Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona-rokote, otanko sen vai en minun tilanteessani?

Vierailija
10.05.2021 |

Nythän on niin, että meidät kansalaiset on laitettu sellaiseen valintatilanteeseen koronarokotteen vastaanottamisemme suhteen, että kysynkin nyt täältä, että antaisitteko pistää kyseisen rokotteen, jos ja kun ette olisi yhtäkään influenssarokotetta ottaneet koskaan? Ja vihurirokko-rokotteesta olisitte saaneet kyseisen rokon rokotuksen jälkioireena kuumeinen ja iho-oireineen? Lisäksi teillä olisi borreliaverikokeesta tullut jo kolmannen verikoenäytteen mukaan tulos arvo reippaasti yli sallittujen viitearvojen, mutta sitä koholla olevaa arvoa ei ole vielä tutkittu jatkotutkimuksin? Mitäpä tekisitte samankaltaisessa tilassanne? Etenkin kun elimistössänne olisi jo todettu monenmoista vakavaa oireilua vuosien ajan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden rokotusten jälkeen tulee 100% aina jotain pientä, oli se rokotus mikä tahansa. Itsellä ei tullut Pfizerista kun olkapään lihas kipeäksi yhdeksi vuorokaudeksi, muuta en ole huomannut. Kyllähän se on niin, että tuosta rokotepassista tulee standardi (piditte tai ette) ja ilman sitä elämä voi olla hankalaa. Toki jos ei kiinnosta käydä missään niin...

Vierailija
22/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden rokotusten jälkeen tulee 100% aina jotain pientä, oli se rokotus mikä tahansa. Itsellä ei tullut Pfizerista kun olkapään lihas kipeäksi yhdeksi vuorokaudeksi, muuta en ole huomannut. Kyllähän se on niin, että tuosta rokotepassista tulee standardi (piditte tai ette) ja ilman sitä elämä voi olla hankalaa. Toki jos ei kiinnosta käydä missään niin...

Ainakaan tuolla perusteella en ota rokotetta, että kiristetään vapauksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jo valmiiksi yksi autoimmuunisairaus eli kilpparin autoimmuuni vajaatoiminta. Lisäksi trombosyytit luonnostaan liki 500 eli korkeahkot. En taida ottaa.

Oi, sinullakin 😘

Minulla on nivelpsoriasis, autoimmuunisairaus.

Sama, trombosyytit laukkaa, 572 oli huhtikuussa.

On noussut pikkuhiljaa vuosien mittaan. Vuoden päästä, jos sama jatkuu mennään yli 600.

En haluaisi lääkitystä. Voi, kun tietäisin miten laskea luontaisin keinoin.

Uskon, ettei sairaudet eivät ole lääkkeiden puutetta. Vaan jotain muuta on vinossa.

Mikä ihme se on, että ihmisillä on tarve alkaa tuomaan julki omia terveydellisiä ongelmiaan ja melkeinpä pyrkiä aina nokittamaan. "ei tuo mitään, mulla kasvaa nenä perssiissä ja käsi päässä, veri on muuttunut viiniksi ja kuuloki reistaa..."

Vierailija
24/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tolkutetaan ottamaan lääkäriinsä yhteyttä, jahhas mut minun asuinpaikkakunnalla on jo ollut omienkin kroonistuneiden fyysisten sairauksien takia hoito ja tutkiminen ihan kokemusperäisesti tasoltaan onnetonta. Paikkakunnallani ei ole edes yliopistollista keskussairaalaa lainkaan ja lähetteet tökkivät toisella paikkakunnalla sijaitsevaan suureen sairaalaan hiononlaisesti. Sairaanhoitopiirissämme sijaitsevaan keskussairaalaankin tulevat esim. kirurgian erikoislääkärit muualta ns. keikkalääkärin habituksella leikkaamaan.

Vierailija
25/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tolkutetaan ottamaan lääkäriinsä yhteyttä, jahhas mut minun asuinpaikkakunnalla on jo ollut omienkin kroonistuneiden fyysisten sairauksien takia hoito ja tutkiminen ihan kokemusperäisesti tasoltaan onnetonta. Paikkakunnallani ei ole edes yliopistollista keskussairaalaa lainkaan ja lähetteet tökkivät toisella paikkakunnalla sijaitsevaan suureen sairaalaan hiononlaisesti. Sairaanhoitopiirissämme sijaitsevaan keskussairaalaankin tulevat esim. kirurgian erikoislääkärit muualta ns. keikkalääkärin habituksella leikkaamaan.

Jatkaen vielä, että suurin osa esim. eri syöpiin sairastuneista täällä asuvista tunnetuistani ihmisistä eivät ole selviytyneet meidän sairaanhoitopiirissä sijaitsevien sairaaloiden hoidoista huolimatta hengissä, mutta esim. siellä, jossa on tasokas yliopistollinen sairaalatason hoito ja leikkaukset, ovat sairastuneet jopa parantuneet oikeiden hoitotoimenpiteidensä jälkeen.

Vierailija
26/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan tuolla perusteella en ota rokotetta, että kiristetään vapauksilla.

Tiedätkö, ei voisi vähempää kiinnostaa otatko vai et. Oma ratkaisusi ja elät sen mahdollisesti tuomien rajoituksien kanssa ihan itseksesi.

Vierailija
27/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun kannattaa kysyä lääkäriltä kun noita vaivoja näyttää olevan.

Tiedä sitten miten itse koronatartunnastakaan selviäisit.

Ap. Niinpä? Ja mitäpä se terveyskeskuksen tasoinen yleislääkäri tietäisi sen paremmin, ja kun ei erikoislääkärin vastaanottoaikaa edes ole vieläkään tullut, vaikka ns. Omalääkärini lupasi lähetteet lähettää!!!

Haistakoot pitkät, en ota riskiä jostain vähän tutkitusta Korona-rokotteesta, joka ei välttämättä edes suojaa anna tartunnalta.

Vierailija
28/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet tuon mahdollisen borreliabakteerin aiheuttaman taudin vaikuttavan koronavirusrokotteeseen? Vihurirokkokin on ihan eri tauti, ja sinäkään et liene enää lapsi (vai oletko jostain syystä saanut vihurirokkorotteen akuisena?). Voi olla, että saat koronarokotteesta normaaleja haittavaikutuksia, jos olet niitä ennekin rokotteista saanut, mutta ihan yhtä lailla voi olla, ettet huomaa mitään, kuten valtaosalla sadoista miljoonista rokotetuista on ollut.

Jos noin kovasti asiat mietityttää, niin kannattaa tosiaan jutella lääkärin kanssa - vaikka sen, joka selvittää tuota mahdollista borreliatartuntaa. Hän osaa toivottavasti selkokielisesti kertoa sinulle, millä asioilla voi olla vaikutusta ja millä ei. Mutta itse on kyllä haluaisi borrelian päälle mahdollista pitkäaikaista koronaa, vaan mieluummin ottaisin ne mahdolliset lyhytaikaset haitat rokotteesta kuin riskeeraisin sen, että sitten huonolla tuurilla elimistössä jyllää kaksi pitkäaikaista, väsyttää, kipuja aiheuttavaa ja elinvoimat vievää tautia.

Langollani on ollut borrelioosi ym yli 10 vuoden ajan. (72v) Hän otti rokotteen, (astran vielä:). Ei mitään muita oireita kuin kipukohta hieman arka vrk.  Eli siis todennäköisesti on ok ottaa piikki, mutta voit toki ensin kysyä lääkäriltäsi.

Vierailija
29/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden rokotusten jälkeen kun tulee 100% aina jotain pientä, oli se rokotus mikä tahansa. Itsellä ei tullut Pfizerista kun olkapään lihas kipeäksi yhdeksi vuorokaudeksi, muuta en ole huomannut. Kyllähän se on niin, että tuosta rokotepassista tulee standardi (piditte tai ette) ja ilman sitä elämä voi olla hankalaa. Toki jos ei kiinnosta käydä missään niin...

Ei kaikkia kiinnosta ulkomailla matkailu, ja kotimaan matkailua varten ei mitään rokotepassia tarvitakkaan.

Vierailija
30/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkaen vielä, että suurin osa esim. eri syöpiin sairastuneista täällä asuvista tunnetuistani ihmisistä eivät ole selviytyneet meidän sairaanhoitopiirissä sijaitsevien sairaaloiden hoidoista huolimatta hengissä, mutta esim. siellä, jossa on tasokas yliopistollinen sairaalatason hoito ja leikkaukset, ovat sairastuneet jopa parantuneet oikeiden hoitotoimenpiteidensä jälkeen.

Täällä yksi rintasyövästä toipunut, en asu yliopistollisen sairaalan alueella.

Leikkaus+hoidot on takana.

Vierailija
31/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden rokotusten jälkeen kun tulee 100% aina jotain pientä, oli se rokotus mikä tahansa. Itsellä ei tullut Pfizerista kun olkapään lihas kipeäksi yhdeksi vuorokaudeksi, muuta en ole huomannut. Kyllähän se on niin, että tuosta rokotepassista tulee standardi (piditte tai ette) ja ilman sitä elämä voi olla hankalaa. Toki jos ei kiinnosta käydä missään niin...

Ei kaikkia kiinnosta ulkomailla matkailu, ja kotimaan matkailua varten ei mitään rokotepassia tarvitakkaan.

Ei välttämättä tule rajoittumaan ulkomaanmatkailuun. Rokotepassia saatetaan vaatia suurempien tapahtumien yhteydessä myös täällä kotimaassa. Mutta hyvä jos rokotepassi ei ole sinulle mikään ongelma, oli sitä tai ei.

Vierailija
32/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua koko rokotevastaisuushysteriaa.  Ei tälläistä ollut edes sikapiikin aikaan!

Mikä ihmisiä vaivaa.

Tunnen muutaman koronan sairastaneen.  Toisella neurologisia oireita yhä n. 1/2 taudin jälkeen.  Toinen 50+ ikäinen sairasti ensin kotona 2vkoa, sitten sairaalassa toiset kaksi, ja päästyään kotiin (liian aikaisin?) joutui takaisin ja teholle 2vrk.  Nyt on 2kkjälkeen yhä sairaslomalla, mutta paranemassa.

Verrattuna siihen että minulla oli lämpöä vrk, ja vähän särkyjä piikin saatuani, aikamoinen ero.  Tämä siis omaa facktaa.

Tähän lisänä jos sairastuisin, on kaikenlaista, olisi todennäköisesti paha covid 19.  Eli Herraa kiitän rokotteesta.

Vierailija
33/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Siis onko jo viisi vuotta kulunut rintasyöpäsi hoidostasi, jolloin vasta. arvioidaan toipuneeksi. Monet eivät syöpähoidetuista nimittäin ehtine sitä päivää näkemään hengissä 5 kuluttua diagnoosistaan ja hoidoistaan huolimatta asuupa sitten vaikkapa Suuren Sairaalan vieressä.

Vierailija
34/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan on olemassa turvallinen, parantava lääke ivermektiini, joten rokotusta ei kannata ottaa. Hanki sen sijaan lääkekaappiisi jo valmiiksi ivermektiiniä, jotta voit hoitaa itsesi jos tauti sattuu kohdalle. Ja jos saat tartunnan, se antaa sinulle paljon paremman immuniteetin kuin mikään rokotus.

Vierailija
35/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua koko rokotevastaisuushysteriaa.  Ei tälläistä ollut edes sikapiikin aikaan!

Mikä ihmisiä vaivaa.

Tunnen muutaman koronan sairastaneen.  Toisella neurologisia oireita yhä n. 1/2 taudin jälkeen.  Toinen 50+ ikäinen sairasti ensin kotona 2vkoa, sitten sairaalassa toiset kaksi, ja päästyään kotiin (liian aikaisin?) joutui takaisin ja teholle 2vrk.  Nyt on 2kkjälkeen yhä sairaslomalla, mutta paranemassa.

Verrattuna siihen että minulla oli lämpöä vrk, ja vähän särkyjä piikin saatuani, aikamoinen ero.  Tämä siis omaa facktaa.

Tähän lisänä jos sairastuisin, on kaikenlaista, olisi todennäköisesti paha covid 19.  Eli Herraa kiitän rokotteesta.

No oliko tällaista muutenkaan sikapiikin aikaan? Sikapiikin jälkeen alkoikin mulla sitten vuosien lääkäriralli. Paha sanoa, oliko rokotteella vaikutusta asiaan vai ei.

Vierailija
36/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaan on olemassa turvallinen, parantava lääke ivermektiini, joten rokotusta ei kannata ottaa. Hanki sen sijaan lääkekaappiisi jo valmiiksi ivermektiiniä, jotta voit hoitaa itsesi jos tauti sattuu kohdalle. Ja jos saat tartunnan, se antaa sinulle paljon paremman immuniteetin kuin mikään rokotus.

Siis ei mulla mitään jokisokeutta ja sukkulamatoja ole, jotta tarviin ivermektiiniä.

Ap.

Vierailija
37/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista tuttavista parhaiten lääketieteeseen tutustunut oli maallikko vaikka lääkäreitäkin olen tuntenut.

Ap:lle itse neuvoisin että kannattaa ottaa rokote, phizer ja moderna eivät toimi samalla tapaa kuin aiemmin annetut rokotteet, mutten ole alalla. Lääkärit suurimmaksi osaksi kuitenkaan eivät viime vuonnakaan yrittäneet käyttää vaikutusvaltaansa jotta epidemia tukahdutettaisiin vaikka heillä on tunnetusti tehokas ammattiliittokin. Viime vuonna tammikuussa oli selvää että tauti on vaarallinen. Nyt kun sitä ei ole tukahdutettu, on parempi ottaa rokote kuin jättää ottamatta. Mikäli se olisi tukahdutettu, riittäisi että ulkomaille matkustavat sen ottaisi ja jäisi hotellikaranteeniin palatessaan.

https://tukahdutusstrategia.fi/

Vierailija
38/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Siis onko jo viisi vuotta kulunut rintasyöpäsi hoidostasi, jolloin vasta arvioidaan toipuneeksi. Monet eivät syöpähoidetuista nimittäin ehtine sitä päivää näkemään hengissä 5 vuoden kuluttua diagnoosistaan ja hoidoistaan huolimatta asuupa sitten vaikkapa Suuren Sairaalan vieressä.

Vierailija
39/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä aivopestään kaiken aikaa ottamaan rokote ja rokotteet.

Rokotteet eivät ole tehokkaita ja turvallisia. En ota rokotetta.

Vastustuskykyä voi vahvistaa turvallisin keinoin. Kuten terveellisellä ruoalla, vitamiineilla, hivenaineilla, treenillä, hyvällä kunnolla ja terveellisellä elintavoilla.

Nyt alapeukkojen vyöry 😘

Olen ap. ja olen samaa mieltä kanssasi. En itse ole sairastanut vuosikymmeniin influenssaa, vaikka en ole rokotuttanut influenssoja vastaan kertaakaan elämäni aikana, olen jo yli 60 vuotias kuitenkin. Tavallista lievempi muotoista nuhakuumettakaan en ole potenut kuin joskus vuosia sitten. Ja kuten aloituksessani kerroinkin, ovat tutkimukset kesken, mikä aiheuttaja elimistössäni kohottaa erästä veriarvoani reippaasti yli sallitun viitearvon? Elimistössäni on kuitenkin todettuja sairauden oireita, ja eräs niistä on krooninen aistielinvaurioituminen jo 15 vuotta sitten ollessani noin 46 vuotias.

40/44 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jokaisen oma valinta ottaako rokotteen vai ei, mutta ehkä pelottavinta on ollut huomata että ihmiset eivät jaksa edes sen vertaa ottaa itse asioista selvää että koronarokotteesta on tullut Suomessakin jo varmasti ennätysmäärä vakavia haittavaikutuksia (käsiteltyjä tapauksia 988, lähde Fimea). Käsiteltyjä kuolemantapauksia 64 (lähde Fimea). Tämä kaikki on jokaisen nähtävillä!!

Jos näitä lukuja on vaikea ymmärtää nii pandemrixin (sikainfluenssarokote) loppuraportti löytyy myös netistä kaikkien katsottavaksi ja siellä ilmoitettiin kaksi kuolemantapausta ja kolmisensataa vakavaa haittaa (rokotettuja 51% suomalaisista).

Sikainfluenssarokotteet muuten lopetettiin sen takia että tuli niin paljon vakavia haittoja. Pistää miettimään.