Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, millaisia äitienpäivänviettotapoja?

Vierailija
09.05.2021 |

Omassa lapsuudessa äitienpäivä oli isohko juhla, tehtiin äidille aamupalaa, kerättiin kukkia jne. Nyt mietin, että olisi kiva, että lapsille säilyisi sama traditio, mutta tuntuu jotenkin tyhmältä alkaa itse lapsille sanoa, että juhlikaa minua... Eipä sitten poikkea tämä muista päivistä, isovanhemmille toki soitettiin ja tein juhlaruokaa, mutta eivät lapset esimerkiksi osaa sanoa, että hyvää äitienpäivää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mikään ihme uhriutuminen ei ole kyseessä, enkä minä tarvitse mitään lahjoja tms. Olisi vain kiva, että lapsille tulisi joku äitienpäiväperinne. Ja tätä kirjoittaessani keksinkin, että tehdään sellainen. Vaikka joku perinteinen äitienpäivän metsäretki yhdessä.

Vierailija
2/3 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä lasten isä hommaa lasten kanssa jotkut lahjat ja kukkakimpun. Ja näkyi tänäänkin tekstarilla muistuttavan lapsia, että antavat ne minulle. Meillä ei ole muuten kovin hyvät välit, mutta näin on toimittu. Vastaavasti minä muistutan lapsia isänpäivästå, isän syntymäpäivistä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kerroin aamulla lapsille, että tänään on äitienpäivä ja juhlitaan äitejä. Ja soitettiin mummolle ja sitten syötiin äitienpäivän kunniaksi jätskit ja käytiin yhdessä ostamassa kukkakimppu. Siinä se, ihan kiva tunnelma, enkä sanonut, että nimenomaan juuri minua pitää juhlia, vaan yleensä ottaen on juhlapäivä. Oli kiva päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan