Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turn off, jos mies ei tarjoa ekoilla treffeillä?

Vierailija
10.05.2021 |

Tapaatko enää uudestaan jos ei mies tarjoa kahvia/bisseä tms?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiderkulttuurissa kumpikin tarjoaa omat sukupuolitautinsa toiselle pyytämättä, ihan ilmaiseksi.

Vierailija
82/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. Minun nuoruudessani nainen osti omat juomansa, koska jos hyväksyi miehen tarjoaman juoman, moni mies oletti, että saa seksiä. Jos oli kiinnostusta mieheen, niin tarjottiin kierroksia toisillemme. En lähtisi treffeille, joilla mies ei edes yrittäisi tarjota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi treffeille, joilla mies ei edes yrittäisi tarjota.

Kysyt siis etukäteen tarjoaako?

Vierailija
84/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kohtelias tapa, että mies maksaa jos on kutsunut ja varsinkin jos kyseessä on kahvit/lasilliset. Ulkomaillahan se on itsestäänselvyys, että mies maksaa. Suomijuntit ei tajua/halua maksaa ja sitten kitisee, kun ei saa naista.

Vierailija
85/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun aikoinani se oli ihan tavallista, että mies tarjosi. Ei sitä kukaan ihmetellyt, eikä siitä meuhkattu niin kuin nykyisin.

N51

Ja minun aikoinani ihan normaalia, että molemmat maksoi omansa eikä siitä numeroa tehty.

N47

Vierailija
86/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off jos nainen ei anna eka treffeillä? Kyllä ennen oli asiat paremmin.

Vierailija
87/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat valmiita lentämään Usasta päästäkseen treffeille, toiset taas eivät halua ajaa 100 kilometriä tavatakseen. Eli kannattaa etsiä mies, joka tykkää sinusta niin paljon että on valmis panostamaan!

Köyhä, järjenköyhä ja sieluton tusinatollo on ihminen, joka "panostaa" vain rahallisesti.

Vierailija
88/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan kohtelias tapa, että mies maksaa jos on kutsunut ja varsinkin jos kyseessä on kahvit/lasilliset. Ulkomaillahan se on itsestäänselvyys, että mies maksaa. Suomijuntit ei tajua/halua maksaa ja sitten kitisee, kun ei saa naista.

Painu sinne ulkomaille sitten.

Vierailija
89/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu sinne ulkomaille sitten.

Millionairematch. Onnenonkijan saa ilmiantaa. Piru vieköön onpi ulkomailla :D

Vierailija
90/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko on kunnon pihi tai saita, niin se on turn off.

Mutta en itse kuitenkaan valitsisi sitä kalleinta juomaa.

Mies maksaa ennen naista, niin siinähän se selviää, jos ei kahta kahvikuppia pysty maksamaan, niin ei hyvä tulevalle suhteelle. Itse pystyn kyllä kaksi kahvia maksamaan.

Vierailija
91/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pystyn kyllä kaksi kahvia maksamaan.

Miksi et sitten maksa?

Vierailija
92/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtisin treffeille miehen kanssa, haluaisin keskustella ihan muista asioista kuin siitä kuka sen juoman maksaa. Jos joudun asiasta keskustelemaan, en todellakaan halua tavata samaa tyyppiä enää ikinä.

Vierailija
93/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten maksa?

En halua varatonta miestä, kenellä ei ole tilillä edes 5€.

Vierailija
94/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten maksa?

Eli jos sinä tarjoat, niin se tarkoittaa että miehellä ei ole rahaa?

Vierailija
95/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei muutaman euron kahvia tarjoa, se kertoo pihiydestä, ahneudesta, itsekkyydestä, köyhyydestä, kyvyttömyydestä toisen huomioon ottamiseen ja käytöstapojen puutteesta. Yleensä nämä pihimiehet katsovat tarkkaan, että ovat aina saamapuolella suhteessa ja lokkeilevat ja siipeilevät surutta naisen kustannuksella, vaikka olisivat kuinka varakkaita. Hyvä esimerkki se rikas sijoittaja, joka vaati naista maksamaan puolet luxusasuntonsa kuluista, johon naisella ei edes ollut varaa. Bänksit tuli, vaikka mies sitten yritti ettei naisen tarvitsisikaan osallistua ollenkaan asunnon kuluihin.

Tuskinpa kurjat ylijäämämiehet niin usein treffeille edes pääsevät, että 5€ panostus silloin tällöin tarjottaviin mittavaa lovea lompakkoon tekee. Jos se toiselle tarjoaminen on liian kauheaa, niin alkakaa harrastaa ilmaisia kävelytreffejä tai tyytykää olemaan ilman naista, niin rahatkin säästyy. Häät ja lapset ne kuluja tuo joka tapauksessa, säästyy ne vähät rahanne kokonaan itsellenne, säästytte monelta menoerältä, teikäläisten on parasta olla yksin!

Vierailija
96/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei muutaman euron kahvia tarjoa, se kertoo pihiydestä, ahneudesta, itsekkyydestä, köyhyydestä, kyvyttömyydestä toisen huomioon ottamiseen ja käytöstapojen puutteesta.

Ja jos nainen ei muutaman euron kahvia tarjoa, se kertoo mistä?

Vierailija
97/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten maksa?

Eli jos sinä tarjoat, niin se tarkoittaa että miehellä ei ole rahaa?

Ei tarkoita. Jos mies ei ekalla tapaamisella pysty edes kahvia maksamaan, niin suhdetta ei todennäköisesti synny, en halua kitupiikkiä puolisoksi. Kumpikin voi kyllä maksaa vaikka vaan omansa, niin ok, mutta tuskinpa toisia treffejäkään tulee, se riippuu enemmän sitten luonteesta.

Eli mitä aloitukseen tulee, niin turn off, varsinkin jos mies on itse ehdottanut treffejä kahvilassa. Baariin en ekoille treffeille edes lähtisi, siinäkin jo 1 oluen hinnalla saisi kaksi kahvia.

Vierailija
98/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei muutaman euron kahvia tarjoa, se kertoo pihiydestä, ahneudesta, itsekkyydestä, köyhyydestä, kyvyttömyydestä toisen huomioon ottamiseen ja käytöstapojen puutteesta.

Ja jos nainen ei muutaman euron kahvia tarjoa, se kertoo mistä?

Kuka on sanonut että nainen ei tarjoaisi 2 kahvia?

Vierailija
99/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies pyysi minut teelle, eikä edes sitä 1,5€ teetä minulle tarjonnut! Minusta se kertoi sellaisesta saituudesta, kitupiikkiydestä ja törppöydestä, että välittömästi meni kyseisellä tyypillä chäänssit minuun!

Vierailija
100/107 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei muutaman euron kahvia tarjoa, se kertoo pihiydestä, ahneudesta, itsekkyydestä, köyhyydestä, kyvyttömyydestä toisen huomioon ottamiseen ja käytöstapojen puutteesta. Yleensä nämä pihimiehet katsovat tarkkaan, että ovat aina saamapuolella suhteessa ja lokkeilevat ja siipeilevät surutta naisen kustannuksella, vaikka olisivat kuinka varakkaita. Hyvä esimerkki se rikas sijoittaja, joka vaati naista maksamaan puolet luxusasuntonsa kuluista, johon naisella ei edes ollut varaa. Bänksit tuli, vaikka mies sitten yritti ettei naisen tarvitsisikaan osallistua ollenkaan asunnon kuluihin.

Tuskinpa kurjat ylijäämämiehet niin usein treffeille edes pääsevät, että 5€ panostus silloin tällöin tarjottaviin mittavaa lovea lompakkoon tekee. Jos se toiselle tarjoaminen on liian kauheaa, niin alkakaa harrastaa ilmaisia kävelytreffejä tai tyytykää olemaan ilman naista, niin rahatkin säästyy. Häät ja lapset ne kuluja tuo joka tapauksessa, säästyy ne vähät rahanne kokonaan itsellenne, säästytte monelta menoerältä, teikäläisten on parasta olla yksin!

Olen samaa mieltä. Jos minä olen treffejä varten nähnyt niin paljon vaivaa, että olen laittautunut nätiksi ja raahautunut paikalle, oletan, että mies tarjoaa kahvit / viinit, eikä asiasta tarvitse mitenkään keskustella, vaan se on itsestäänselvyys. Näin on tapahtunutkin. Kovin monilla treffeillä en ole edes käynyt, katson tarkkaan kenen kanssa treffeille lähden, enkä todellakaan pihien tyhjätaskujen kanssa. Viimeksi olin treffeillä kolme vuotta sitten miehen kanssa, joka tarjosi kahvit ja leivoksen ja siitä asti minä olenkin sitten kokkaillut hänelle :-)