Kävin halvassa passikuvassa - Kuvaaja(myyjä) laittoi folion polvilleni heijastamaan kameran salamavalon ylöspäin
Kaikkihan tietää miltä näyttää ihminen kun hän osoittaa pimeässä taskulampulla valoa leuan alta ylöspäin. Jos ei jo muutenkin näytä passikuvassa epäedustavalta niin tämä oli kyllä jo jotain ainutlaatuista. Muille tehty samoin?
Kommentit (20)
Suosittelen automaattia. Halpa ja siinä voi itse tarkistaa kuvan ennen lähettämistä.
Muistelen, että olisi leikitty aina folion kanssa liikkeessä, ei kuitenkaan hattua.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen automaattia. Halpa ja siinä voi itse tarkistaa kuvan ennen lähettämistä.
Joo niissä olen saanut yleensä ihan siedettäviä kuvia. En vain tiedä onko tuollaisia enää missään.
Mun passikuva on ehkä rumin kuva musta koskaan. En ymmärrä et miten kukaan saa otettua niin rumaa kuvaa.
Passikuvassa nimenomaan ei saa olla varjoja. Taitaa lukea siellä virallisissa ohjeissakin. Kuvaajan tavoite lienee ollut täyttää varjot heijastuvalla valolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niissä olen saanut yleensä ihan siedettäviä kuvia. En vain tiedä onko tuollaisia enää missään.
Giganteissa on. Jotkut nillittää, ettei kuvat kelpaa poliisille. Mutta kyllä ne kelpaa, kun noudattaa automaatissa olevia ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kelvata. Ohjeiden mukaan kuvattavan tunnistus on oleellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kelvata. Ohjeiden mukaan kuvattavan tunnistus on oleellinen asia.
No kelpasi ainakin vielä vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Automaatteja ei enään ole.
Vierailija kirjoitti:
Mun passikuva on ehkä rumin kuva musta koskaan. En ymmärrä et miten kukaan saa otettua niin rumaa kuvaa.
Katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sitä Gigantin sivuilla vielä mainostetaan, eli luulisin olevan.
Se kirjoitetaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen, että olisi leikitty aina folion kanssa liikkeessä, ei kuitenkaan hattua.
Ap:lle hattu olisi voinut sopia.
Verkkokaupassa maksoi euron. Ei kai kukaan sellaisesta kymppejä ala maksamaankaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan enää.
Tiedän miten kirjoitetaan. Käytiin yhdessä Gigantin automaatissa ja se oli yllättäen rikki. Muutenkin todella epäselvät ohjeet siinä pömpelin seinässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan enää.
Tiedän miten kirjoitetaan. Käytiin yhdessä Gigantin automaatissa ja se oli yllättäen rikki. Muutenkin todella epäselvät ohjeet siinä pömpelin seinässä.
Ehkä niissä on laatueroja. Helsingin Itiksessä toimi hyvin. Ja oli erittäin selvät ohjeet. Mutta ehkä niiden ymmärtäminen vaatii jonkinlaista minimiälykkyysosamäärää.
Giganteissa on edelleen käytössä ne automaatit
ja kyllä poliisi hyväksyy sen jos on noudatettu ohjeita _tarkasti_. Mulla meni kerrasta läpi. Piti kyllä ottaa monta kuvaa että olin varma että on ohjeiden mukainen, mutta mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan enää.
Ehkä niissä on laatueroja. Helsingin Itiksessä toimi hyvin. Ja oli erittäin selvät ohjeet. Mutta ehkä niiden ymmärtäminen vaatii jonkinlaista minimiälykkyysosamäärää.
Joo en suosittele kovin simppeleille ihmisille.
Se folio on siksi ettei ihon huono kunto ja rasvaisuus korostuisi kuvassa.
No, näytitkö muka samalta kuin taskulampun valossa? Niinpä.