Suositelkaa kaksiosaisia toppapukuja 3v:lle!
Pohdiskelen millainen kaksiosainen toppapuku kannattaisi ostaa 3v:lle...Puvun pitäisi olla kosteussuojattu ja olin ajatellut Reimatecia mutta mitä muita hyviä vaihtoehtoja olisi?Remun väritys on yleensä ollut huono, samoin tänä vuonna Jonathanin ja Lenne ei vain muuten kuulu suosikkeihin.Itse mietin Polarn o Pyretiä tai esim. Peakin mutta löytyykö Peakissa näin pienelle kokoja?
Kommentit (5)
saisena pukuna Reima Casualia. Viime vuoden värit siinä oli pojille todella kivat (hiekanväriset housut - mustavalkohiekka tai t.sin.v.sin.valkotakit) . Ne on myös lämpimiä ja kosteutta ja likaa hylkiviä, vaikkei varsinaisia kosteussuojavaatteita olekaan. Hintakaan ei ole paha.
Meillä on nytkin talvea odottamassa yksi tammialesta ostettu reima casual takki, johon tarvitaan vielä housut ja sitten ajattelin investoida vielä joutsenen untuvatakkiin, joita saa koosta 120cm alk. Peakissa taitaa olla sama homma. Ja kai se joku kevyempi kaupunkitakkikin pitää hommata, Benettonin oli ainakin kivoja ja sopivanhintaisia. :)
Minä ostin molemmille lapsille viime talven alesta Poivre Blanc -merkkiset kaksiosaiset asut. Niihin oli saatavana myös ihanat hatut, fleecepuserot ja hanskatkin. Ostin Pikku Kipparista, en tiedä missä muualla olisi myynnissä tai tuleeko tänä talvena tuota merkkiä heille.
Nettisivuilla näyttää olevan vielä kyllä kesämallisto www.poivre-blanc.com.
haalari on liian kylmä (tiedän, se ei ole koskaan liian kylmä, jos alla on tarpeeksi vaatetta, mutta... :).
että nuo Poivre Blancit ovat kosteussuojattuja, mutta eivät hiostavia.
Itse ostin sukulaistytölle Cross merkkisen kaksiosaisen puvun viime talvena sieltä ja oli aivan viimeisen päälle tehty puku. Vertaa laadukkaisiin aikuisten lasketteluvaate valmistajiin! Muistaakseni oli saumat teipattu ja kosteussuojattu puku. Hinta oli jotain...apua en muista, mutta ei nyt halvimmasta päästä, mutta laatuunsa nähden hinta ei ollut paha. Toisekseen eipähän ole sama Reimatec kuin kaikilla muilla lapsukaisilla ;) Pienin koko on 92/98, mutta ajattelin silti tänä vuonna ostaa omallekkin tytölle sellaisen asun! Tuolla samoisessa puodissa on myös lasten Peak vaatteita. Vähän vaan isoja minun omalle alle kaks veelle :) www.fashionkids.fi