Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turn off, jos mies ei tarjoa ekoilla treffeillä?

Vierailija
10.05.2021 |

Tapaatko enää uudestaan jos ei mies tarjoa kahvia/bisseä tms?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on turha odottaa naisellista naista, jos ei ole edes halukas tarjoamaan treffeillä :D

Vierailija
102/107 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan mielelläni naisille joilta tiedän saavani pillua. Jos siitä on epäselvyyttä niin kumpikin maksaa omansa tai maksetaan vuorotellen.

Vierailija
104/107 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten osui ensimmäistä kertaa omalla kohdalle: mies kysyi treffeille ja lupauduin lähtemään. Ehdotin, että voitaisiin käydä jotakin ulkoaktiviteettia tekemässä (kävelyllä, hölkällä, istumassa rantakalliolla). Hän halusi syömään. Sinne sitten lähdettiin.

No, tottakai oletin, että hän maksaa, koska oli vielä valinnut kalliimmanpuoleisen ravintolan normaalina arki-iltana. Kun maksun aika tuli, niin kaveri tokaisi, että erikseen - minulla meinasi vedet mennä väärään kurkkuun tässä kohtaa.

Kyseli vielä kovasti, että josko seuraavalla kerralla mentäisiin kävelylle tai hölkkälenkille. En sanonut mitään - mietin vain mielessäni, että olisi seuraavalla kerralla tietenkin tarjonnut, mutta nytpä ei kiinnosta nähdä enää ollenkaan. Taisi olla niitä kavereita, jotka ravaavat maanisesti treffeillä, joten ei olekaan varaa maksaa - tai sitten oli vain täysin peeaa

Vierailija
105/107 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovin vain kahvitreffejä tai vaikka kävelylle rantaan ja jätskit siinä yhteydessä. Jos mies ei tarjoa, niin oletan että mies on sarjatreffailija, pihi, talous (eli myös muu elämä) rempallaan tai hänestä ei löydy ollenkaan perinteistä herranmiestä. Tai sitten se todennäköinen, että mies ei pitänyt minusta, eikä näe tapailulle jatkoa. Mun ei tarvi päätellä mikä noista, sillä kaikki on automaattisesti ei jatkoon.

Jos mies tarjoaa, suostun sen mukaan näenkö tapailulle jatkoa. Jos toisia treffejä ei mun puolesta ole tulossa, niin maksan vaikka väkisin omani. Jos toiset treffit kiinnostaa, otan vastaan ja kiitän kauniisti ja tarjoan itse seuraavalla kerralla.

106/107 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se sitten osui ensimmäistä kertaa omalla kohdalle: mies kysyi treffeille ja lupauduin lähtemään. Ehdotin, että voitaisiin käydä jotakin ulkoaktiviteettia tekemässä (kävelyllä, hölkällä, istumassa rantakalliolla). Hän halusi syömään. Sinne sitten lähdettiin.

No, tottakai oletin, että hän maksaa, koska oli vielä valinnut kalliimmanpuoleisen ravintolan normaalina arki-iltana. Kun maksun aika tuli, niin kaveri tokaisi, että erikseen - minulla meinasi vedet mennä väärään kurkkuun tässä kohtaa.

Olisihan sä itse treffejä sovittaessa voinut suoraan sanoa, että se hänen ehdottama paikka on hieman liian kallis sinulle ja haluaisit mennä johonkin edullisempaan ravintolaan.

Vierailija
107/107 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat turnoffeja. Jatkoa ei tule ihan periaatteesta ellei ole jotenkin tosi kiinnostava mies. Käytöstavat tulee olla herrasmiesmäiset. Suhteen edetessä voin joskus tarjota, maksaa omani jne. Mutta ainakin alkuun, kun miehen pitäisi tehdä naiseen vaikutus. Entiseni ei antanut koskaan lupaa maksaa, eikä yksi lääkäri, jota tapasin.