Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi työkaveria yhdessä ilkeitä

Vierailija
09.05.2021 |

Kaksi työkaveriani ovat ilkeitä minulle, yhteistuumin. Arvostelevat koko ajan, ihan koko ajan ja kaikesta. Välillä olen juonut liikaa kahvia päivässä, välillä olen laittanut paperit liian vinoon, välillä olen ihan vain tiellä, vaikka eivätkö hekin ole juuri siinä? Joka päivä, he ovat töykeitä ja määräileviä. Vastaan aina puhelimeen, mutta se kerta, jos en vastaa, niin siitä sanotaan heti ja ilkeästi. Lisäksi he puhuvat myös kaikista muista koko ajan jotain pahaa. Mitä minä teen, voi kertokaa, mitä minä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko itseesi liian herkästi ? Jos työhösi kuuluu puhelimeen vastaaminen, on palaute siitä antaa ihan oikein ! Se että juot liikaa kahvia ei kuulu Kenellekkään! Pitäisikö sinun sanoa siitä että saat juoda mitä haluat ehkä se valitus loppuu sen asian suhteen .. tulee hyväksytä ettei kaikki ihmiset ole samaa mieltä asioista joten et voi tehdä yhtään mitään jos muiden sanomiset eivät miellytä sinua, niin kauan kunhan ne eivät kohdistu sinuun. Työpaikka kiusaaminen on sairasta! Kannattaa sanoa suoraan jos joku sinua kiusaa! Pidä puolesi olet jo aikuinen !

Vierailija
2/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys työpaikkasi työsuojeluvaltuutettuun.

Vierailija
4/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy heiltä suoraan että miksi tekevät sellaista ja pyydä että lopettavat. Jos ei auta niin kerro esimiehellesi ja mahdollisesti jopa vaihda työpaikkaa jos ei auta. 

Vierailija
5/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö luu kurkkuun tollasille! Noita on joka työpaikassa.

Vierailija
6/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttele samaan hissiin ja pieraise.

Vierailija
7/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi uusi työpaikka.

Tämä.

Ei kannata jäädä kitumaan - se ei tuosta parane. Joillekin on hupia kiusata.

Vierailija
8/8 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaat ylös näitä tapahtumia, ja menet juttelemaan esihenkilösi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme