Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinä äiti olet tänään täällä av:lla?

Vierailija
09.05.2021 |

Eikö ole parempaa tekemistä perheesi parissa? Eikö pitäisi olla läsnä lapsille etes tänä äitienpäivänä? T. Mies 41v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat omissa huusholleissaan toisella paikkakunnalla. Etkö ole koronasta kuullut, hölmö?

Mieheni ja minä erosimme 2016. Hän on viimeisen vuoden yrittänyt luikkia takaisin sössittyään seuraavankin liittonsa, mutta estin hänet puhelimessa ja alaovesta hän ei pääse.

Vierailija
22/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa amerikkalaisten markkinamiesten ostosjuhlasta on tullut lakisääteinen?

Ei sitä ole meillä koskaan vietetty ja viimeisen vuoden aikana perhettä on tullut nähdyksi ehkä liikaakin, jos tajuat mitä tarkoitan.

Äitienpäivä ja isänpäivä on 365 päivää vuodessa loppuelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat omissa huusholleissaan toisella paikkakunnalla. Etkö ole koronasta kuullut, hölmö?

Mieheni ja minä erosimme 2016. Hän on viimeisen vuoden yrittänyt luikkia takaisin sössittyään seuraavankin liittonsa, mutta estin hänet puhelimessa ja alaovesta hän ei pääse.

Eikö ole ansainnut toista mahdollisuutta kanssasi? Kuitenkin lapset hänen kanssaan hankit. mies 41v

Vierailija
24/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä nyt on koko päivä oltu yhdessä sekä omien lasteni, mieheni ja vanhempieni kanssa. Eivät hekään halua pitää mua kädestä koko aikaa, vaan tehdä omia juttujaan.

Vierailija
25/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nNyt juuri on kaikki astiat koneessa. Vieraat lähtivät kotiin. Lapset perheineen ovat olleet  meillä koko päivän. Minä   ole   aamusta asti  tehnyt ruokaa ja leiponut ja kattanut  pöydän  koreaksi . Nyt laitoin  juhlapöydästä kuvia niille jotka eivät tänään  päässeet meille. Tänään tehtin myös pihatöitä. Saatiinlevitettyä multaa  kuoppaiselle  nurmikolle.Minä leikkasin pensaita ja rodoaa. Lapset hyppivät innoissan trampalla ilman takkia, muuten oli vähän kylmä.Istutuksi vielä suunniteltiin.  Katson vielä kavereiden  viestit ja vastailen Täytyy voelä sopia  Mesessä  suvun kanssa  ens viikon ohjelma. Kuka lähtee Hankoon  purjeveneen vesille laskuun. meneekö joku  Helatorstaina mökille ja mitä muuta ptää muistaa. Kivaa kevään tohinaa, Onkohan Juhannus jo taas normaali.

Vierailija
26/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit peruuntui. Piti olla lenkkitreffit .. eipä nyt sitten ole. Koko päivän odotin mutta deitin oma äitienpäiväjuhlinta olikin venynyt. Se jos mitä olisin kunnon seksiä halunnut äitienpäivänä. Koko päivä miehen ja lasten kans tekohymyä ja peruuntui. Siinä meni tän päivän fiilikset. Äitienpäivä muistuttaa minua vain tästä perheteatterista, jossa joudun olemaan mukana .

Vierailija
27/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset antoivat jo aamulla ihanat omatekoiset lahjat, kävelyllä on käyty ja mies kokkasi lounaan ja antoi seksiä. Eli kaikki äitienpäivän ohjelma on taiteen sääntöjen mukaan mennyt.

Niin, ja arvaas miksi olen täällä. Tulin työpaikalle tekemään parit rästihommat että pääsen sujuvasti aloittamaan maanantaiaamun. Eli klassisesti töitä pakoilen.

Vierailija
28/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko lähti viimein lasten kans ulos niin saan olla yksin ja runk*ata! Oma ukko ei voisi vähempää kiinnostaa. Pöhöttynyt ja keski-ikäinen läski .

Vierailija
29/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset alkoi tappelemaan, en jaksa kuunnella niin kuuntelen musaa vastamelukuulokkeilla ja palstailen 😊 vähän lepuutusta hermoille. Suosittelen hankkimaan vastamelukuulokkeet! Blokkaa ihan kaiken mölyn ja uppoutua omaan maailmaan, laskee nopeasti stressitasot.

Vierailija
30/30 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai äitienpäiväkin pitäisi viettää perhettään palvellen ja lapsia viihdyttäen? Ei. Äitienpäivä on äitien vapaapäivä.