Posliini vai luomu
Kommentit (64)
En kyllä ajaisi karvaista kumpuani mistään hinnasta, eihän sitä kehtais uimahallissakaan käydä kun isot häpyhuulet törröttäisi näkösällä. Tuskin siellä kukaan naisten puolella katselee mutta itsellä olisi nolo olo.
Siis mieluummin kaikki kun ei mitään.
Kainalot ajelen mutta kyllä ne säärikarvat saa olla. Ovat hyvin vaaleaa pehmeää karvaa joka ei oikein näy eikä kädelle tunnu. Jos niitä rupeaa ajelemaan niin kohta säärissä kohoaa musta kova sänki ja se on YÖK!
T: Nainen 28
Mikäköhän säkin olet arvostelemaan... onko joku juossut pois nauraen kun kledjut on snarassa?
mutta mä ajan
- joka päivä sääret
- nypin kulmakarvat vähintään 2 kertaa viikossa
- joka päivä ylimääräiset haituvat leuan alta
Sitten pitäisi vielä ajaa se pillu kerran päivässä. Muutenkin alapää rutikuiva, hiiva toistuvana vaivana. Ja sit pitäis vielä ne viimeisetkin suojaavat karvat vedellä veks visuaalisuuden takia, sillähän ei sit olekaan väliä jos seksi on vähemmän kiinnostavaa.
Otetaan vaan liukkari käyttöön, vaikka se ei naista autakaan niin nauttiipa ainakin mies.
Tähän asti on luomu tullut tutuksi, mutta eipä se posliinikaan pahaa varmaan tekisi;-)
Kutina, limakalvojen kuivuus ja ärsytys intiimialueella vaivaavat yhä useampia ja nuorempia naisia.
Pahimmassa tapauksessa seurauksena on vestibuliitti eli emättimen eteisen ärsytystila. Sitä voi edeltää liiallinen saippuan ja veden käyttö, ylenpalttinen sienilääkkeiden käyttö ja haluton seksi.
Tämän kierteen voi katkaista muuttamalla elämäntapoja. Ohessa hyviä neuvoja, joiden avulla voit varmistaa intiimialueen hyvinvoinnin.
1. Anna karvojen suojata
Bikinilinjan karvojen poisto käy päinsä. Sen sijaan karvojen poistamista intiimialueelta ei voi suositella. Karvoituksen tehtävä on muodostaa suojaava ilmatyyny ja näin estää hankauksen haittavaikutuksia.
2. Peseydy sopivasti
Ihoamme ei ole luotu nykyajan pesutavoille. Liiallinen saippuan ja veden käyttö kuivattaa. Pese hellävaraisella ACO Intim Saippualla tai ACO Intim Puhdistusöljyllä. Suojaa ja kosteuta kuivat limakalvot lopuksi ACO Intim Emulsiovoiteella.
3. Ikävät vaatteet
Jos limakalvot ovat kuivat ja ärtyneet, älä käytä farkkuja tai muita kireitä vaatteita. Valitse luonnonmateriaalista valmistettuja väljiä ja ilmavia vaatteita. Stringit pikkuhousuina voivat myös hiertää ja ärsyttää, koska pikkuhousun reuna sijaitsee keskellä herkintä aluetta.
4. Pesuaineet voivat ärsyttää
Pesuaineiden voimakkaat puhdistavat aineet, ns. tensidit, voivat jäädä vaatteisiin pesun jälkeen ja aiheuttaa ärsytystä. Ongelmasi voivat johtua hiljattain käyttöön ottamastasi uudesta pesuaineesta, jolle olet yliherkkä. Kokeile jotain muuta.
5. Sienilääkkeet voivat ärsyttää
Moni kutinasta ja kirvelystä kärsivä voi epäillä virheellisesti kärsivänsä hiivasienestä. Jos epäilet hiivatulehdusta, mutta olet epävarma, mene lääkäriin. Hiivalääkkeet saattavat pahentaa oireita, jos niiden aiheuttaja ei ole hiivasieni vaan limakalvojen kuivuus.
6. Bakteerit ja antibiootit ovat rosvoja
Osalla naisista on toistuvana vaivana bakteerivaginoosi, joka aiheutuu emättimen epätoivotuista bakteereista. Jos tunnet ongelman, on hyvä tietää, että tällöin antibioottikuuri herkistää lisää.
7. Älä pakota itseäsi seksiin
Moni nainen harrastaa seksiä, vaikka emätin ei ole ehtinyt kostua ja turvota. Hankaus on voimakasta, lihakset supistuvat, voi syntyä emätinkramppi ja yhdyntä sattuu. Seuraavan kerran jo pelkkä ajatus pelottaa ja joudut noidankehään. Etene rauhassa ja vältä halutonta seksiä.
8. Yöt alasti
Nukkuminen ilman pikkuhousuja saattaa olla miellyttävää, jos alapää on ärtynyt. Pikkuhousut eivät hankaa ja herkkä iho saa levätä ja tuulettua.
9. Hoida varoen
Kasvoihin käytämme voiteita ja erikoistuotteita surutta, mutta alapään luulemme hoituvan itsestään. Intiimialue muodostuu ihosta ja limakalvosta, ja molempia on hoidettava eri tavoin. Herkän ja suojaamattoman limakalvon pitää olla kostea, jotta se voisi joustaa ja laajentua. Ihon taas pitää olla kuiva, se suojaa meitä kuin puku kylmältä ja kuumalta.
10. Vaadi asiantuntevaa apua
Jos kärsit toistuvista, vakavista vaivoista intiimialueella, hakeudu lääkäriin. Näin varmistat, ettei kyseessä ole joku muu ongelma kuin kuivat ja ylirasittuneet limakalvot.
Ota yhteys lääkäriin jos:
* epäilet hiivatulehdusta etkä tunnista oireita ennestään
* on pahanhajuista, harmaankeltaista tai kuplivaa vuotoa
* vuodossa on verta
* sukuelimissä on haavoja tai rakkuloita
* alapäässä on polttava tunne
* epäilet sukupuolitautia
* samanaikaisesti on vuotoa ja virtsatievaivoja
* on yhtaikaa vuotoa ja vatsa- tai alapääkipuja
http://www. acointim. com/fi/tips_och_goda_rad. php
Mieheni myös tykkää tästä lookistani.
, mutta ei luomussakaan mitään vikaa ole, kunhan ei mikään viidakko sentään ole.
No kuka käskee sellaisia ajattelemaan? keskity sinä vain siihen omaasi, eittämättä ei niin hekumalliseen, ruhoosi.
N30
Kyllä se on niin että posliini on siistimpi, minun nainen alkoi posliiniajan nelikymppisenä ja on ollut posliini 20 vuotta ja vaatii välillä minuakin ajamaan itseni posliiniksi ja ajaa minut mielellään posliiniksi, samoin minä seivaan hänet. Avovaimoni 20 vuotias sukulaistyttö halusi meidän kanssa saunaan eikä ujostellut minua lainkaan vaan oli aivan luonnollinen alastomana, kyllä kakskymppisen pikkukolmio oli nätti. ei tämä tyttö mene saunaan isänsä kanssa. Mutta kun anoppi on meidän kanssa saunassa tekee mieli seivata se kun pitkät harvat karvat roikkuu .
Luomu, ehkä vähän reisiltä siistitty. Ei edes kainaloita tarvitse ihan joka päivä ajella. Mitään liian runsasta pöheikköä ei ole osunut kohdalle, suomalaisnaisia kun on enimmäkseen tavannut, vähän hentoa karvaa.
Posliini on noin kertakokeiluna ihan jees, mutta onhan se vähän arvelluttava jos pitää kuitenkin aikuisista. En myöskään diggaa sänkeä enkä punoittavia näppylöitä.
Ehdottomasti posliini. Pidän suuseksin antamisesta ja on aivan vehkeestä nenä karvoissa... Ehdottomasti posliini siis.
itse tykkkään eniten olla puoliluomuna - sellainen kapea kiitorata, voi olla pitkäkin karvoitus kummulla. Mies tykkää puoliposliinistam siis häppärit ajeltuna ja siisti kolmio tai kiitorata kummulla.
Ajoittain, lähinnä kesäisin olen posliini, ihan vain siksi että voin - ja haluan antaa miehelleni silmäkarkkii, ja toisaalta suuseksi tuntuu parhaimmalta posliinisena.
N45
Olin ennen luomun vannoutunut kannattaja. Kerran sain päähänpiston ja sain sokeroida alapään kumppanilta ja sellaiseksi se nyt on jäänyt. Kokoposliiniksi.
Molemmissa omat hyvät puolensa. Nyt kun silmä on tottunut ja muutenkin - se sokerointi on yhteinen kiva juttu.
Luonnollinen, vapaana kasvanut ja levinnyt. Vapaan kasvatuksen hedelmä niin sanoakseni. Sen mittasena kuin minkälaiseksi se on tähän mennessä kasvanut sieltä syntymästäsi lähtien ja juuri niin laikukkaana tai epätasaisena kuin sattuu olemaan. Ei haittaa vaikka persvakokin on saanut kasvaa koko elinikäsi ilman harvennus- ja päätehakkuita. Kyllä luonto ite tietää minne karvan täytyy levitä jotta näky olisi toimiva, ilahduttava ja hyödyllinen. Saa näyttää aarniometsältä eikä tarvi olla mikään mikään louvren kuninkaallisen puutarhurin lopputyö
Jotain naturelin ja posliinin väliltä. Luomu maistuu kuselta lähes aina ja posliini tuo mieleen lapsen, eli turn off. Pikku tupsu tai lyhyeksi trimmattu sopii mulle.
Kyllä suuseksi on aivan eri luokkaa kokemus karvattomana tai hyvin siistittynä. Herkkyys on aivan eri tasolla kielen ja huulien antaessa nautintoa. Ku haluaa spesiaalia kumppanille tai on etukäteen tiedossa pidempi nautintohetki, voi toivoa kumppanilta karvat pois ja ajella ne myös itse. Koskee molempia meidän heterosuhteessa ja joskus kimppailuissa mukana olijoita.
Jos saisin valita niin täysin posliini näyttää kiihottavalta ja sellaista haluaisin kokeilla nuolla. Myös lyhyeksi trimmattu on kiihottavan näköinen. Mutta ihan yhtä ihana on puolison vain vähän siistittykin. Posliinin pitää olla aina sileä, sänki ei ole kiva eikä myöskään punaiset näppylät ja sisään kasvaneet karvat ja tästä syystä puoliso ei halua posliinia ajella ja sitä päätöstä kunnioitan.
M55 kirjoitti:
Olin ennen luomun vannoutunut kannattaja. Kerran sain päähänpiston ja sain sokeroida alapään kumppanilta ja sellaiseksi se nyt on jäänyt. Kokoposliiniksi.
Molemmissa omat hyvät puolensa. Nyt kun silmä on tottunut ja muutenkin - se sokerointi on yhteinen kiva juttu.
Meillä vahataan. Välillä. Tai mä teen sen hänelle.
Siistitty pehko näyttää silti paremmalta. Mutta nuoleminen toimii paremmin posliiniin. Molemmat parempi.
Hän kävi silloin ennen Inglesiin lähtöämme brassivahauksessa. Tottui, ja tykästyi karvattomuuteen saman tien.