Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona-rokote, otanko sen vai en minun tilanteessani?

Vierailija
10.05.2021 |

Nythän on niin, että meidät kansalaiset on laitettu sellaiseen valintatilanteeseen koronarokotteen vastaanottamisemme suhteen, että kysynkin nyt täältä, että antaisitteko pistää kyseisen rokotteen, jos ja kun ette olisi yhtäkään influenssarokotetta ottaneet koskaan? Ja vihurirokko-rokotteesta olisitte saaneet kyseisen rokon rokotuksen jälkioireena kuumeinen ja iho-oireineen? Lisäksi teillä olisi borreliaverikokeesta tullut jo kolmannen verikoenäytteen mukaan tulos arvo reippaasti yli sallittujen viitearvojen, mutta sitä koholla olevaa arvoa ei ole vielä tutkittu jatkotutkimuksin? Mitäpä tekisitte samankaltaisessa tilassanne? Etenkin kun elimistössänne olisi jo todettu monenmoista vakavaa oireilua vuosien ajan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako rokotteen myöhemmin vai onko se otettava silloin, kun oman ikäryhmän rokotus aloitetaan?

Vierailija
42/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä aivopestään kaiken aikaa ottamaan rokote ja rokotteet.

Rokotteet eivät ole tehokkaita ja turvallisia. En ota rokotetta.

Vastustuskykyä voi vahvistaa turvallisin keinoin. Kuten terveellisellä ruoalla, vitamiineilla, hivenaineilla, treenillä, hyvällä kunnolla ja terveellisellä elintavoilla.

Nyt alapeukkojen vyöry 😘

Nii mut sillo joutuisi ottaa ite vastuuta terveydestään enkä mä haluuuu ☹️☹️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi neuvoa muita, mutta omasta puolestani sanon, etten ainakaan kiirehdi rokotteen ottamisessa. Minulla on keskushermoston autoimmuunisairaus, ja viimeksi kun rokote tuotiin kiireellä markkinoille, eli sikainfluenssarokote, se aiheutti pienelle osalle haittavaikutuksena keskushermoston autoimmuunisairauden, narkolepsian.

Olemassaoleva autoimmuunisairaus lisää uusien autoimmuunireaktioiden riskiä. Tämän verran tiedän, vaikken asiantuntija olekaan.

Lääkärit sanovat varmaan lähes aina, että ilman muuta rokote kannattaa ottaa.

Vierailija
44/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kuulu sun rokotteen ottamisesi ap.

Kysy asiaa lääkäriltä.

Ja kait sinäkin olet lapsuudessasi kaikki ne ns. pakolliset rokotteet ottanut.

Kukaan ei pakota ottamaan koronarokotetta.

Eikä lääkärit ota kantaa siihen, he voivat vain tarvittaessa neuvoa, mutta eivät sano että ota tai älä ota.

Turhanpäiväinen ja provolta maistuva aloitus.