Ihastuuko miehet oikeesti?
Naisena tiedän mitä ihastuminen tarkoittaa. Olen nimittäin ihastunut vieraaseen varattuun mieheen 1,5 v sitten enkä saa häntä mielestäni. Heti ensi tapaaminen oli sähköinen ja tunsin erittäin voimakasta fyysistä vetoa häneen. Kättelin häntä ja kosketus oli sanoinkuvaamaton! Aina kun olen hänen kanssaan tekemisissä sydämeni hakkaa.
Mutta miten miehet tuntevat? Onko se vain heille seksuaalista halua? Tämä mies on oikein kunnon perheenisä ja kaikin puolin kunnollinen ja tunnollinen. Hän alkoi kuitenkin asioimaan kanssani joka tilanteessa ja hänen äänensä muuttui uskomattoman helläksi ja hymy oli aivan uskomaton. Tunsin sellaisen henkisen yhteyden mitä en ole ennen kokenut. Joskus hän oli täysin lukossa kanssani ja sanat aivan hukassa. Joskus havahduin ja huomasin että olemme tuijottaneet toisiamme jotain yli 5 minuuttia täysin hiljaa.
Sitten tajusin hänen flirttailevan kanssani (olen siis ihan uuno näissä asioissa kun olen ollut niin kunnollinen koko elämäni, muutama poikaystävä on ollut ennen kuin menin naimisiin tosi nuorena). Menin paniikkiin ja aloin välttelemään koko tyyppiä enkä halunnut puhua hänen kanssaan juuri mitään. Hän loukkaantui ja murjotti muutaman kuukauden! (tämän jälkeen hän on erittäin kohtelias mutta flirtti jäi pois eikä kovin usein enää asioi kanssani).
En vain tajua tätä. Oliko hän ihastunut minuun? Hän varmasti tiesi minun olleen häneen ihastunut. Tunteeko miehet mitään sähköä? Tai huomaavatko he kosketuksessa mitään?
Kaikki poikaystävät, jotka mulla on olleet, ovat olleet jotenkin erityisiä ja sähköisiä, mutta mun ei ole tarvinnut tehdä mitään vaan ajatella, että vau mikä tyyppi ja jo on tullut rakkauskirjeitä (vedän puoleeni tyyppejä, jotka haluavat kirjoittaa runoja ja lemmenlurituksia ja niitä on jo kassillinen...)
Kommentit (7)
Ei nimittäin ihan siltä välttämättä vaikuta...
On ihan pakko vastata kun liippaa niin läheltä. Taustana sen verran itsestäni että en todellakaan ole "ihastunut" 25 vuoteen keneenkään ja olin ihan varma että en sellaiseen edes pysty. Naisen "kaatojakin" on nuoruudesta ihan riittävästi eli niitä en tarvitse lisää. Perhe ja lapset ok. Järki-ihminen siis olen ja mies joka on kymmenet kerrat sanonut tyrkyille naisille kohteliaasti ei kiitos.
Tuttavaperheen rouva on laittanut pääni siihen malliin sekaisin että välillä joutuu katsomaan itseäni pelistä että mitä helvettiä. Hän on kieltämättä kaikkea sitä mitä ikinä olen naisessa ihaillut. Sporttinen&naisellinen olemus sopivassa suhteessa, elämää sopivasti nähnyt kohta 4 kymppinen ihminen josta näkee se tekee eikä vikise. Kaikki hänessä on yksinkertaisesti ihanaa.
Tapaamme silloin tällöin ja olemme jonkunlaisia perhetuttavia. Menen aivan puihin ja samalla huomaan yrittäväni kaikin keinoin tehdä häneen vaikutuksen. Touhu pyörii koko ajan lähellä sitä että munaan itseni perusteellisesti, kaikki on kai tähän asti mennyt huumorin piikkiin. Rouva kyllä vaistoaa että olen aivan sekaisin hänestä. Minua ei haittaa vaikka huomaakin. Pari kertaa illanvietoissa olen huomannut hänen kiusoittelevan minua, tosi tyylikkäästi ja itsevarmasti. Ja minä, yleensä aina tilanteen herra, jota kukaan ei pysty heiluttamaan olen ollut aivan pähkinöinä ja sanattomana. Pakotan itseni viileäksi ja sitten taas kohta osoitan huomiota häneen. Huomaan itsekin että kaikki mitä teen tähtää siihen että tekisin häneen vaikutuksen ja sitten jos niin tapahtuisi - en tiedä mitä.
En ole koskaan pettänyt vaimoani seksin merkeissä mutta jos tämä antaisi mennä niin minua todennäköisesti vietäisiin kuin koiranpentua hihnassa. Jännityksellä ja hämmentyneenä odotan mitä jatkossa ehkä tapahtuu. Vaimoani en haluaisi häneen vaihtaa enkä kahta perhettä rikkoa mutta hyvä että pystyn näppini irti pitämään..
Wish me luck.. Eiköhän tämä ole ihastumista. Kiitos ja anteeksi ;)
M4X
Olipa mukava lukea kommenttisi. Itsellä on just sama fiilis, etten halua rikkoa perheitä, mutta tuo tyyppi vaan kummittelee mielessäni ja haluan tehdä aina häneen vaikutuksen. En myöskään ole koskaan pettänyt, mutta tälle miehelle en pystyisi laittamaan vastaan yhtään. (varmaan pyörtyisin jos hän suutelisi...ah, ajatuskin on ihana!)
sillä juuri palasin kotiin tavattuani taas tämän ihanan miehen.
Se erotus on sinuun ja numero neloseen, että me puhuimme pari vuotta sitten tunteistamme ja päädyimme jopa välillä toistemme syliin, mutta "jäimme" suutelutasolle, sillä kumpikaan ei halunut kakkossuhdetta vaan yhden ainoan. Ja kumpikin olimme jo naimisissa.
Eipä auttanut muu kuin repäistä itsensä irti.
Mutta yhä - aina kun näemme ja tapaamme, saamme kerätä koko voimamme, ettemme päädy toistemme syliin ja alkuperäiseen kysymykseesi: vaikka olen nainen, luulen voivani sanoa: kyllä, kyllä mies voi ihastua täysillä, ja naisena aikuisen, kypsän miehen ihastuksen kohteena oleminen on suorastaan taivaallista.
Kunpa vain olisimme kumpikin olleet vapaita -
Olen tehnyt sen mitä itse mietit. Seurausvaikutukset (lapset, perhe, sisarukset, suku, yståvåt, työyhteisö, muu lähipiiri) olivat kovin kaksijakoisia, ja aikaa mittaa murskaavia. Vaatii käsittämättömästi voimIa sietää mahdotonta vihaa, joten haluan vain kehottaa miettimään rauhassa ja hyvin. Vaihtaminen ei korjaa kailkki ongelmia,
terv. R
juttelin tänään sen miehen kanssa. Hänen äänensä oli jäätä.. joten turha enää olla ihastunut häneen...ei muuta ku lenkille ja omaa miestä hoivaamaan. Vitsit kun omatkin tunteet kuolisivat...
Teinipojat ihastuu. Aikamiehet ei ihastu, ne haluaa vain päästä pukille.
Seksisuhde saattaa kyllä kehittyä miehellä ihan aidoksi rakkaudeksikin.