikkunöpöt tai ns. ohjustissit. Pidän myös, että aerolat (nännipihat) ovat selvästi näkyvät.
Itse asiassa ainoat tissimallit mistä en pidä ollenkaan ovat suipponevat patalaput. Eli sellaiset hyvin litteät ja mitättömät kolmioliuskat, missä ei ole ollenkaan terhakkuutta. Muistan kun eräs nainen oli muuten hyvä sängyssä ja erinomainen suutelija, mutta en halunnut jatkoja johtuen kolmiomallisista ja litteistä patalapputisseistä, missä hyvin pienet nännit. En toki maininnut asiasta mitään, eikä se olisi muutenkaan ollut kuin pelkkä seksisuhde.
E kupista ylöspäin ja jos on vielä isot nännit ja nännipihat niin vielä parempi.
Niitä ihana hyvällä, imeä, nuolla ja välillä myös roiskia spermat niiden päälle.
Pienillä tisseillä varustellusta tulee olo että hän on mies. Olisi hyvä että ainakin nytkin kokoiset.
Pienet on parhaat. Olen aina seurustellut hoikkien, pienirintaisten naisten kanssa. Muunlaisia en ole edes lähestynyt. Vaimolla oli tietääkseni a-kuppi, kun alettiin seurustella. Lasten saamisen myötä kasvanut b-kuppiin. Oikein seksikkäät ja terhakat on vieläkin. Niitä on mukava hyväillä ja nuoleskella esileikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen eikä mitään käryä mihin noi senttimetrit viittaavat.
Desilitrat kertoisivat enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävälläni on omaan makuuni täydelliset tissit. Mahtuvat hyväillessä kämmeniini kuin hansikas.
Hansikas-sanan käyttäminen tissien yhteydessä tuo välittömästi mieleen tyhjät rukkaset.
Pienet on kyllä tosi kuumottavat. Etenkin kun nännit kovettuvat ja näkyvät paidan läpi
Isot TISSIT on parasta. Pienet ei sytytä.
Tyttöystävälläni on omaan makuuni täydelliset tissit. Mahtuvat hyväillessä kämmeniini kuin hansikas.