Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turn off, jos mies ei tarjoa ekoilla treffeillä?

Vierailija
10.05.2021 |

Tapaatko enää uudestaan jos ei mies tarjoa kahvia/bisseä tms?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä järjestän ensitreffit kävelytreffeiksi. Mukaan otan termariin kahvia tai teetä, kaksi mukia ja jotain syötävää molemmille. Mielenkiinnolla katson millaisella varustuksella se mies ilmestyy paikalle. Nykyinen kumppanini tuli vitivalkoisessa kauluspaidassa ja siisteissä kaupunkikengissä... Silti rämpi ihan tyytyväisenä ja iloisena mun perässä pitkin pusikoita.

Ihanaa!!!

Vierailija
42/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edistys ja tasa-arvo kiinnostaa naisia tasan siihen asti kun niistä on naisille hyötyä. Mutta todellinen testi tasa-arvolle tulee.silloin kun naisen pitäisi itse luopua jostain, kuten ilmaisesta treffitarjoilusta. Sitten siitä tuleekin hyviä tapoja, toisen huomioimista yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä järjestän ensitreffit kävelytreffeiksi. Mukaan otan termariin kahvia tai teetä, kaksi mukia ja jotain syötävää molemmille. Mielenkiinnolla katson millaisella varustuksella se mies ilmestyy paikalle. Nykyinen kumppanini tuli vitivalkoisessa kauluspaidassa ja siisteissä kaupunkikengissä... Silti rämpi ihan tyytyväisenä ja iloisena mun perässä pitkin pusikoita.

Kivat treffit - mutta ettekö te ennakkoon juttele mitä on ohjelmassa? Siis että mennäänkin pitkin pusikoita?

Minä kyllä nauttisin picnic-treffeistä metsäaukiolla tmv, mutta jos olisi vain sovittu 'kävelytreffeistä' haluaisin ehkä olla aavistuksen edustavammissa varusteissa, mikä olisi aika hölmöä.

Vierailija
44/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edistys ja tasa-arvo kiinnostaa naisia tasan siihen asti kun niistä on naisille hyötyä. Mutta todellinen testi tasa-arvolle tulee.silloin kun naisen pitäisi itse luopua jostain, kuten ilmaisesta treffitarjoilusta. Sitten siitä tuleekin hyviä tapoja, toisen huomioimista yms.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
45/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat treffit - mutta ettekö te ennakkoon juttele mitä on ohjelmassa? Siis että mennäänkin pitkin pusikoita?

Minä kyllä nauttisin picnic-treffeistä metsäaukiolla tmv, mutta jos olisi vain sovittu 'kävelytreffeistä' haluaisin ehkä olla aavistuksen edustavammissa varusteissa, mikä olisi aika hölmöä.

Joo. Siis minä ehdotin metsäkävelyä tässä viimeisimmässäkin tapauksessa. Ei ollut mies sitten innostuksissaan(?) ajatellut yhtään tarkemmin. Mutta minuun teki vaikutuksen, ettei siitä sitten mitään suurempaa ongelmaa tehnyt. Ja hieman liioittelin, en nyt mihinkään ryteikköihin sentään vienyt.

Minusta on kiva pukeutua ekoille treffeille hieman ”huonommin” ja tehdä vaikutus luonteellani. Riippuen miehestä voivat seuraavat treffit sitten olla toisenlaisissa puitteissa. Tai sitten ei ja jatketaan metsissä tai muissa hieman romuluisimmissa ympäristöissä. Ja sitten onkin kiva yllättää myös sillä toisella puolella itsestäni laittautumalla hieman enemmän sitten kun joskus päädytään ravintolatreffeille tai vastaavalle.

Vierailija
46/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna tarjota jos mies yrittää. Kuulun siihen sukupolveen joka pitää omituisena ajatuksena sitä, että yhdessä on päätetty lähteä treffeille ja miehen pitäisi siinä tilanteessa jotenkin lahjoa naista. Minun seurani on ilmaista, kun päätän itse kenen kanssa ja missä tilanteissa aikani vietän.

Niin minunkin seurani. Kahviloissa ei yleensä kuitenkaan katsota hyvällä niitä, jotka eivät osta mitään, ja jos mies nimenomaan kahvilaan haluaa niin pidän kyllä oletuksena että hän maksaa kahvilalle minunkin kahvini.

Miksi sovit treffit kahvilaan jos et halua sieltä mitään ostaa?

Enhän minä sovikaan. Minä puhun koko ajan tilanteesta, jossa mies haluaa tavata kahvilassa.

Oman puolisoni kanssa ensimmäiset treffit olivat kävelytreffit omasta aloitteestani. Mutta näissä ketjuissa on niin monta kertaa jankattu, että pitää luoda puitteet, pitää mennä kahvilaan, pitää mennä romanttiselle illalliselle, pitää olla maksullista toimintaa, että vastaan sen mukaisesti. Ei asia edes koske minua enää.

Minä en ymmärrä, miksi mies ei ehdota kävelytreffejä, jos kerran hän ei halua tarjota.

Kyllä kävelytreffeilläkin nainen yleensä pyytää, että mennään kahville johonkin (ja mies maksaa). Naisiin on sisäänrakennettu mekanismi, joka pyrkii hyötymään miehistä yleensä rahallisesti.

Ok. Entä miten tuo on vaikuttanut sinuun? Treffailuusi, parisuhteeseesi jne?

Lopetin kokonaan tuon tyyppiset treffit. Viimeiset 10 vuotta olen pyytänyt Venäjältä naisen tulemaan suoraan luokseni esimerkiksi viikonlopuksi. Joutuu yleensä silloinkin maksamaan vähän, mutta saa rahoille vastinetta.

Eikö venäläisnaisilla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Järkyttävää.

Vierailija
47/107 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna tarjota jos mies yrittää. Kuulun siihen sukupolveen joka pitää omituisena ajatuksena sitä, että yhdessä on päätetty lähteä treffeille ja miehen pitäisi siinä tilanteessa jotenkin lahjoa naista. Minun seurani on ilmaista, kun päätän itse kenen kanssa ja missä tilanteissa aikani vietän.

Niin minunkin seurani. Kahviloissa ei yleensä kuitenkaan katsota hyvällä niitä, jotka eivät osta mitään, ja jos mies nimenomaan kahvilaan haluaa niin pidän kyllä oletuksena että hän maksaa kahvilalle minunkin kahvini.

Miksi sovit treffit kahvilaan jos et halua sieltä mitään ostaa?

Enhän minä sovikaan. Minä puhun koko ajan tilanteesta, jossa mies haluaa tavata kahvilassa.

Oman puolisoni kanssa ensimmäiset treffit olivat kävelytreffit omasta aloitteestani. Mutta näissä ketjuissa on niin monta kertaa jankattu, että pitää luoda puitteet, pitää mennä kahvilaan, pitää mennä romanttiselle illalliselle, pitää olla maksullista toimintaa, että vastaan sen mukaisesti. Ei asia edes koske minua enää.

Minä en ymmärrä, miksi mies ei ehdota kävelytreffejä, jos kerran hän ei halua tarjota.

Kyllä kävelytreffeilläkin nainen yleensä pyytää, että mennään kahville johonkin (ja mies maksaa). Naisiin on sisäänrakennettu mekanismi, joka pyrkii hyötymään miehistä yleensä rahallisesti.

Ok. Entä miten tuo on vaikuttanut sinuun? Treffailuusi, parisuhteeseesi jne?

Lopetin kokonaan tuon tyyppiset treffit. Viimeiset 10 vuotta olen pyytänyt Venäjältä naisen tulemaan suoraan luokseni esimerkiksi viikonlopuksi. Joutuu yleensä silloinkin maksamaan vähän, mutta saa rahoille vastinetta.

Eikö venäläisnaisilla ole mitään itsesuojeluvaistoa? Järkyttävää.

Ensin pitää jonkun aikaa chattailla ja videochattailla, jolloin naiselle selviää, että tuo on hyvä mies.

48/107 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksia:

Olen käynyt 19kk aikana ensitreffeillä 21 eri miehen kanssa. Suurin osa heistä oli minua suurituloosempia(itse olen hoitaja). Näistä treffeistä kolmet oli kahvilassa, muut 18 ravintolassa päivällinen/illallinen. Yksi mies tarjoutui maksamaan minun loppulaskuni (30€) , mutta en antanut, kun en ollut kiinnostunut miehestä ja minua olisi harmittanut hänen puolestaan, jos hän olisi heittänyt hukkaan noin ison summan. Sitten kerran olin päivällisellä Rossossa ja kun tarjoilija toi jälkiruuat, pyysi tarjoilijaan samalla tuomaan laskut ja mainitsin, että maksetaan erikseen. Kun tarjoilija oli mennyt, sanoi mies, että kyllä hän olisi voinut tarjota. Mietin vaan, että no miksei hän sitten sanonut sille tarjoilijalle, että tuo vaan yksi lasku tai olisihan se mies silti voinut maksaa minunkin laskun, vaikka tarjoilija toikin kaksi erillistä laskua. Sitten kerran olin illallisella melko kalliissa ravintolassa ja kun tarjoilija toi jälkiruuat, pyysi laskua ja sanoin, että maksetaan erikseen. Tähän mies sanoi tarjoilijalle, että tuo vaan yksi lasku. Sitten kun tarjoilija toi laskun, oli sen loppusumma 75€ ja mies laittoi pöytään 50€ setelin.

Ja kerran kävin ravintolassa diplomi-insinöörin kanssa ja se olikin sellainen ravintola, jossa oli pöytiintarjoilu, mutta lasku piti mennä maksamaan kassalle. Mentiin sitten kassalle samaan aikaan ja kun tarjoilija kysyi, että maksetaanko samasta vai erikseen, käänsi mies katseen minuun päin sen näköisenä, että maksanko minä molempien laskun vai maksaako kumpikin vain omansa. Ja minä siis vastasin, että maksetaan erikseen. Minä en ala 1700€ nettopalkallani maksamaan jonkun kovapalkkaiseen diplomi-insinöörin ruokia.

Vierailija
49/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se itselleni kieltämättä turn off, jos mies ei tarjoa. En hirveästi live-treffeillä enää käykään, ei oikein huvita vaivautua laittautumaan, kun ei kai miehet sitä vaivannäköä oikein arvosta edes. Treffipyyntöjä kyllä satelee tinderissä, mutta hoidan tutustumisen mieluummin puhelimessa ja aika harvoin kiinnostusta on tarpeeksi, että haluaisi livenä nähdä.

Vierailija
50/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aikoinaan kysyin ensimmäisillä treffeillä ukolta, että maksetaanko yhdessä vai erikseen? ukko katsoi kieroon. hyvin syötettynä ja juotettuna kysäsin päivän päätteeksi, jotta panisikko? ukko tokaisi, että panisin, mutten tänään. ensi treffeistä alkaen, en ole maksanut mistään mitään. tätä on nyt jatkunut 26 vuotta. pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
51/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet, jotka sanotte ettei naiset lähde treffeille, niin tarjoaisitteko ekoilla treffeillä?

Vierailija
52/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarjoaisi ? Kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
53/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen red flag!

Vierailija
54/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on turn off

Vierailija
55/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin valmis tarjoamaan seksiä heti ekoilla treffeillä vaan eipä ole kelvannut.

Vierailija
56/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähtisin naisen kanssa treffeille jos se ei tarjoa minulle mitään.

Vierailija
57/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ollut jostain syystä aina suorastaan kiusallista jos mies maksaa. Erityisesti jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta, enkä itse osaa vastavuoroisesti olla. Pääsääntöisesti haluan aina itse maksaa kaikki menoni tilanteesta riippumatta ja pidän siitä aika tiukasti kiinni. Toisaalta onhan se kai vähän epäromanttista.

Vierailija
58/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tapaan. Miksi miehen pitäisi tarjota sen sijaan että minä tarjoaisin. Ihan normaalia, että molemmat maksavat oman osansa. 

Vierailija
59/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään deittaillaan niin paljon, että kenen kukkaro kestää kaikkia treffejä, joten ilman muuta molemmat maksavat oman osuutensa. 

Vierailija
60/107 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei nykyään eletä jossain 1800-luvulla vaan nyt ollaan nykyajassa, jolloin on täysin selvää, että molemmat maksavat osuutensa treffeillä.